Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wyłączająca się klimatyzacją


adamk16

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm. Problem z klimatyzacja A4 b7 1.8T kod silnika BFB 2007r, przy odpaleniu klima się włącza bez problemu po kilku sekundach zapala się przycisk ECON i teraz najdziwniejsze bo po włączeniu świateł mijania albo próby podniesienia szyby elektrycznej klima się włączy i podziała kilka sekund po czym znów zapali się ECON i tak kilka razy dopóki się nie cały układ nie bujnie. Jak już się wszystko uspokoi mogę zrobić trasę 100-150 km i klima działa bez problemu chyba że stanę w korku lub zrobię postuj to znów przycisk ECON i znów jak manewruje przyciskiem od elektrycznych szyb ECON się wyłącza i znów kilka razy się sytuacja powtórzy i potem wszystko działa i chłodzi. Dodam że na początku wakacji wymieniłem czujnik ciśnienia klimatyzacji jak i również było sprawdzenie ciśnienia i delikatne dobicie bo przez uszkodzony czujnik uciekał gaz. Na kompie pokazuje się błąd czujnika g65 -  wartość poza zakresem tolerancji w czasie gdy się klima wyłącza ciśnienie w układzie skacze do 33 bar. Może ktoś miał już takie przygody,  proszę o jakieś możliwości gdzie szukać bo mi się już pomysły kończą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa ci wiatrak na chłodnicy? Ciśnienie 33 bar to skrajne wysokie ciśnienie i klima się rozłącza aby coś nie rozerwało. Jak dobierałeś czujnik po Vin ? i czy nie kopiłeś jakiegoś badziewia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ogólny temat co do klimatyzacji, jest wszystko opisane jak sobie radzić z diagnozą, wystarczy spędzić 5 minut na forum. Na moje czujnik do wymiany lub zawór sterujący w kompresorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik kupiony po vinie i nie chińczyk ale jak to bywa może jakiś wadliwy był z tym że jak go wymieniałem to objawy były inne bo klima wogole nie chciała się włączyć i był błąd na kompie g65 zwarcie do masy. A co do ciśnienia klimy to na kompie widać jak ono skacze i jeżeli ona działa prawidłowo to ma Koło 18 bar (o ile dobrze pamiętam) i w jena sekundę ciśnienie skacze do 33 bar a potem znów spada do optymalnej wartości, więc chyba to fizycznie jest nie wykonalne takie gwałtowne skoki ciśnienia. A wiatrak chodzi do póki nie załączy się wspomniany ECON

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Langista a możesz mi powiedzieć co to jest ten zawór sterujący na kompresorze??  Bo o tym nic nie pisze na forach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, adamk16 napisał:

Langista a możesz mi powiedzieć co to jest ten zawór sterujący na kompresorze??  Bo o tym nic nie pisze na forach. 

To słabo szukałeś. 

https://youtu.be/j4CKtWWE7oM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po długim poszukiwaniu wymieniłem ponownie czujnik wysokiego ciśnienia klimatyzacji i wszystko wróciło do poprawnego działania. Dzięki wszystkim za pomoc. Mam nadzieje ze się na przyszłość przyda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...