Skocz do zawartości

fang

Pasjonat
  • Postów

    206
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fang

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fang

1

Reputacja

  1. fang

    Wlana benzyna do A4 B7 1.9TDI

    Poszła pompa, wymieniona na używkę i auto pali. Orientuje się ktoś jak mniej więcej cenowo wychodzi używana pompa zeby się nie nadziać na koszta mechanika?
  2. Cześć. Wczoraj dostałem informacje że zostalo do auta wlana benzyna 98 w ilości 7 litrów. W baku było około 25 litrów ropy i auto przejechało 80 km bez zarzutów a przy skrzyżowaniu podczas hamowania samo zgasło. Rozrusznik kręci ale już nie odpala. Po wyjęciu filtra paliwa i wylaniu z niego paliwa było czuć sporo benzyny i na dole były opiłki metalu. Myślicie że zatarła się pompa paliwa i mógły pójść wtryski? Dodam ze auto stoi u mechanika już i pierwsze co robi to będzie wsadzał nowa pompę.
  3. fang

    Problem z ogrzewaniem.

    Wyciagne ja i zobaczę
  4. fang

    Problem z ogrzewaniem.

    90 stopni ciagle na blacie. Patrząc na wyświetlacz wszystko wskazuje normę jeżeli chodzi o nagrzewanie silnika. Rury do termostatu także gorące po nagrzaniu.
  5. Cześć. Od momentu gdy padła mi chłodnica spalin i miałem uwalony płyn syfem przestało mi sensownie grzać w aucie. Gdy jeżdżę po mieście prędkościami poniżej 100km ogrzewanie działa w porządku i dmucha ciepłym. Gdy ruszę na autostradę i mam prędkości powyżej 120 przez dłuższy moment to w aucie pomimo ustawionych 25 stopni wieje lodem. Testowałem i po trasie zatrzymałem się na stacji i po 5 minutach stania w miejscu znów wiało ciepłym a gdy ruszyłem i zrobiłem dłuższy odcinek przy dużej prędkości sytuacja się powtórzyła. Sprawdzałem vcds i błędów z klimy żadnych nie ma. Robiłem nastawy podstawowe. Po dłuższej jeździe górny wąż od nagrzewnicy jest ciepły a dolny zimny. Myślicie ze to problem z nagrzewnica czy któryś silniczek od klap się blokuje.
  6. Dobra mechanik wyjął turbo powiedział że wszystko gra, zaślepiał testował znowu chłodnice bo mu powiedziałem żeby sie jej przyjrzał najbardziej jak sie da i wyszło że jest walnięta. Teraz czeka mnie wymiana.
  7. Sam na starcie powiedział że zrobi test spalin i dziś go pytałem czy wykluczył upg i powiedział że tak. Jutro jeszcze go dopytam. Wiesz może o co go mogę mniej więcej zapytać jeszcze aby się upewnić co to może do końca być, bo ta turbina to serio jakoś mi nie leży żeby to było to. Sam w niej czyściłem geometrie rok temu i do dziś śmigała rewelacyjne + w dodatku nadal ma moc itp.
  8. Auto stoi u mechanika od piątku i sprawdzał testował go i wskazuje na turbinę ze jest walnięta. Powiedziałem mu zeby wyjął i posprawdzal ale ciężko mi w to uwierzyć szczerze.
  9. Okej ale mam jeszcze zasadnicze pytanie czy ja to dobrze zrobiłem. Odpialem dwa węże od chłodnicy spalin i połączyłem je ze soba i nic więcej dalej. Czytałem gdzieś ze jeszcze trzeba zaślepic egr zeby zrobić calkowity bypass. Czy jest możliwość ze jak nie zaślepilem egr to ta metoda poszła na marne? Jest możliwość że to świece żarowe? Bo już kiedyś miałem problem z jedną.
  10. połączyłem dwa węże ze sobą i nadal kopci na biało, nie mam pojęcia co dalej.
  11. Bypass czyli odłączyć te 2 węże górny i dolny i połączyć je ze sobą i pojeździć i sprawdzić czy dymi tak? Dodam jeszcze, że ostatnio też miałem problemy z ogrzewaniem samochodu ponieważ z wentylatorów leciało tylko zimne powietrze nawet jak dawalem na full ciepło.
  12. Mógłbyś szerzej wytłumaczyć jak sprawdzić tą chłodnice pod wodą? Jest jakiś poradnik albo coś, bo jednak wolałbym wykluczyć wszystkie ewentualności.
  13. o właśnie mi o to chodziło, bo zaraz wyjdzie test pozytywnie i zlece mechanikowi żeby zobaczył tą uszczelke i wymieni, a dalej będzie to samo bo winna była chłodnica. Spróbuje kupić ten test i jak wyjdzie pozytywnie to wymienie chłodnice spalin i znowu zrobie test, a jak wyjdzie negatywnie to raczej na sto procent chłodnica spalin ponieważ jest połączona z tą rura przez którą to wszystko sie stało.
  14. rozumiem, ale chodzi o fakt czy nie pokaże pozytywnie ze względu na walniętą chlodnice spalin a nie uszczelke?
  15. Myślisz że jest to rozsądne przy tej obecnej sytuacji? Nie chce się wwalić w temat zatarcia silnika jeżeli to jest ta nieszczęsna uszczelka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...