Skocz do zawartości

sirlesek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sirlesek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sirlesek

1

Reputacja

  1. tak zrobimy opiszę co tam będzie aż sam jestem ciekaw ...
  2. Dziś powypinałem wężyki i sprawdzałem jutro zrobię teścik wepnę bezpośrednio z vacum podciśnieie do turba i zobaczymy czy pujdzie coś więcej jak nie to przepływka faktycznie może źle liczyć lub czujnik ciśnienia ... Na kompie wyjdzie co jest nie do końca dograne. Kiedyś jeździłem z wypiętą przepływką i faktycznie mułek straszny U mnie jest coś nie tak z dawkami paliwa coś mi się wydaje albo pompki nie dają albo komputer nie chce dać i tu jest brak rozwiązania. Sterowanie i turbina dobre po regeneracji i czujnik n75 nowy sztanga idzie do góry Turbo chce tłoczyć ale wachy nie ma..... Jakieś ine propozycje??[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 22:15_________________________________________________z Tym na czarno czy dymi to jutro sprawdzę
  3. Sorry ale już wiem jak fachowcy robią regulują pompki poprzez wkręcanie a nie wykręcanie ,kolejny to gościu w Busku nazwanego magikiem po zbadaniu ciśnień paliwa ciśnienia doładowania czujników szczelności dolotu i rozrządu ustawienia, rozłożył ręce zainkasował 300 ( bo czujnik podmienił od innej audi a4 co na placu była) i mówi ze nie ma pojęcia co może być..... A jeśli chodzi o kręcenie kołem to tak właśnie robiłem w najwyższym punkcie żadna filozofia cofam w moim przypadki silnika avf 180 stopni dokręcam 18 kluczem i naprawiam błędy tak zwanych fachowców. Kielce to d*pa ciasna nie ma fachur sam człowiek poprzez forum musi dłubać. A teraz po zrobieniu tego przejrzę co się dzieje na kompie i jak wyjdzie że pompki do tyłka można wsadzić to wpadnę w szał i wsadzę mu do tyłka te pompowtryski jak ich nie będzie chciał naprawić.....[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 21:19_________________________________________________Gościowi od planowania głowicy ....
  4. Biorę siekierę jadę do gościa od planowania zatłukę mu szfagra bo on je ustawiał Właśnie wjechałem do ciepłego garażu po pracy będziemy z tatą kręcić pompkami, jak wyjdzie ze przez to jeździłem jakieś 4 miechy bez mocy wydając około 700 zł na innych fachowców to się zsikam z radości że moja audiczka nazwana przez to ( Black Slut ) znów będzie zwijać asfalt To to autko : Dziękuję Wam odezwę się po południu ....[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 09:30_________________________________________________ Zrobione po zmianie tej regulacji powstały mi luzy podobne jak na zaworach, odpalił pięknie ale na trasie poleciał mi 110 km/h i nic więcej. Możliwe że po wykręceniu regulacji o ponad obrót od poprzedniego ustawienia ( tego partacza) opóźnił mi się zapłon ? Czy coś? Praca silnika bez zarzutów równo chodzi w miarę cicho. Na komputer podjadę niebawem i czy macie jakieś propozycje za co teraz się zabrać ??
  5. prosze troche literaturki od mastersa hi http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2572
  6. Mastersie dzięki za fajne fotunie I teraz nasuwa mi się pytanie bo oddałem głowiczkę do zrobienia mistrzą planowania wyniosła mnie z częściami 900 i miał powkręcać pompki i wyregulować wszystko ( gotowa do montażu) i ten facet nie wiem czy się nie pomylił bo ta śruba po znalezieniu delikatnego oporu została wkręcona 225 stopni a nie wykręcona jak jest na zdjęciu... A auto jest taką dentką że ma chyba ledwo 80 koników i tak szukam przyczyny może w pompkach , możliwe że się facet pomylił ?? albo na złość mi zrobił :> bo się troszkę targowałem :> I nie wiem czy jutro nie zrobić tego odwrotnie ( żeby tylko głowica nie wybuchła) dlatego pytam się was Znachorzy jak to zrobić??? Ciekawostka : szukam przyczyny tej utraty mocy ze 130 koni zrobiło się na moje oko 80 nie poleci 150 km /h doloty szczelne ciśnienie paliwa jest w obu pompach przepływki zaworki n75 i czujnik ciśnienia podmieniany z 3 aut o tej samej mocy i nic turbinka po regeneracji dokumentnej rozrząd ustawiał fachura na vagu pompowtryski mają w każdej rubryce 0 czyli igiełki Pozdrawiam
  7. Naprawdę światła miały znaczenie ? Samochody to magia
  8. kamil-vag napisał: Pompowtryski PD - Demontaż Wymiana Ustawienie Załączam wykonaną przeze mnie (kamil-vag) instrukcję: Demontażu - Wymiany i Ustawienia Pompowtryskiwaczy w silnikach 1.9 TDI i niektórych 2.0 TDI 8V (mocowanych na jedną śrubę). PDF'y do pobrania: • Pompowtryski Demontaż-Wymiana-Ustawienie • Naprawa pompowtryskiwacza - Zestawienie Przydatne wideo-relacje: • Pompowtryskiwacze 1 • Pompowtryskiwacze 2 Przydatne foto-ralcje: • Pompowtryskiwacze 3 • Pompowtryskiwacze 4 • Pompowtryskiwacze 5 Jeśli macie jakieś uwagi, to zawsze mogę coś dopisać czy zmienić. Zdjęcia w dokumencie są wstawione z różnych źródeł, część jest też moich. A tu taki mój wywód po wymianie uszczelnień PD i wszystkich śrub osprzętu na nowe: Jak dla mnie to silnik z PD powinien mieć zalecaną wymianę śrub pompek co jakieś 50 tys. km. Myślę, że wtedy można by się w znacznym stopniu uchronić przed wycieraniem gniazda PD. Śruba się wyciąga - i to jest potwierdzone - a jak się wyciąga, to kostka już nie dociska tak mocno pompo-wtryskiwacza. Dochodzi jeszcze kwestia montażu na jedną śrubę... Druga sprawa, to przy okazji regulacja docisku pompo-wtryskiwacza, bo śruby regulacyjne jak i sworznie kuliste PD zwyczajnie się ścierają.Sprężyny też zapewne już tak mocno nie odbijają... Może to nie są wartości duże, ale setne mm. Jednak zapewne ma to znaczenie na pracę pompki... No i trzecia sprawa - kontrola zaślepek broków, bo jak to wyleci, to ogranicza się smarowanie krzywek wałka i szklanek, wałek zaczyna się zużywać, szklanki ścierać... zmniejsza się wysokość krzywki no i znowu zakłócona jest praca pompki w jakimś tam stopniu... Także unikać Long Life, olej zmieniać na dobry i często, oraz zachęcam do zaglądania pod pokrywę - PREWENCYJNIE - może nas to uchronić w przyszłości przed sporymi kosztami JEST JESZCZE JEDNA BARDZO WAŻNA UWAGA - po wymianie uszczelnień pompowtrysków warto kontrolować stan oleju przez jakiś czas, tak by sprawdzić czy uszczelnienia się dobrze ułożyły w gnieździe i czy nie ma wycieków z szyny paliwowej poprzez pompkę pod pokrywę rozrządu - chyba nie trzeba pisać jaki wpływ na pracę silnika i turbo ma rozrzedzony olej i jego nadmiar... W VAG kanał 035 i tryb Basic Settings (Nastawy Podstawowe) - załączenie na 30s pompy paliwa w baku - pomocne by przepchać powietrze i uzupełnić paliwo w magistrali po wymianie pompowtrysków... Tu macie jeszcze info odnośnie diagnostyki pompowtrysków: https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vag-comvcds/ Post uzupełniony przez kamil-vag sirlesek napisał: Witam a czwurkowiczow mam pytanie Jak się reguluje to wkręcanie w pompowtryskach tych trzpieni, czy wykręcanie ??? Ja zrobiłem tak : Po odkręceniu kluczem kontry gdy ta pompowtryska sprężyna była nienapięta ( tak kręciłem kołem auta by tak była) wykręciłem imbusem tą sztyce do poczucia luzu, potem wróciłem do momentu gdy napotkałem lekki opór i wkręciłem te 225 stopni. I w końcu nie wiem jak to powinno się robić... gdzieś tam czytałem że WKRĘCA się z wyczuciem a potem odkręca 120 stopni ... To ja już nie wiem jak to się robi ;( http://www.autobodex.waw.pl/strona41c.htm
  9. Witam Mam taki problem gdy jest zimny to przez około 10 minut jest tak słaby że praktycznie nie chce ruszyć na jedynce dopiero jak turbo go troszkę pchnie to jedzie ale nie chcę go znów gnieść na zimnym... Auto ma 130 koni i powinno ruszać żwawiej coś jest więc nie tak jak ktoś ma pojęcie co to może być to słucham??? Moją porpozycją z tego co czytałem to czujnik temperatury wody chłodzącej ( ale nie do końca bo wskaźnik na desce mi pokazuje piękne 90 i spadki też pokazuje)
  10. to ciekawe Hmm?? Bo ogólnie szukam przyczyny czemu me 130 konne audi ma 80 koni i szukam od tyłka strony bo już nie mam pojęcia co jest nie tak. Ok przepływki już 3 wstawiałem i nie było rużnicy w mocy średniego spalania nie sprawdzałem niestety, 3 inne czujniki ciśnienia też podmieniałem i moc silnika nie wzrosła. zaworki n 75 mam 2 jeden nówka i nie ma wzrostu mocy. ciśnienie doładowania 1 bar mierzone zegarowym, dolot szczelny, wężyki podciśnienia szczelne, to ciekawe czemu pokazuje takie spalanie?? Zostają pompowtryski ?? Mogły się tak nagle popsuć i wskazywać inne dane dla kąpa???
  11. Tata mówi że w vacum pompie jest jakiś zaworek zwrotny ... Może pokąbinuj tak że zegnij przewód powrotny i zobacz jak później odpala ... Wtedy nie zleci paliwko a jak to nie to to może czujnik temp paliwka??
  12. Witam Mam taki problem po remoncie silnika: - wymiana uszczelki pod głowicą - nowa turbina po regeneracji Okazuje się że średnie spalanie ( takie kółeczko przekreślone) po jakimś tam dystansie wskazywało mi 10,5 litra. Gdy na prawdę spalał mi średnio 6 literków po zatankowaniu na CPN -ie . Do tego silnik jest mułowaty ale to będę ciągnoł na innym wątku na razie chciałbym wiedzieć co za to jest odpowiedzialne??? Pompowtryski ??? [br]Dopisany: 15 Luty 2011, 21:46_________________________________________________Acha jeszcze oczywiście jak była głowica planowana to wykręcone pompowtryski były przez fachowców z zakładu planującego można powiedzieć że zostawiłem im głowicę z osprzętem. Namówili mnie na wymianę szklanek i jakiś tam gumek, doszło jeszcze pogłębianie gniazd zaworów ...
  13. Witam Jestem świerzakiem ale o ile wiem to ten trójkąt przy filtrze nic nie da jak będziemy go dociskać bo to nie o to tu chodzi on ma za zadanie nie puszczać ciśnienia paliwka już rozgrzanego w głowicy większego niż chyba 1 bar z powrotem do baku. W nim jest taki zaworek zwrotny podobny jak w przewodach podciśnienia w jedną stronę dmuchniesz i puści a w drugą nie dmuchniesz .... Może spróbuj w to dmuchnąć jak się dmuchnie to tamtędy ucieka do baku paliwko ?? Pozdrawiam
  14. Witam posiadaczy pięknych fur jakimi są a4 nie ważne jaki kolorek szpan lans to jest właśnie a4 !!! Gorzej jak się popsuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...