Skocz do zawartości

czkawka2012

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czkawka2012

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czkawka2012

0

Reputacja

  1. Co myślicie o wałku i otworach jak w watku https://a4-klub.pl/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-ja%C5%82owym/ ? Trzeba to już robić ? Bo mam tak samo
  2. Witam ponownie auto już odpala jeździ i się nie telepie na jałowym podczas postoju. Rozebrałem silnik wymieniłem uszczelki na pompowtryskiwaczach, przejechałem papierem gniazda bo były wybite. Co niektóre uszczelki już były lekko wytarte, dlatego pewnie co sekundę telepało go na jałowym. I szczerze lepiej mi się to robiło niż rozrząd rok temu, całość zajęła z jakieś 4h Ale to nie koniec zrobiłem jazdę testową i auto zgasło 2 razy jak się nagrzało, więc wymieniłem czujnik wału serio wysiadał tylko miał inne objawy niż cały internet ehhh... i poszło 140zł na nowy bosh-a. Co ciekawe nie mają go już w hurtowniach, kupiłem ostatnią sztukę, a w 2 hurtowniach już nie było. I nie miał numeru tego co orginał 038 907 319 tylko 0 986 280 491. Jest taki sam tylko oring ma trochę głębiej o jakieś 1/1,5mm.
  3. Już wszystko kupiłem miałem jutro brać się za wymiane a tu zonk bo zapomniałem o końcówkach spline których nie mam i nikt nie ma. Muszę poczekać do poniedziałku aż sklepy otworzą żeby kupić. A z tym kręceniem wałem to niby można to obejść przez podniesienie jednego boku i kręcenie kołem na wyższym biegu ??. Coś jeszcze radzicie sprawdzić zanim wezmę się za rozbieranie ? Jakiś inny pomysł czemu nie odpala po postoju ? Bo zawsze mogę wysłać części z powrotem do 14 dni ?
  4. @nadybek wszystko rozumiem tylko jedno pytanie : w razie przejechania gniazd papierem to jaką gradacja ? I w przypadku kręcenia wałem na dole to świec nie trzeba wykręcać ?
  5. @przem8 Nie mam od kogo teraz podmienić i sprawdzić :/ ale byłem teraz go odpalić i bez problemu ale czuć że nie równo chodzi i buja nim, może jednak to uszczelki ? I poczytałem trochę tematów z czujnikiem to zawsze na ciepłym nie odpalał a u mnie jak się rozgrzał to palił a jak stał dłużej to nie. Widziałem że można sprawdzić multimetrem czujnik ale to coś da jak błędu nie pokazuje ? Znasz się może na logach co porobiłem na rozgrzanym ?
  6. To jakiej firmy proponujecie kupić ?
  7. @przem8 Ale po miesiącu pierwszy raz by go wywaliło ? A tak nigdy i to w takiej sytuacji ? A na plaka odpalony tylko 4 razy. A wydać 150zł na chybił trafił ? Dlatego nie oddałem go na warsztat bo by wymienili po kolei a później płać za wymianę dobrej części, bo im tak się wydawało.
  8. @Pieterb Tu masz start ale już na rozgrzanym, bo pierwszy start z plaka... 013 start 001 start
  9. @przem8 jesteś pewny ? skoro wcześniej nie było błędu czujnika ? nie chce wymieniać na chybił trafił, a można go jakoś sprawdzić ?
  10. Dzięki @nadybek wpis na pewno pomoże . Dziś na wszelki wypadek wymieniłem filtr paliwa po półtorej roku, bo może serio syf był jak ceny paliwa szły do góry. Odpaliłem na plaka pochodził z 5 min, zagasiłem, znów odpaliłem przejechałem z 1,5km do sklepu. Po postoju około 20min lekko pod górkę ledwo odpalił po 300 metrach zgasł i odpaliłem zanim stanął wtedy wywalił błąd czujnika położenia wału 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 już skasowałem i po postoju pod domem 5min odpalił. A i wywaliłem zaworek zwrotny za filtrem. Wydaje mi się że ten błąd spowodowany odpalaniem auta jak jeszcze sie toczył, dobrze myśle ?
  11. Szukam wszędzie odpowiedzi i jedyne co mi przychodzi to uszczelki pompek. Przy okazji zapomniałem że w zime podczas odpalania trochę ciężej zapalał i robił dymek, ale ON + ZIMA to chyba norma. Na dniach zamówię uszczelki bosha i uszczelke pokrywy tylko najważniejsze czy wymieniać też śruby mocujące pompki ? Czy nie koniecznie ? I jest na forum jakiś dobry manual z momentami na śruby ? A i czy muszę kręcić dołem żeby ustawić pompki czy mogę górnym kołem ?
  12. Już nie pali jedynie na plaka znowu mogę odpalic
  13. Forum a4 chyba jest trupem bo sam do siebie pisze Obejrzałem pompe i jest jak nowa sucha i raczej szczelna bo ktoś wsadził Bosch-a V200 wygląda jak nowa. Teraz też nie odpalił a dokładniej już chciał załapać i zonk. Chyba zostają uszczelki na pompkach :/
  14. Sprawdziłem na bloku 007 temp jak jest zimny i jest podobna co na dworze. Jutro zdejmę dolot i zobacze pompe tandemowa czy z niej cieknie bo widać że coś się poci po silniku ale myślałem że tam puszcza uszczelka od pokrywy.
  15. W aucie zamontowałem z tydzień temu zaworek zwrotny paliwa i wszystko wróciło do normy, odpalał za pierwszym razem rano po postoju. A dziś po 15 powtórka i odpaliłem go na plaka... Dodam że wczoraj koło 10 odpalił normalnie. Zrobiłem teraz logo statyczne i oto one: Statyczny: Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 011 Grupa 013 Grupa 018 Grupa 023 Nie znam się na logach, ale dziwnie wygląda kąt synchronizacji skacze -1,7/-2,2 a czasem odskakuje na -2,8. A podobno poprawnie to różnica 0,5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...