Skocz do zawartości

Lolekk121

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lolekk121

Osiągnięcia Lolekk121

0

Reputacja

  1. Dziś zadzwonię pod wieczór. A jak uważasz z tak po pierwszej diagnozie robić multitrona czy swap na manual?
  2. No właśnie chciałem zrobić adaptację, bo auto nie ruszało samo tylko trzeba było wspomóc go dodając gazu, skasowałem stare ustawienia, przejechałem kawałek i zrobiłem na nowo adaptacje i przez chwile było ok, ale miałem wrażenie, że z każdym zatrzymaniem auto coraz słabiej ruszało, aż w końcu wróciło do stanu pierwotnego czyli trzeba było dać gazu aby ruszył i podczas jazdy prostą drogą nagle właczył się tryb awaryjny. Oto błędy: Niedziela,11,Pazdziernik,2020,15:05:16:00009 Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 10 x64 www.vcds.pl Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: AKP\01J-927-156.clb Oznaczenie elementu: 4B1 910 155 A HW: 01J 927 156 HH Komponent i/lub wersja: V30 01J 1.9l PD RdW 3271 Kodowanie: 0000001 Kod serwisu: WSC 12345 111 83593 VCID: 1D316C73C7B1C76E01-5178 6 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 18226 - Zawór 2 reguluj¹cy ciœnienie (N216) P1818 - 007 - usterka elektryczna - Sporadyczny Ramka zamrozona: Obroty silnika: 864 /min Obroty silnika: 0 /min Obroty silnika: 0 /min (bez jednostek): 13.0 Moment obrotowy: 22.0 Nm Temperatura: 107.0*C Uch.przepust.: 0.0* Bity binarnie: 0101 0 0 17114 - Kontrola biegu-/prze³o¿enia P0730 - 000 - b³êdny wspó³czynnik prze³o¿enia Ramka zamrozona: 17114 - Kontrola biegu-/prze³o¿enia P0730 - 012 - b³êdny wspó³czynnik prze³o¿enia - Sporadyczny Ramka zamrozona: 17106 - Czujnik prêdkoœci wyjœciowej skrzyni biegów (G195) P0722 - 000 - brak sygna³u - Sporadyczny Ramka zamrozona: 17101 - Czujnik prêdkoœci wejœciowej skrzyni biegów (G182) P0717 - 000 - brak sygna³u - Sporadyczny Ramka zamrozona: 18148 - Kontrola temperatury sprzêg³a P1740 - 000 - - Sporadyczny Ramka zamrozona: Edit: po skasowaniu błedów i odpaleniu cały czas wyskakuje błąd n216 zawór 2 regulujący ciśnienie usterka elektryczna i auto ledwo co jedzie, jest wrażnie ślizgającego się sprzęgła.
  3. To znowu ja, dzisiaj z ciekawości odpaliłem auto po dłuższym czasie, pochodził z 15min i chciałem się przejechać i odziwo wyłączył się tryb awaryjny(były podświetlone wszystkie ikony biegów PRNDS) przejechałem z 15km bez żadnych problemów i gdy stanąłem to po minucie znowu włączył się tryb awaryjny(PRNDS zaczęło migać). Dziwne, że po postoju nagle wszystkl wróciło do normy, a po przejażdżce znowu załączył sie tryb awaryjny. Czy uszkodzony przegub wewnętrzny może mieć jakiś wpływ na to? Bo wali strasznie na dziurach i przy hamowaniu. Cały czas się zastanawiam co robić, bo w okolicy słabo z serwisami automatów, a do Bartka mam ponad 300km i strach jechać taki kawał. Tata jest mechanikiem, ale automatami się nie zajmuje i jedyne co mógłby mi wymienić to ten przegub i olej, ale wątpię, że to by coś dało. No i zastanawia mnie ten sterownik czy nie jest uszkodzony czasem. Pozdro. Edit. Zapomniałem dodać, że po przejściu w tryb awaryjny, jest wrażenie ślizgającego się sprzęgła, auto ma problem podjechać pod małe wzniesienie z miejsca.
  4. Przepraszam za brak odzewu, ale przez chwile poważnie zacząlem myśleć nad wymianą skrzyni na manualną obadałem temat i znalazłem 15km od siebie gościa, który ma wszystkie graty potrzebne do przeróbki i się tym zajmuje, koszt wszystkiego włącznie z elektryką 3200zł. Generalnie to cały czas się waham między naprawą multi a swapem na manual, ale boje się, że po naprawie zaraz znów coś zacznie się sypać. Chcę jeszcze dojść do tego co padło i jaki będzie koszt ew. naprawy i wtedy podejmę decyzję. Wszystkie objawy wskazują na sterownik, bo tak skrzynia pracowała elegancko. I teraz moje pytanie. Jaki jest mniej więcej koszt regeneracji/naprawy takiego sterownika i dwa czy to, że mam sterownik od a6 to problem?
  5. Okej, w razie "w" podesłałem VIN Tobie na pw, ale jeszcze jutro po pracy postaram się zerknąć pod auto. Pozdro i dzięki za szybki odzew.
  6. Dzięki za szybką odpowiedź, ale już jest pierwszy problem mianowicie książki serwisowej nie posiadam, a wlepki pod kanapą nie ma(mam avanta) sprawdzałem też w kole zapasowym, ale niestety nic nie ma. Idzie jeszcze jakoś inaczej to sprawdzić? Niestety czuje, że się wkopałem z tym autem, ale nic będzie nauczka na przyszłość.
  7. Witam od niedawna jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem b6 1.9tdi ze skrzynią multitronic, od niedawna zaczął mi się włączać tryb awaryjny skrzyni, działo sie to głównie na dziurach, po chwilowym postoju na trybie P, przy hamowaniu i szybkim przyspieszaniu, z reguły wyłączał się po chwili i auto jechało normalnie, bez żadnych szarpnięć czy falowania obrotów. Wczoraj jadąc na prostym odcinku znowu włączył się tryb awaryjny i auto dosłownie ledwo co jechało, stojąc ma wzniesieniu i wciskając pełen gaz nie ma siły podjechać i zaczyna się staczać. Myślałem, że przejdzie tak jak zwykle, ale się myliłem. Podłączyłem auto pod kompa i wyszło 6 błędów w skrzyni.(załączam zdjęcie) Opisałem dość ogólnikowo jak bedzie potrzeba podam więcej szczegółowych ingormacji. Bardzo proszę o pomoc, bo auto posiadam 2gi miesiąc i już taki problem. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź . Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...