-
Postów
83 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bazz2

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
bazz2 obserwuje zawartość Wymiana gałki zmiany biegów na wersję S-line w Audi A4 B6/B7 , Eżektor w Audi A4 B6 1.8T , Kodowania i jak zmienić numer VIN w klimatroniku 08 ? i 1 inny
-
Odświeżam temat, jak rozumiem autorowi chodziło o to co na zdjęciu, to nie jest na wcisk i powinno być jednym elementem a mi po prostu tak równo pękło? Klejenie tego dwuskładnikowym klejem nie wchodzi w grę? Zawsze to 150zl w kieszeni
-
Kodowania i jak zmienić numer VIN w klimatroniku 08 ?
bazz2 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Czy zmieniając kodowania w adaptacjach możemy uzyskać szybsze dogrzewanie / schładzanie wnętrza? Zmieniłem u siebie na próbę wartość w kanale 13 na 1 (Skandynawia) i jedyne co zauważyłem to więcej nawiewu na nogi w trybie Auto i jak dla mnie to wnętrze dłużej się nagrzewa. Kodowania mam stąd: -
Słaby zasięg pilota oraz kiepski odbiór radia w Audi A4 B6
bazz2 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Od dłuższego czasu borykam się z tym problem więc może ktoś z Was mi coś doradzi. Wymieniłem radio z concerta 1 din na 2 din, antenę o numerach AF podłączyłem tak jak w podlinkowanym niżej poście, w vcds 0 błędów radia, w menu 2 anteny są aktywne jednak dalej słabo ściąga mi stacje, w tym samym garażu mam dwa auta i w jednym wszystko odbiera prawidłowo a w Audi wyłapuje tylko kilka stacji. Dodatkowo pogorszył się znacznie zasięg działania pilota, mam 3 sztuki i na każdym jest tak samo, na parkingu gdzie jest dużo aut musze podejść na jakiś metr żeby załapało gdzie wcześniej robiłem to z kilkunastu. Ma ktoś pomysł na co jeszcze mogę zerknąć? Antena którą kupiłem może być uszkodzona? Plastikowa obudowa była cała a cześć całkiem świeża bo z Exeo. Link do posta: -
Wymiana gałki zmiany biegów na wersję S-line w Audi A4 B6/B7
bazz2 odpowiedział(a) na Kowal temat w Audi A4 B6/B7
Podbijam w sumie pytanie wyżej, może ktoś polecić jakiś sprawdzony zamiennik? Oddałbym swoją do obszycia ale mam zdarty chrom na pierścieniu tak jak na zdjęciu. -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bazz2 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Już spakowane, jutro odsyłam, dzięki za rozwianie wątpliwości. Ps tak na przyszłość, wiesz może jak się pozbyć tych blokad na klucze z nawigacji? W Concercie 2+ były odkręcane a w navi nie wiedziałem jak się za to zabrać. -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bazz2 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
I tak mi napisał ziomek z rnse.pcbcc Nie, radio podłączałem do auta -
Więc ponawiam odzew jeszcze raz, podejmie się ktoś?
-
@przem8 @pelonek1 Na pb żadnego wypadania zapłonu nie zauważyłem, zapodaje logi PB: LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV I LPG, sztuk 2 i w obu przypadkach od około 6k rpm rozłączyło gaz LOG-01-002-033-xx1.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV
-
I przyznaję Ci rację, pojawił się missfire, za każdym razem na 4 biegu, najpierw na 1 potem 3 a na końcu 2 cylindrze. Na 3 biegu i około 130km/h ciśnienie spadło do 1.04 Ciemno już i nie mam nikogo do obsługi laptopa, logi zrobię w weekend.
-
Podglad podczas jazdy? Czy te grupy się loguje? Było tak już jak auto było w serii, teraz był klasyczny chip 1.8t czyli prawy IC + wtryski z Bexa więc okolice 200 koni. Rzekomo te odstojnikowe lepiej filtrują, powrócić do starych filtrów?
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bazz2 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
No i drugi problem, zakupiłem kod po numerze seryjnym i navi go odrzuca czyli to znak że było grzebane we wsadzie? W moim wypadku zostaje tylko ktoś z programatorem bo te płytki unlock pin w przypadku wersji LED nie działają tak? -
Na rozgrzanym silniku na postoju ciśnienie to 1.2, sprawdzę podczas jazdy jak się zachowuje, dysze mam 3.2mm czyli max dla tych wtrysków. Co do filtra to mam 2, listwa jest zasilona z dwóch stron.
-
Nie butuje, chodziło mi o to że przy mocnym dodaniu gazu jest szarpnięcie. Jak napisałem wyżej instalacja ma jakieś 60kkm, q co do wypadania zapłonu to byłoby to chyba zapisane w błędach silnika w vcds? Jeśli tak to nic takiego się tam nie pojawiło.
-
Grzebał też coś jeszcze przy mapie LPG i zmienił 2 przewody bo trzeba było je inaczej ułożyć ponieważ te filtry są większe i nie mieściły się w poprzednim miejscu, filtr fazy ciekłej niedawno zmieniałem sam i bez zmian. Edit: chyba że problemem jest reduktor, instalacja ma przejechane jakieś 60kkm
-
Co do sterownika to niestety wiem, taki już był, ale czy jest sens go zmieniać? Gaz miałem ustawiany przez jednego z użytkowników forum który robił mi też mapę, wszystko chodziło ładnie do momentu ostatniego przeglądu LPG u gaziarza, trwała jeszcze gwarancja, zmienił mi filtry na inny typ (te w plastikowej puszce) i zaczęło przerywać, jeździłem do niego dwa razy na "poprawki" i jest gorzej niż na początku, auto szarpie przy bucie. Logi zrobię w wolnej chwili, raczej bliżej weekendu bo pogoda się poprawia to i śnieg zniknie z dróg.