Pawel.s
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pawel.s
Informacje
-
Imię
Pawel
-
Miasto
Hrubieszów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Pawel.s
0
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Witam. Jeśli ktoś boryka się z podobnym problemem to podpowiadam , że winny był czujnik położenia wału korbowego ( znajduje się w okolicy filtra oleju ). Po wymianie wiązki było ok dłuższy czas ale problem powrócił. Po wymianie tego czujnika problem zniknął. Pozdrawiam społeczność ! :)
-
Pawel.s obserwuje zawartość Kontrolki ESP i EPC , kod lakieru auta po nr vin audi a4 b5 i Nowicjusz - wątek powitalny
-
Witam proszę o pomoc w identyfikacji kodu lakieru. Naklejek i książki serwisowej brak :/ A muszę zamówić błotnik bo stary ruda zjadła. Mój nr VIN : WAUZZZ8E83A353129. Rocznik 2003. Z góry dziękuję !
-
Witam mam na imię Paweł. Pozdrawiam wszystkich !
-
Aha no w sumie racja no w każdym bądź razie coś tam nie było podłączone ale czy to tego wina okaże się jak zrobię tak ok 200 km. Auto odebrane jakieś 2 tygodnie temu od mechanika, zrobione około 400 km błędów brak związanych z przepustnicą. Wymieniona została wiązka przepustnica - ecu - pedał gazu.
-
Witam wróciłem już z wyjazdu i odebrałem auto od mechanika takiego bardziej ogarniętego. Więc pomyślałem, że zrobię mały update. Został zmieniony aku bo mój nie trzymał za bardzo, mocno spadało napięcie więc założył swój na testy. Rurka od egr leżała nie podłączona po poprzednich mechanikach. Do tego w ECU wymienili kilka zaśniedziałych styków we wtykach. Póki co zrobione ok 40 km i jest ok. Pojeździmy zobaczymy oby się uspokoiło.
-
No właśnie. Na początku sam vcds'em przeglądałem parametry i coś mi się przypomina , że napięcie na aku było coś ok 11.50 - 11.90 v. Do tego był problem z przeprowadzeniem adaptacji poprzez vcds ( tej nowej przepustnicy ) dziś też mechanik zabrał auto ojciec miał jechać do pracy kiedy wyskoczyły te same błędy plus do tego twardy pedał hamulca, pewnie spadł znów wężyk od podciśnienia. Używam vcds lite jak by coś więc pewnie ma trochę okrojonych funkcji.
-
Po skasowaniu błędów właśnie auto zachowuje się jak przed usterką śmiga aż miło a kilka kilkadziesiąt km i wywala błędy i taka choinka na desce. W tej chwili nie ma mnie w domu dopiero wrócę środa / czwartek to sprawdzę jaki stan akumulatora. ECU już sprawdziłem i jest tam suchutko. Jeden mechanik mi mówił, że to może być padnięty sterownik silnika.
-
Witam wszystkich forumowiczów ! Chciałbym opisać mój problem który niedawno się pojawił w mojej B6 1.8 bfb kod silnika. Otóż od pewnego czasu zmagam się z nierównymi obrotami silnika zapalają się kontrolki EPC i ESP. Auto wtedy traci moc nie chce jechać nie ma reakcji na pedał gazu. Stojąc na luzie ma strasznie duże falowania na obrotach potrafi nawet do 3 tysięcy sam podgazować. Auto zaprowadziłem do mechanika stwierdzili , że przepustnice szlak trafił więc wymieniłem na nową te same numery wszystko się zgadzało. Pojeździłem tak może 100 km i problem pojawił się znów. Dodam , że wiązka byłą sprawdzana i nie ma żadnych przerw. Naprawdę jest to uciążliwe i nikt nie może tego ogarnąć. Mam zapisane błędy i wstawię je tutaj. Pozdrawiam Paweł audi bledy.pdf