Skocz do zawartości

bazz2

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bazz2

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, miałem problemy z odpalaniem auta, po podłączeniu pod komputer na zimnym silniku czujnik G2 pokazywał temperaturę otoczenia natomiast czujnik g62 okolice -15. Zakupiłem w stacjanoranym sklepie motoryzacyjnym oryginalny czujnik VW (rzekomo) i teraz na zimnym silniku czujnik g62 pokazuje 14C a czujnik g2 21C, różnica niby nie duża ale chyba powinna być mniejsza? Auto w każdym bądź razie odpala normalnie natomiast pojawił się problem z osiągnięciem temperatury roboczej bo zajmuje to z 15km, układ zdaje się odpowietrzalem tak jak zawsze i nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu (nawiewy na HI i lałem płyn przez odpowietrznik). Teraz po osiągnięciu 90C na zegarach wskazania na vcds to g62 99C oraz g2 88C. Ferelny czujnik, zapowietrzony układ czy miałem pecha i zaciął się termostat? Na gaz przełącza się tak samo szybko jak zawsze, z nawiewów daje gorącym, przed wymiana czujnika 90C osiągał normalnie.
  2. bazz2

    Eżektor w Audi A4 B6 1.8T

    Odświeżam temat, jak rozumiem autorowi chodziło o to co na zdjęciu, to nie jest na wcisk i powinno być jednym elementem a mi po prostu tak równo pękło? Klejenie tego dwuskładnikowym klejem nie wchodzi w grę? Zawsze to 150zl w kieszeni
  3. Czy zmieniając kodowania w adaptacjach możemy uzyskać szybsze dogrzewanie / schładzanie wnętrza? Zmieniłem u siebie na próbę wartość w kanale 13 na 1 (Skandynawia) i jedyne co zauważyłem to więcej nawiewu na nogi w trybie Auto i jak dla mnie to wnętrze dłużej się nagrzewa. Kodowania mam stąd:
  4. Od dłuższego czasu borykam się z tym problem więc może ktoś z Was mi coś doradzi. Wymieniłem radio z concerta 1 din na 2 din, antenę o numerach AF podłączyłem tak jak w podlinkowanym niżej poście, w vcds 0 błędów radia, w menu 2 anteny są aktywne jednak dalej słabo ściąga mi stacje, w tym samym garażu mam dwa auta i w jednym wszystko odbiera prawidłowo a w Audi wyłapuje tylko kilka stacji. Dodatkowo pogorszył się znacznie zasięg działania pilota, mam 3 sztuki i na każdym jest tak samo, na parkingu gdzie jest dużo aut musze podejść na jakiś metr żeby załapało gdzie wcześniej robiłem to z kilkunastu. Ma ktoś pomysł na co jeszcze mogę zerknąć? Antena którą kupiłem może być uszkodzona? Plastikowa obudowa była cała a cześć całkiem świeża bo z Exeo. Link do posta:
  5. Podbijam w sumie pytanie wyżej, może ktoś polecić jakiś sprawdzony zamiennik? Oddałbym swoją do obszycia ale mam zdarty chrom na pierścieniu tak jak na zdjęciu.
  6. Już spakowane, jutro odsyłam, dzięki za rozwianie wątpliwości. Ps tak na przyszłość, wiesz może jak się pozbyć tych blokad na klucze z nawigacji? W Concercie 2+ były odkręcane a w navi nie wiedziałem jak się za to zabrać.
  7. I tak mi napisał ziomek z rnse.pcbcc Nie, radio podłączałem do auta
  8. Więc ponawiam odzew jeszcze raz, podejmie się ktoś?
  9. @przem8 @pelonek1 Na pb żadnego wypadania zapłonu nie zauważyłem, zapodaje logi PB: LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV I LPG, sztuk 2 i w obu przypadkach od około 6k rpm rozłączyło gaz LOG-01-002-033-xx1.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV
  10. I przyznaję Ci rację, pojawił się missfire, za każdym razem na 4 biegu, najpierw na 1 potem 3 a na końcu 2 cylindrze. Na 3 biegu i około 130km/h ciśnienie spadło do 1.04 Ciemno już i nie mam nikogo do obsługi laptopa, logi zrobię w weekend.
  11. Podglad podczas jazdy? Czy te grupy się loguje? Było tak już jak auto było w serii, teraz był klasyczny chip 1.8t czyli prawy IC + wtryski z Bexa więc okolice 200 koni. Rzekomo te odstojnikowe lepiej filtrują, powrócić do starych filtrów?
  12. No i drugi problem, zakupiłem kod po numerze seryjnym i navi go odrzuca czyli to znak że było grzebane we wsadzie? W moim wypadku zostaje tylko ktoś z programatorem bo te płytki unlock pin w przypadku wersji LED nie działają tak?
  13. Na rozgrzanym silniku na postoju ciśnienie to 1.2, sprawdzę podczas jazdy jak się zachowuje, dysze mam 3.2mm czyli max dla tych wtrysków. Co do filtra to mam 2, listwa jest zasilona z dwóch stron.
  14. Nie butuje, chodziło mi o to że przy mocnym dodaniu gazu jest szarpnięcie. Jak napisałem wyżej instalacja ma jakieś 60kkm, q co do wypadania zapłonu to byłoby to chyba zapisane w błędach silnika w vcds? Jeśli tak to nic takiego się tam nie pojawiło.
  15. Grzebał też coś jeszcze przy mapie LPG i zmienił 2 przewody bo trzeba było je inaczej ułożyć ponieważ te filtry są większe i nie mieściły się w poprzednim miejscu, filtr fazy ciekłej niedawno zmieniałem sam i bez zmian. Edit: chyba że problemem jest reduktor, instalacja ma przejechane jakieś 60kkm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...