Skocz do zawartości

W3k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O W3k

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia W3k

0

Reputacja

  1. W3k

    Ocena geometrii

    Witam. Zrobiłem Geometrię w swoim aucie Audi A4 B7 2008r. po wymianie górnych wachaczy i wymianie również przednich końcówek. W załączniku przesyłam wyniki z geometrii, ale po całym zabiegu, po ustawieniu kierownicy na prosto ( według mojej pozycji zza siedzenia) lekko ciągnie auto do prawej. Sprawdziłem ciśnienie w oponach jest ok. Może ktoś przeanalizować ten wynik, może coś oni zepsuli w warsztacie. P.S. Przed też ciągnęło auto do prawej, ale po naprawie tych części i geometrii myślałem, że pomoże
  2. W3k

    Klima zimą

    Witam. Dzisiaj z rana temperatura po wejściu do auta pokazywała mi około 0,5 na plusie. Auto odpalone trochę pochodziło i wyłączyłem przycisk econ (przestał się świecić), ale nie zauważyłem, żeby kompresor ruszył, ani szybciej jakoś szyby odparowywały. I tu mam pytanie czy kompresor, bo gdzieś czytałem, że poniżej 5 stopni się nie załączy to nie powinien działać sam osuszacz tylko, żeby np. szyby odparowały szybciej? Czy tylko jak działa kompresor to również i osuszacz działa? Jak to wygląda u Was?
  3. Witam. Tak jak w temacie wiecie może jak zrobić, aby na desce rozdzielczej na włączonych światłach była kontrolka ta zielona, która by wskazywała na ich włączenie?
  4. W3k

    Katalizator czyżby?

    Temat do zamknięcia. W końcu udało się dojść sedna czym były spowodowane szarpnięcia auta. Zacząłem od wymiany świec ( przed wymianą wyskakiwał błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze). Po wymianie świec wypadanie było na 3 cylindrze i dojrzałem, że iskra skacze właśnie przy 3 cylindrze. Wymieniłem dzisiaj przewody wszystkie od cewki i już nie ma szarpnięć. P.S Dzięki przem8 - trafna diagnoza
  5. W3k

    Katalizator czyżby?

    Byłem u gazownika gaz wystroił, rzekomo dawka była za uboga plus dodał że mimo że instalacja STAG-a to komputer z jakimś urządzeniem się gryzą ( już nie pamiętam dokładnych nazw) i że przez to może wyrzucać błędy. Podczas jazdy to również dzieje się na benzynie. Sprawdzę w takim razie w dokładniejszej analizie komputerem co tam pokaże, ale samochód to po paru odpaleniach check gaśnie sam.
  6. W3k

    Katalizator czyżby?

    Ale jak nie szukam drogi na skróty tylko się pytam grzecznie czy zacząć ewentualnie sprawdzeniem wymiany świec jeśli to układ zapłonowy czy i jak ewentualnie sprawdzić drożność katalizatora
  7. W3k

    Katalizator czyżby?

    To co w pierwszej kolejności zajrzeć do świec - ewentualnie wymiana ich? i jak faktycznie by się okazało, że zapchany kat wycinać ( jak sprawdzić również drożność kata)? w dowód nie jest wbity
  8. W3k

    Katalizator czyżby?

    Witam. Jako nowy na forum najpierw chciałbym się przywitać i podziękować za ewentualne odpowiedzi:) A teraz do sedna. W mojej audi A4 b7 1.6 ostatnio wyrzuca mi czasami sprawdzony komputerem błąd dotyczący katalizatora. Chciałbym upewnić się lub zapytać czy ktoś ma lub miał podobne objawy. Dziś jadąc trasą około 130 km wyrzuciło mi w połowie check engine. Jak już wpadłem na s8 w pewnym momencie musiałem przyspieszyć i po wciśnięciu gazu do oporu samochód zaczął szarpać ale przyspieszał i między tymi szarpnięciami kontrolka od check engin na zmianę gasła i zapalała się. Czy ktoś miał podobne objawy może? Czy to faktycznie katalizator takie objawy może dawać? Dodam że w mieście jak dodaje czasami większą ilość gazu potrafi szarpać. Czy to na benzynie czy to na gazie. Ewentualnie proszę o jakieś inne porady czego szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...