Skocz do zawartości

kopakabana1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kopakabana1

Informacje

  • Imię
    Kopa
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kopakabana1

0

Reputacja

  1. kopakabana1

    Panewki BAM do BFB?

    Witam, czy faktycznie jest różnica w wytrzymałości panewek między BAM i BFB? na forum audi a3 piszą że BAM są mocniejsze od na przykład AUM ale jak jest w przypadku wzdłużnych i czy pasują do siebie zamiennie? Numery panewek do BFB: 06B 105 701 E Numery panewek do BAM: 034 105 701
  2. Przy ściągnieciu głowicy okazało się że jest rysa/pęknięcie na jednym zaworze wydechowym, ETKA wskazuje numer 058109611E z tego co czytałem w 1.8t zawory wydechowe są wzmocnione, w takim razie lepiej pójść w używkę czy zamiennik, jeśli zamiennik to jaki i z jakiej firmy? Moc 290km
  3. Okazało się że łożysko igiełkowe osadzone na końcu wału (łożysko pilotujące wałek sprzęgła) jest kompletnie rozsypane. Objawy były następujące: -Hałas, piszczenie, chrobotanie, szum przy wciśniętym sprzęgle -problem z wrzuceniem jakiegokolwiek biegu kiedy silnik jest odpalony numer łożyska: 056105313C
  4. Pacjent : Audi a4 b6 2002 1.8t quattro. Witam, mam problem z wrzucaniem biegów (wszystkich) w czasie jazdy i na obrotach jałowych na postoju, kiedy silnik jest wyłączony biegi ładnie wchodzą na miejsce, podejrzewałem uszkodzone łożysko oporowe ze względu na to że po wciśnięciu pedału sprzęgła było słychać charakterystyczny dla niego dźwięk (chrobotanie, szum, piszczenie) jednak po ściągnięciu skrzyniu okazało się że łożysko i jego łapa jest w bardzo dobrym stanie. Wysprzęglik też działa prawidłowo. Słoneczko docisku równe, niewytarte. Skrzynia swap 02X 300 044 JX GMV 6 biegów - quattro Docisk, tarcza dwumas - zestaw z AVF (prawdopodobnie) - 240mm tarcza z włóknem węglowym na tym zestawie przejechane ok 70 tys km bez problemów. Jakie mogą być inne przyczyny problemu z wysprzęglaniem?
  5. Nie chciałem mieszać z wydajnością wtryskiwaczy ale jeśli 430cc jest przy 3 bar to byłem skłonny wierzyć sprzedawcy że przy 4 bar jest 525 co pewnie dowiedział się od tunera SoftMod performance Lublin Paliwo 98 Ciśnienie paliwa trzyma sztywno 4bar pod maksymalnym obciążeniem
  6. 0280156012 przy ciśnieniu 3 bar mają 425cc. Właściciel zapewniał że to 525cc przy 4 bar Problem był od początku i doszukiwałem się go w mechanice ze względu na pochlebne opinie o "SoftMod performance Lublin" na początek świece cewki filtry co zmniejszyło problem ale go nie usunęło, później test szczelności i profilaktyczna wymiana DV, zaworku odmy i separatora odmy. Robiłem test przy ominięciu n249 i bez zmian więc wróciłem. Paliwo leję tylko verve z stacji w różnych miastach więc paliwo bym wykluczył. Test kompresji całkiem nieźle jak na 19letnie Audi 12-12.5 bar na zimnym.
  7. Zapytałem, w odpowiedzi dostałem żeby nie pytać co robił trzy lata temu (wtedy był robiony program) od byłego właściciela również odpowiedzi "u mnie było ok"
  8. Posiłkuję się tym co mam, mogę zrobić logi o których pisałeś ale dopiero jutro a zamiast czekać myślałem że to może coś pokazać, co do modyfikacji to: -wtryski bosch 525cc SID motorsport -turbo k03s hybryda -DP 2.75" -DV nowe 710N -Sprzęgło AWX+ włókno -Tip z kwasówki + zbrojone silikony FMIC -Duży FMIC -Soft robiony w "Soft-mod performance Lublin"
  9. TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002+020+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002+031
  10. TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 2+31 i 2+20+33 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  11. https://a4-klub.pl/topic/472200-problem-przy-160kmh/
  12. Seria Bosch, a co do zakładania kilku tematów to jednak pytania troche się od siebie różnią tu jest pytanie o prawidłowość napięcia a w drugim o możliwe powody dużego spadku mocy powyżej 5tys obr
  13. https://youtu.be/HnYbTTQ 45sek https://log.tunezilla.com/s/7XRAdKhs Witam kiedy sonda osiąga napięcie 0.020v silnik traci moc i z trudem przyśpiesza i zachowuje się jak na 45sek filmiku z linku. Wiem że przepływka powinna pokazywać większą wartość przy tej mocy ale chcę wykluczać po kolei wszystkie możliwości.
  14. Czy wskazania napięcia sondy w grupie 33 są w normie? Tj 0.020v od 5300 do końca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...