-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Krystian666
Informacje
-
Imię
Krystian
-
Miasto
Słupsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BPG
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Krystian666
0
Reputacja
-
Poszarpywanie po lekkim nagrzaniu się silnika 2.0TFSI BPG
Krystian666 odpowiedział(a) na Krystian666 temat w 2.0T
Podczas jazdy tylko tak się dzieje, na postoju nie ma z tym problemów . -
Poszarpywanie po lekkim nagrzaniu się silnika 2.0TFSI BPG
Krystian666 odpowiedział(a) na Krystian666 temat w 2.0T
Na Delphi lub autocom ewentualnie Wom da się to zrobić bo te posiadam ewentualnie jakiego vaga polecasz Mistrzu do tych aut ?Skanowałem szerzej auto i w delphi i autocom i obecnie nie ma żadnych błędów. Początkowo miałem mały problem w sumie nie długo po ściągnięciu go i było to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze stąd teraz stoi w garażu bo mechanik nie ogarnał mi tego żeby to działało płynnie. Wyciągnąłem cewki i świece przedmuchałem powietrzem, zmieniłem miejscami cewki i po przejechaniu kilku km ponowny skan, wyszło 0 błędów a poszarpuje dalej :/.Zamówiłem teraz komplet nowych świec NGK PFR7S8EG Laser Platinum może to pomoże bo nie mam informacji kiedy były zmieniane :/ Pozdrawiam -
Witam, Problem polega na tym , że silnik po lekkim nagrzaniu się czasami poszarpuje pomaga redukcja biegu o 1 niżej dzieje się to w granicach poniżej 2.000 obrotów do 2,100 powyżej odpuszcza , tuż po odpaleniu nic się nie dzieje wszystko działa normalnie . Jest to automat tiptronic silnik 2.0TFSI BPG z USA wersja quattro. Miał może ktoś już taki problem ? Pod komputerem nie wykazuje błędów jest czysto ;/ Pozdrawiam
-
Szarpanie poniżej 2k obrotów tiptronic a4 b7 2.0Tfsi quattro USA
Krystian666 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam Wszystkich, Borykam się z problemem skrzyni biegów tiptronic a4 b7 sedan 2.0tfsi z USA (2005r) może ktoś już podobny temat przerabiał .Problem pojawia się gdy obroty zejdą poniżej 2.000 odczuwalne szarpanie skrzyni jest na 5tym biegu najczęściej.Auto stało u poprzedniego właściciela rok czasu bez użytkowania. Z jednej strony myślałem nad tym że za szybko ten 5bieg wrzuca stąd się dławi i taki efekt szarpania pojawia się.Jak obroty są na 2,000 i wyżej problemu nie ma. Skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny. Olej został wymieniony tydzień temu na Fuchs'a +filtr ale to zbytnio nie pomogło. Zastanawia mnie czy to może być już sprzęgło do wymiany , mimo że auto zmienia biegi płynnie i redukuje również bez żadnych problemów.Podpięty był pod komputer na warsztacie ale tam 0 błędów. Może to kwestia tego aby trochę km zrobić i ustabilizuje się ? Pozdrawiam Krystian -
Witam wszystkich forumowiczów ! Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia Krystian666