Skocz do zawartości

Mutineer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mutineer

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mutineer

0

Reputacja

  1. Hej, mam kabel USB Hex V2. Normalnie łączy się z VCDS po USB. Natomiast chciałbym użyć też tego kabla do VAG Commander (mam v2.5 i 3.6), jednak nie ma tam możliwości wyboru portu USB, są tylko porty COM. W związku z tym jak zemulowac kabel po USB na COM w systemie, żeby był widzialny w VAG Commander?
  2. Wymieniłem niedawno czujnik temperatury płynu chłodzącego z powodu błędu 17698 Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (g83) p1290 - 002 lower limit exceeded intermittent, teraz gdy chciałem sprawdzić temperaturę wychodzą mi jakieś dziwne pomiary raz -40C, raz 90-99C (skacze). Dodatkowo czasami pojawia się błąd P0118 Engine Coolant Temperature Circuit High i włącza wiatrak z przodu maski na maksa. https://youtube.com/shorts/JiVgFyRVfT4?feature=share O co tu chodzi?
  3. Aktualizacja: Plastikowy napinacz łańcucha oleju się rozsypał. Kawałki plastiku pływały... Panewki są ok.
  4. W niedzielę będę to robił, może wystarczy go wyczyścić i będzie hulać. Aczkolwiek profilkatycznie pompy nie zaszkodzi wymienić, jeszcze panewki sprawdzę.
  5. Jeszcze żeby uściślić, ten znak - kreska musi się pokrywać z tą blaszką na dole. Wtedy należy sprawdzić znaki z przodu silnika na kole pasowym. Dziękuję wszystkim za pomoc. PS: Próbowałem 3 różnych napinaczy, każdy klekotał, okazało się, że mam słabe ciśnienie oleju, czeka mnie wymiana pompy oleju. Zobaczymy czy to pomoże.
  6. Udało się! Znalazłem tą france. Znajduje się w 3 otworzy tym najwyżej z boku silnika (foto). Za każdym razem gdy 1 tłok jest w gmp się pokazuje.
  7. Jesteś pewien że nie muszę znaleźć czegoś takiego:
  8. Potrzebuje ten znak z tyłu bo jest rozregulowany rozrząd. Co z tego jak walki dobrze ustawie, jak na dole koło zamachowe będzie źle? Nie mogę znaleźć tego znaku, kręciłem kołem zamachowym, gdy na filmie pada cyfra to znaczy że pierwszy tłok jest w GMP. Teoretycznie na 4 obroty powinien się znam pojawić za którymś razem ale go nie ma...
  9. Rozumiem, ale z boku silnika na dole na kole zamachowym też powinien być znak. Problem w tym, że ja mam tam 3. Otwory, dwa z kołami zębatymi i głupieje...
  10. Korzystam z filmów na YouTube PL\ENG i ogólnie z neta. Już wiem jak rozwiązać problem (zdjęcie). Mam inny problem, jak ustawić znak z tyłu na zębatym, nie mam jednego otworu a aż trzy... (Zdjęcie).
  11. Hej wszystkim, męczę się z tym od dłuższego czasu, wymieniałem napinacz i łańcuch. Za cholerę nie mogę ustawić poprawnie znaków na wałkach. Jak mam wszystko odkręcone (napinacz zablokowany) to da radę ustawić, w momencie gdy skręce wszystkie stopki\mostki górne wałków znaki rozkalibrowują się. Jak to cholerstwo ustawić?
  12. Hej, mam problem z A4b6 Avant 2004 1.8t. Gdzieś leje mi się woda (podejrzewam płyn od spryskiwaczy ale nie jestem pewien) przed fotel kierowcy i za nim. Wydaje mi się, że może to być przewód od płynu do spryskiwaczy, który idzie do tylniej wycieraczki bo praktycznie w ogóle nie tryska. Podejrzewałem też uszczelkę od linki od maski oraz uszczelkę ECU. Przy odkręcaniu plastiku od nad koła zauważyłem że cieknie mi z wężyka od płynu do spryskiwaczy tylko nie wiem czy on idzie na przednią czy tylną szybę (foto w załączniku). Jak to ogarnąć?
  13. Racja po wymianie czujnika stopu, bagatela za 25 zł naprawione. Póki co. Błędy skasowałem i się nie pojawiają te od hamulców. Martwi mnie ten: 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent No i muszę te radio ogarnąć, żeby się ciągle nie paliło plus usunąć błąd: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications I będę chyba bluetooth montował.
  14. Hej wszystkim, bardzo proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterek. Gdy tylko pojawi się śnieg i minusowe temperatury włączają mi się kontrolki od ESP i ABS na żółto. Czasami od razu jak nacisnę hamulec po rozruchu, czasami parę kilometrów dalej. Ostatnio problem naprawił się sam po dłuższej jeździe 120 km. No i teraz powrócił. Restart zapłonu kasuje błędy, ale szybko powracają. Błędy: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0010 1001 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal 01312 - Powertrain Data Bus 79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent Błędy które dały się skasować i narazie nie powracają: 00625 - Vehicle Speed Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent (prędkość dobrze pokazywało mimo tego błędu) 01826 - czujnik kąta skrętu kierownicy, napięcie zacisku +30 Mniej istotne od radia (LEDy od radia palą mi się nawet jak wyjmę kluczyk, podobno kostka jest przerobiona na nieoryginalne radio, a były właściciel wrócił do oryginalnego i tak zostało): 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications
×
×
  • Dodaj nową pozycję...