Witam. Posiadam jak w tytule a4 b7 1.8T 163 km z 2007 r. Od kilku dni mam problem z odpalaniem silnika. Po dłuższym postoju ( ok. 30 min) muszę już dłużej kręcić rozrusznikiem aby go odpalić, po jeszcze dłuższym postuju trzeba kręcić nawet z 5-6 razy. Gdy go zgasze i odpalę po chwili autko odpala na dotyk. Sprawdziłem pompę paliwa i dochodzi do niej 12V, jednak na przekaźniku pompy paliwa po przekreceniu zapłonu na cewce na zacisku masowym pojawia się -3.5V natomiast na drugim zaciski jest +12V. Dodam iż na stykach głównych przekaźnika jest wszystko ok 12V, sam przekaźniku również dobry sprawdzany na krótko i styk się zamyka i otwiera . I tutaj jestem w kropce bo nie wiem co dalej. Czy komputer podaje minus na cewke przekaznika a plus idzie z kostki stacyjki?? Czy pompa po przekreceniu kluczyka na zapłon powinna mieć 12V? I gdzie ewentualnie szukać usterki.? Proszę o pomoc