
Mgxv2
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mgxv2

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mgxv2 obserwuje zawartość Wzrastające obroty na luzie, postoju , Wymiana sprzęgła , Kontrolka Niskiego Ciśnienia Oleju i 1 inny
-
Witam, Zamierzam w swoim a4 b6 1.8t bfb ośka wymienić w ten weekend sprzęgło. Dwumasy niby nie słychać aczkolwiek chyba wymienię zapobiegawczo + wysprzeglik. Co jeszcze przy okazji ogarnąć ? Jakieś uszczelniacze czy jak to tam wygląda ? Zakupy będę robić i listę sobie robię pozdrawiam
-
Witam, 1.8t bfb Mam problem, dziś przed pracą jak na złość po ruszeniu spod domu dosłownie 2m przy obrotach 1900. Wywaliło mi błąd niskiego ciśnienia oleju, sprawdziłem olej, pół bagnetu, jedna z rzeczy która przykuła moją uwagę to, że kolor oleju by troszkę brązowaty i były zauważalne białe smugi. Robiłem dziennie 28km, 14 w jedną i 14 w drugą - więc to może być przyczyną. Szukam jakichś porad, zajrzeć do smoka ? Olej zmienić ? Auto jest mi potrzebne i muszę działać na terenie Wrocławia przy okazji, jak by ktoś znał jakiś warsztat dobry i zaufany to by się przydał namiar. Pozdrawiam
-
Być może nie wrzuciłem tego pliku co powinienem. Zerknę w wolnej chwili, jak będę w domu. Wiem że przez przypadek jedne zrobiłem na LPG a później ogarnąłem i zrobiłem tylko na pb.
-
TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM nowy log z przepływką, powiem szczerze że troszkę niby lepiej to w logach wygląda ale szału nie ma.
-
Ok, dzięki za info. Kupiłem oryginalną przepływkę i dziś sprawdzę po pracy czy będzie różnica
-
Ponoć uszkodzona DV - dobrowadza do uszkodzenia odpowietrznika skrzyni korbowej w trójniku oraz odpowiada również za takie skoki obrotów do 2 tyś. Mówię ponoć, bo nie mam do końca pewności
-
Ewentualnie, wyjmij cewki i zobacz czy może olej się nie zbiera na świecach spod uszczelki pokrywy zaworów.
-
Przejrzyj wiązkę elektryczną cewki/ wtryski czasem izolacja lubi pękać i robią się spięcia. Najlepiej jak byś kompa podpiął i powiedział czy coś tam wyskoczyło z błędów
-
A jak schodzi z obrotów ? Wolno czy szybko ? Katalizator jeszcze jest ?
-
A nie zawór DV przypadkiem ?
-
Ktoś się orientuje jakie odczyty powinna dawać przepływka przy około 5k obrotów ?
-
ok, a odnośnie logów 020 ? w kwesti wyższych obrotów ? powinny pojawiać się tam takie wartości ? nie powinny być zera ?
-
002 + 033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM tutaj mam chyba tylko na lpg, ale w wolnej chwili mogę zrobić tylko na pb
-
Przed zmianą poduszek drżał tylko na zimnym, teraz to juz na zimnym i ceplym, i w sumie też tak zależy jak leży. Bo czasem stoje i czuć leciutkie, a innym razem to na kierownicy masaż rąk mozna sobię robić
-
002 + 003 + 032 https://log.tunezilla.com/s/jT0rMxAv 20 + 003 https://log.tunezilla.com/s/jwObruxk 115 + 118 https://log.tunezilla.com/s/eOd13EEs 090 + 093 https://log.tunezilla.com/s/h1C8skXK z takich dziwnych objawów jakie zauważyłem to, na lpg czasem na dobrze rozgrzanym silniku potrafią obroty lekko przykucnąć i wracają do swojego poziomu.