Skocz do zawartości

Dawwos99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawwos99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawwos99

0

Reputacja

  1. No dałem tyle że taniej znalazłem tylko jedna ale bez silnika. Co do instalacji z poloneza wszystko możliwe:/ póki co powoli ogarniam pb. Błędy porobione pokasowane. Jutro jeszcze przepływke zakładam i heja wszystko będzie zrobione a gaz to tak jak mówisz zobaczymy jak to się wql będzie tym jeździć i wymieniam wszystko tylko butle zostawiam. Bo to szkoda silnika bo wtrysków gazu do tej pory nie znalazłem pod maską:/
  2. Po odpięciu przepływomierza odpala A gaz nie mam zielonego pojęcia wiem tylko że z 2007 roku. Co do ładowania to wiem że minimum to 13.8 chodziło mi o to czy istnieje możliwość że pasek klinowy jest tak zużyty że slizga się po alternatorze
  3. Witam niedawno zostałem posiadaczem a4 b5 avant z 97roku. Mam pewne problemy i liczę na jakąś pomoc. Pierwsza rzecz to problemy z dolotem powietrza. Poprzedni właściciel powiedział że w momencie kiedy kończy się gaz lub gaz jest słabej jakości rozrywa plastiki od filtra powietrza. Aby tego uniknąć założona została guma która w momencie zebrania się cisnienia że tak powiem spada jest na dodanym zdjęciu. Chciałem to zlikwidować ale gdy zacząłem oglądać okazało się że ktoś zatkał dopływ powietrza co widać na zdjęciu oraz odpieto przepływomierz. W między czasie okazało że się zużycie gazu sięga około 18 litrów. A auto ma słabe ładowanie sięgające 13.8V podpiąłem auto pod komputer i pokazało następujące błędy 8 Znalezione: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! :-) 35-10 - - - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent Ppodpięto przepływomierz oraz odetkano dolot i auto nie odpalio wql akumulator padł. Następnie skasowano błędy akumulator wyjęty naładowany po około 24 godzinach podpięty auto odpalone lądowanie na poziomie 12.2v. auto zgaszone podpięto komputer i pokazał takie błędy 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - Readiness: N/A Dodam że auto jeździ Nie używałem Gazu jeszcze. Według mnie 125koni nie czuć. Wcześniej miałem astrę G kombi 101koni i dla mnie jest duża różnica na nie korzyść audi. Teraz ciekawi mnie kilka kwestii 1. Rozumiem że sonda lambda nie działa napewno. I trzeba ją zmienić wpłynie to być może na zmniejszenie spalania. 2. Przepływomierz prawdopodobnie też nie działa. Ale czy to jest problemem tego że auto nie odpala wql przy podpięciu? 3. Błąd od przepustnicy to czy chodzi o to że długo nie był podpięty Aku i potrzebna adaptacja? 4. Czy na problemy z dolotem powietrza w tym aucie moze mieć fakt dziurawego tłumika środkowego? Czy to raczej problem dotyczący stricte gazu? 5. Co może być nie tak z gazem? Nie posiadam zbyt dużej informacji na temat instalacji tyle tylko że parownik Lovato a sterownik stag2 z przełącznikiem. 6. Czy problem z ładowaniem dotyczy raczej uszkodzonego akumulatora? Czy może mieć coś wspólnego np z paskiem klinowym który jest na 110% do wymiany bo jest sparacialy baaardzo. 7. Czy pierwszy błąd dotyczy uszkodzenia instalacji czy raczej problem tkwi w zbyt niskim napieciu ładowania? Na koniec dodam że silnik pracuje w miarę ładnie. Regularnie dość cicho jak na ten rocznik i 330k przebiegu. Błędy były zczytywane na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie program vag com i kablem kkl.
  4. Siemanko kupiłem jeżdżąca a4 B5 avant A grosze od znajomego kolegi dziadka itd potrzebuje pomocy w identyfikacji mojego silnika. Napewno 1.8 125km 1997 rok może win coś pomoże WAUZZZ8DZVA077452
×
×
  • Dodaj nową pozycję...