
gucio3110
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gucio3110

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przy czyszczeniu silikonu z bloku silnika rozpadła się ta część co zaznaczyłem na zdjęciu. Dałem to na tą masę z rainza zobaczymy czy nie będzie ciekło jak zaleje olejem. Jak będzie, to czeka mnie zrzucanie skrzyni aby to wymienić... @zionx Dzięki ?
-
Już wiem co to za uszczelka(wrzucam zdjęcie), tylko nie mogę nigdzie znaleźć tylko jej, bez uszczelniacza całego wału...
-
gucio3110 obserwuje zawartość 1.8 BFB- prośba o analize logów. Późno wstaje turbo i wypadanie zapłonu , Co to za uszczelka? Pomocy! , Pomiary bloku 1.8t BFB i 3 innych
-
Ktoś wie co to za uszczelka w misie olejowej? Moja się rozpadła i muszę kupić drugą Silnik 1.8t 163KM BFB
-
Rozebrałem silnik. Na drugim cylindrze połamane pierścienie, na trzecim też... Trzeci tlok dodatkowo ma wyrobione rowki na pierścienie(wrzucam zdjęcie) Po zdjęciu głowicy i ustawieniu równo tłoków nalałem nafty do wszystkich cylindrów i o dziwo nafta po dłuższym czasie powoli spływała do silnika- równo na wszystkich cylindrach xd
-
Ale i tak różnica kompresji to 4 bary, nawet jak wynik przekłamuje, to przekłamuje wszędzie tak samo. Auto ciężko odpala i są delikatne wibracje na wolnych obrotach. A jechać coś tam zaczyna dopiero powyżej 2.5tys obrotów. Jeśli to nie wina tego napinacza to gdzieś jest coś nie tak w silniku, dlatego potrzebuje pomierzyć blok i tłoki po rozebraniu.
-
Ustawiony jest raczej dobrze. Ale jest napinacz łańcucha bez fazatora, może on być winny?
-
Nie od 'strzała', ale odpala ? Jeździ tak jakby miał z 80-90KM.
-
Mam niską kompresję: 1cyl 8bar 2cyl 4bar 3cyl 4bar 4cyl 8bar Planuję wymienić pierścienie. Ale po rozebraniu silnika chce pomierzyć cylindry i tłoki. Jakie wymiary mają oryginalne cylindry i tłoki i jakie może być ich zużycie aby się jeszcze nadawały do pracy?
-
Nie wiem czy to dobrze ale dzięki ?
-
-
Da radę po numerach z muszli albo tych zdjeciach rozszyfrowac jakie to jest turbo? Numery z muszli: 5304 101 5100 [27 08]
-
Siemanko Forum czytam już trochę czasu, ale z powodu problemów założyłem w końcu konto. Lepiej późno niż wcale jak to mówią. Mam nadzieję ze teraz nie tylko będę czytał, ale też się udzielał Moje auto to A4 B6 avant BFB quattro Pozdrawiam
-
1.8 BFB- prośba o analize logów. Późno wstaje turbo i wypadanie zapłonu
gucio3110 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć wszystkim Pacjent: Audi A4 1.8t BFB 2003r +LPG, na kompie naklejka ABT a w dowodzie 190KM Mógłby mi ktoś przeanalizować logi? Problemem jest późne wstawanie turbo i wypadanie zapłonu na 3 cylindrze na Pb i na LPG(błąd: 16684 i 16687)- nowe świece, cewki zamienione miejscami i dalej to samo. Dodam, że hałasuje napinacz łańcucha rozrządu(do wymiany w najbliższym czasie), może to być jego wina? Logi zrobione na Pb. Mam zamiar jeszcze przeczyścić całą odmę na dniach(korka oleju nie zasysa). Logi statyczne: 032- http://vaglogi.pl/log-032_yq49w.html 002+033- http://vaglogi.pl/log-002_033_s4M5F9.html 001+003- http://vaglogi.pl/log-001_003_091x67y.html 090+093- http://vaglogi.pl/log-090_093_94z92.html Logi dynamiczne: 002+033- http://vaglogi.pl/log-002_033_xdwf1Mh.html 003+020- http://vaglogi.pl/log-003_020_0wHnzl.html 115+118- http://vaglogi.pl/log-115_118_bye8B57.html 090+093- http://vaglogi.pl/log-090_093_Od0HRmD.html (spokojna jazda)