Skocz do zawartości

fabian04

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fabian04

Informacje

  • Imię
    Fabian
  • Miasto
    Skomielna Biała

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam na samochodzie Arceo Marseille 19" 9,5J ET40 z oponami 255/35. Jeśli chodzi o spas to możesz sobie zobaczyć w moim wątku TUTAJ. Same felgi wydają się być całkiem porządne, zrobiłem na nich już ponad 5000km i w sumie są proste tak jak były od początku, a jeżdżę po różnych drogach (Aczkolwiek uważam na dziury 😁) Co do szerokości opon - No 255/35 to zalecana wielkość do B8, także ja bym się nie zastanawiał. Przyczepność zawsze na plus, a jak masz więcej niż 150 koni to spokojnie ci uciągnie i nie odczujesz większych strat. Spalanie w porównaniu do moich zimowych 18" 225/45 jest o ok. 1l wyższe. @Rob@k dzięki za oznaczenie
  2. Dokładnie, ARCEO Marseille 19” 9,5J ET40
  3. Ten od @Gorczyk nawet ładniejszy, bo ma fakturę taką jak korek 😁 No i w końcu letnie 19" założone 🙃
  4. Pierdoły, ale żeby nie było nudno w temacie: -Samochód "zajączkował" przy jeździe w korku, czasem szarpał przy redukcji i dynamicznym ruszaniu. Obie poduchy silnika wymienione na Lemforder (dla potomnych - W przypadku 2.0tfsi CPMB numery poduszek to: 34743 01/LMI + 34740 01/LMI, obie mają wtyczkę). Poduchy seryjne wyglądały bardzo zdrowo, błędu nie było a po wymianie auto jak nowe, wszystkie objawy zniknęły. Przy następnej wymianie oleju wleci jeszcze świeża poducha skrzyni. -Wyregulowane drzwi kierowcy, mocno szumiało - Już nie szumi 😁 -Czyszczenie nadkoli, przy okazji nałożona ceramika na zaciski, żeby prezentowało się na letnich -Najważniejsza MODYFIKACJA roku 2025 - Nowy "pasek" do korka paliwa z Aliexpress 😍 No i pamiątkowe zdjęcie na tych obrzydliwych zimówkach po ręcznym myciu:
  5. Przód Bixenon skrętny, tył neon, aczkolwiek w samochodzie nie było opcji skrętnych, był zwykły bix seryjnie. Skrętny wrzucony na sztukę i oczywiście nie działa, bo nie ma modułu i planuje wrzucić zwykłe. Może to mieć wpływ na halogeny?
  6. Pacjent to b8 lift 2015r z USA po konwersji na EU przez poprzedniego właściciela. Żadnych błędów przy skanie. Mam problem ze światłami przeciwmgłowymi z przodu i z tyłu. Przód działa jako doświetlanie zakrętów oraz CLH, ale nie jestem w stanie uruchomić ich z przycisku (przycisk świeci się po kliknięciu i po sekundzie gaśnie), tymczasem z tyłu da się je uruchomić bez problemu, ale świeci tylko światło prawe. Czy jest możliwość zakodowania działania przycisku halogenów? Napięcie jest, przycisk wpięty. Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Pogoda pozwoliła, więc coś co planowałem zrobić już w poprzednim samochodzie, ale skończyło się na planach. Wygłuszenie (póki co) drzwi z tyłu matami od BitMat. Użyłem do tego: Mata butylowa Bitmat AB-25 2,5 mm, pianka kauczukowa Bitmat K6s 6 mm, pianka gumowa Bitmat C6s 6 mm 100×100 cm. Przy okazji wymieniłem głośniki (lewy tylny midbass przestał działać) na zestaw Audio System M165EVO2. Na ten moment efekt jest zadowalający, ale z opinią wstrzymam się do momentu wygłuszenia drzwi z przodu i zamontowania tam nowych głośników. Tak - Estetyka pozostawia wiele do życzenia, ale starałem się jak mogłem 🙃
  8. No i gitara, wilk syty owca cała 😀
  9. A dla mnie znowu karbon wygląda strasznie nieudolnie Gust jak uj, dla mnie piano top
  10. Dzięki, ale chyba nie w moim guście, wolę piano
  11. Niestety szare plastiki nie pasowały mi kompletnie do kierownicy i ogólnej wizji, więc kompletuję zestaw Piano. Na pierwszy ogień poleciał dekor liczników, nie mogłem znaleźć sztuki która by mnie zadowoliła więc znajomy go dla mnie polakierował. Cały czas szukam dekorów drzwi, tunelu i deski z emblematem QUATTRO, wiec jeśli ktoś ma na stanie to chętnie przyjmę ✌️
  12. A widzisz, nawet nie wiedziałem. Dzięki!
  13. Jest i coś na co czekałem od dłuższego czasu - Obszyta, ścięta, zmodyfikowana kiera + gałka biegów. Kierownica jest robiona na wzór ORI ściętej, boki w skórze perforowanej, dodane bicepsy górne i wąsy. Do tego wleciały łopatki RS4, dechroming i obszywana poducha. Do kompletu gałka w skórze perforowanej. Dekory aktualnie kompletnie nie pasują, ale jak tylko uda mi się znaleźć jakieś ciekawe z chromowaną wstawką to wlecą w piano black 🙃
  14. 108k km na blacie, tym samym wymiana oleju (Ravenol VST 5w40) + prewencyjnie wpadła nowa odma (ori ASO 06H103495AK) i świece (NGK 1675). Od poprzedniej wymiany oleju konsumpcja na zawrotnym poziomie 200ml ✌️ Stan starych świec: No i przy okazji dodatnich temperatur doczekała się w końcu ręcznego mycia. Nie mogę doczekać sie wiosny, by w końcu zdjąć te szpetne zimówki 😅
×
×
  • Dodaj nową pozycję...