Skocz do zawartości

fabian04

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fabian04

Informacje

  • Imię
    Fabian
  • Miasto
    Skomielna Biała

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć oryginalne dekory piano black w całkiem dobrym stanie 😁 W końcu środek zaczyna wyglądać tak jak chciałem od początku, teraz tylko znaleźć sensowne fotele i (może kiedyś) wrzuci się czarną podsufitkę. Przy okazji generalne czyszczenie wnętrza po zimie, impregnacja skór, itd.
  2. Cześć, Na wstępie: A4 B8 Lift, 2.0TFSI, Quattro, ZF8HP55A, USA. Przebieg aktualny 117k, koła wyważane, zawieszenie sprawdzane, poduchy wszystkie wymienione, olej w skrzyni ma 10k km, brak jakichkolwiek błędów. od jakiegoś czasu borykam się z problemem, który spróbuję opisać bo nie widzę opcji go pokazać. Podczas jazdy ze stałą prędkością np. 50km/h w trybie manualnym (ale nie tylko) na czwartym biegu po dodaniu gazu czuć "kopnięcie w plecy", tak jakby naprężał się cały napęd i dopiero zaczynał jechać. Początkowo to uczucie było dużo mocniejsze i wręcz podczas jazdy w korku samochód miał opóźnienie zanim załapał że ma jechać, ale wymiana poduszek silnika i skrzyni pomogła, choć niestety nie w 100%. Dodatkowo czasem przy powolnym zatrzymaniu do zera samochód "zajączkuje"(?) Zawieszenie sprawdzone na stacji diagnostycznej, szarpane na kanale i podnośniku - Nic. Oprócz tego wszystkiego podczas jazdy z prędkością 120-130km/h występują lekkie drgania (aczkolwiek nie jest to ciągłe telepanie kierownicą, tylko co jakiś czas lekko zadrga buda). Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki!
  3. Nie zawsze jest tak kolorowo jak być powinno 😅 Tydzień temu wybrałem się na wirusa silnika i skrzyni biegów do Arkadio Garage, ale niestety po pomiarze serii okazało się że auto wypluło tylko 202hp 303nm i marnie wstaje od dołu, także turbo się obraziło i wymaga specjalisty. Tak czy siak chłopaki zrobili soft, który dał finalnie 245hp oraz 380nm, ale kompletnie mnie to nie zadowala bo dołu jak nie było tak nie ma. W najbliższym czasie turbo poleci na sprawdzenie, jeśli ktoś ma jakieś polecenia szczególnie w małopolsce to chętnie przyjmę 😬 Pierwszą korektę softu mam gratis, także sprawa szybko do ogarnięcia 🧐 Z dobrych informacji - Został zrobiony też soft skrzyni polegający na zmianie shiftpointów. Teraz na D kolejne biegi wrzucane są przy 2000 obrotów, auto jest duuuużo przyjemniejsze w jeździe i nie wrzuca 7 biegu przy 50km/h i 1000 obrotach ✌️ No i trochę offtop, ale do rodziny "pojazdów" dołączył Trek Fuel EX8 - Czas zacząć rozglądać się za bagażnikiem dachowym 🤩
  4. Z ciekawości - Po co Ci ten youtube na tym wyświetlaczu w samochodzie? 😁 Nie żebym się czepiał, ale po prostu osobiście nie mogę odnaleźć sensu dlaczego ludzie chcą tak bardzo YT na wyświetlaczu w samochodzie - Bo chyba nikt myślący nie będzie podczas jazdy niczego oglądał, a na postoju to już wygodniej sobie telefon przytrzymać albo położyć w miejsce tego malutkiego ekranu
  5. Mam na samochodzie Arceo Marseille 19" 9,5J ET40 z oponami 255/35. Jeśli chodzi o spas to możesz sobie zobaczyć w moim wątku TUTAJ. Same felgi wydają się być całkiem porządne, zrobiłem na nich już ponad 5000km i w sumie są proste tak jak były od początku, a jeżdżę po różnych drogach (Aczkolwiek uważam na dziury 😁) Co do szerokości opon - No 255/35 to zalecana wielkość do B8, także ja bym się nie zastanawiał. Przyczepność zawsze na plus, a jak masz więcej niż 150 koni to spokojnie ci uciągnie i nie odczujesz większych strat. Spalanie w porównaniu do moich zimowych 18" 225/45 jest o ok. 1l wyższe. @Rob@k dzięki za oznaczenie
  6. Dokładnie, ARCEO Marseille 19” 9,5J ET40
  7. Ten od @Gorczyk nawet ładniejszy, bo ma fakturę taką jak korek 😁 No i w końcu letnie 19" założone 🙃
  8. Pierdoły, ale żeby nie było nudno w temacie: -Samochód "zajączkował" przy jeździe w korku, czasem szarpał przy redukcji i dynamicznym ruszaniu. Obie poduchy silnika wymienione na Lemforder (dla potomnych - W przypadku 2.0tfsi CPMB numery poduszek to: 34743 01/LMI + 34740 01/LMI, obie mają wtyczkę). Poduchy seryjne wyglądały bardzo zdrowo, błędu nie było a po wymianie auto jak nowe, wszystkie objawy zniknęły. Przy następnej wymianie oleju wleci jeszcze świeża poducha skrzyni. -Wyregulowane drzwi kierowcy, mocno szumiało - Już nie szumi 😁 -Czyszczenie nadkoli, przy okazji nałożona ceramika na zaciski, żeby prezentowało się na letnich -Najważniejsza MODYFIKACJA roku 2025 - Nowy "pasek" do korka paliwa z Aliexpress 😍 No i pamiątkowe zdjęcie na tych obrzydliwych zimówkach po ręcznym myciu:
  9. Przód Bixenon skrętny, tył neon, aczkolwiek w samochodzie nie było opcji skrętnych, był zwykły bix seryjnie. Skrętny wrzucony na sztukę i oczywiście nie działa, bo nie ma modułu i planuje wrzucić zwykłe. Może to mieć wpływ na halogeny?
  10. Pacjent to b8 lift 2015r z USA po konwersji na EU przez poprzedniego właściciela. Żadnych błędów przy skanie. Mam problem ze światłami przeciwmgłowymi z przodu i z tyłu. Przód działa jako doświetlanie zakrętów oraz CLH, ale nie jestem w stanie uruchomić ich z przycisku (przycisk świeci się po kliknięciu i po sekundzie gaśnie), tymczasem z tyłu da się je uruchomić bez problemu, ale świeci tylko światło prawe. Czy jest możliwość zakodowania działania przycisku halogenów? Napięcie jest, przycisk wpięty. Z góry dziękuję za pomoc.
  11. Pogoda pozwoliła, więc coś co planowałem zrobić już w poprzednim samochodzie, ale skończyło się na planach. Wygłuszenie (póki co) drzwi z tyłu matami od BitMat. Użyłem do tego: Mata butylowa Bitmat AB-25 2,5 mm, pianka kauczukowa Bitmat K6s 6 mm, pianka gumowa Bitmat C6s 6 mm 100×100 cm. Przy okazji wymieniłem głośniki (lewy tylny midbass przestał działać) na zestaw Audio System M165EVO2. Na ten moment efekt jest zadowalający, ale z opinią wstrzymam się do momentu wygłuszenia drzwi z przodu i zamontowania tam nowych głośników. Tak - Estetyka pozostawia wiele do życzenia, ale starałem się jak mogłem 🙃
  12. No i gitara, wilk syty owca cała 😀
  13. A dla mnie znowu karbon wygląda strasznie nieudolnie Gust jak uj, dla mnie piano top
  14. Dzięki, ale chyba nie w moim guście, wolę piano
×
×
  • Dodaj nową pozycję...