cześć, nie jestem mechanikiem, ale problem, który występował u mnie był ciut inny. Nic się nie działo na zimnym lecz dopiero po przejechaniu ok 2 km jak się auto zaczęło rozgrzewać. wtedy było najgorzej, trzepało całą budą Jak się rozgrzało do 90 stopni to drgania dalej występowały, ale może ciut mniejsze. Wierz mi, że byłem chyba w 10 warsztatach. Zostawiałem autko na kilka dni i płaciłem po kilka setek za diagnozy, z których wynikało że parametry są ok i że widocznie ten typ tak ma... ASO w Katowicach i Sosnowcu też nic nie poradziło... w obydwu przypadkach chcieli mnie skasować prawie o 1000 za nieznalezienie niczego. To mówi za co mam zapłacić jak nie ma diagnozy i na szczęście nie musiałem, ale było już niemiło ...
spróbuj zadzwonić do warsztatu gdzie ja to zrobiłem, chętnie z tobą porozmawiają i może rzeczywiście potwierdzi się że to też koło dwumasowe.