Skocz do zawartości

sajmon3503

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sajmon3503

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej 1.8t BFB,moc docelowa ~280km Wtryski bosha 525,pytanie jaką pompę paliwa zamontować?Jakieś linki? Oryginalna w pełni sprawna ale raczej tego nie uciągnie.
  2. Okej,dzięki za info
  3. No wiesz pytam bo może masz inne źródełko,warto mieć porównanie?
  4. Chinola na pewno nie założę,sprzęgło też w planach. Jakiś namiar na turbo z dobrego źródła?
  5. Okej,IC 180 myślisz będzie za mały? Dzięki na namiary na kolegów,odezwę się do nich?A coś ko ko konkretniej skąd te turbo?jakiś link albo nazwisko? Ja teoretycznie tunera tutaj mam,a skąd jesteś??
  6. Już precyzuje.Chce uzyskać 250km+,nie zakuwać silnika i być spokojnym o korby Różne oferty hybryd k03 są na rynku,jest jedna w przystępnej kasie(1300zł) która wg sprzedającego ma spokojnie dac radę 280-320km.Ale czy faktycznie tak jest?Tego nie wiem,na pewno wstawię sztywny dolot. Czy taka turbawka,sztywny tip,dp wystarczy żeby tuner ogarnął mi 250+km które będą bezpieczne??
  7. Super,w takim razie od tego chyba zacznę?
  8. Czyli wynika z tego że wymieniając turbo na k04 64,dp z flanszą pod k04 i zestaw z adapterem 1.8t>k04 oraz korekcie mapy jestem w stanie uzyskać bezpieczne dla silnika 250km?Dobrze to rozumiem?
  9. Siemka,pacjent a4 b7 1.8t quattro BFB 163hp Po hamowni na serii wyszło 162.5hp więc motor zdrowy Obecne modyfikacje: 1.downpipe zamiast kata,sonda off 2.wydech cały z kwasu(jest środkowy i końcowe tłumiki) 3.mapa 203km/305nm Jakie graty wstawić aby uzyskać conajmjiej te 250,może 280km? Myślę że IC centralny,sztywny dolot,turbo k04,większe wtryski? Czy k04 będzie p&p?Jeśli nie co trzeba przerabiać? Jakie wtryski będą najlepsze? Ic i dolot najchętniej kupiłbym gotowe,mile widziane jakieś linki do ww.gratów,nie chce zakładać gównolitu,jakieś sprawdzone firmy. Chyba że ktoś ma inne,lepsze pomysły? Dzięki I pozdro?
  10. Nie,na wtryskach wymieniłem oringi na ori i wymieniałem gniazda w kolektorze
  11. Drgania pojawiły się długo przed remontem,po remocie w kwestii drag nic się nie zmieniło,więc tam bym nie szukał
  12. Zgadzam się,ja też wymieniałem termostat bo się nie dogrzewał,ale założyłem jak ori,behr i jestem bardzo zadowolony z niego
  13. Silnik jest okej,nie wyciągałem go z auta. Zrobiłem całkowity remont głowicy wymieniłem pierścienie,pompę olejową,panewki na korbach,pełno uszczelek,uszczelniczy itp,wału nie ruszałem,to powiedzmy taki pół remont. Wiec może faktycznie jest to kwestia dwumasy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...