Skocz do zawartości

Jakoob

Pasjonat
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakoob

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    dolny śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

721 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jakoob

6

Reputacja

  1. Ma być tak samo tu i tu. Jak odpukać coś się zacznie dziać, nie będziesz umiał tego bałaganu odkręcić.
  2. Jakoob

    Wymiana rozrządu - pytanie

    Nim oddasz auto na wymianę, warto dolać środek do płukania chłodnic i przejechać kilkadziesiąt kilometrów. Dobra okazja żeby ruszyło i rozpuściło syf, który zawsze po latach osadza się w układzie.
  3. Tak jak piszą koledzy - ona kręci powolutku nawet na wolnych obrotach. Mojej praktycznie wcale nie słychać przy delikatnej jeździe. Lekkie świstanie, bardziej nawet bzyczenie jak się ciśnie ale nic bardzo głośnego. Nie męczę auta typu 1500rpm i podłoga ale jak trzeba skorzystać z elastyczności (np. szybko zmienić pas) to poniżej 2000rpm też czuć że dmucha i ciągnie.
  4. W benzynach B6 też to jest? Próbowałem szybkości nagrzewania z ECON oraz na "włączonej" klimie i tak szczerze różnica jest dla mnie niezauważalna. Dodam, że klima jako taka jest sprawna także na pewno nie idziemy w tą stronę.
  5. Czytacie ze zrozumieniem? On nie chce niczego rozklejać.
  6. Pomysł na pewno praktyczny jednak estetycznie bym nie zdzierżył takiej rzeźby
  7. Lukaz10 mam pytanie, mam nadzieję że nie pójdę zbyt daleko Masz może wiedzę/wyniki testów na temat faktycznego zabrudzenia filtrów jeżdżących po naszych drogach. Jak wygląda wizualnie filtr po 15 czy 30tkm doskonale wiem, bo nie raz wymieniałem. Chodzi mi o bardziej precyzyjne informacje od strony technicznej, np. ile % spadła przepuszczalność, jak dokładnie zmienił się skład mieszanki paliwowo powietrznej itd. Fajnie byłoby przeczytać coś merytorycznego. Na forum zaraz napiszą zmień razem z olejem, najlepiej co 10tkm i wolno wlać tylko dwa: albo chwalą taki na M albo na L - taka olejowa dygresja ale pytam o filtr oczywiście.
  8. Płaciłem gołe OC na początku sierpnia, auto jak w profilu, max zniżki. Przeszedłem do AXA - była najtańsza (519zł jednorazowo), rok wcześniej byłem w Ergo Hestii. Zrobiłem sobie z ciekawości kalkulację jakbym potrzebował kupić teraz od stycznia, najtaniej równo 700zł, nie pamiętam już które TU. Nie jest to przyjemne, niemniej dążymy do aut zastępczych, napraw w ASO, niezaniżonych kosztorysów itd. Siłą rzeczy musiało podrożeć jeśli chcemy zbliżyć się do poziomu zachodnich standardów obsługi, tak wiem zaraz będzie "zarobki". Dla jasności nie jestem związany z którymkolwiek TU i też wolę płacić mniej
  9. Niepotrzebny Ci żaden duplikat. Wykup sobie historię za kilkadziesiąt złotych, wystarczy wpisać "historia vag" w wyszukiwarkę i masz oferty.
  10. Oil min pojawia się jak masz na kresce min, może 1mm nad kreską min a nie od prawie połowy. Ponadto pomiar jest dokonywany co około 100km.
  11. Jakoob

    Jaki olej do 1.8T?

    Oczywiście, na YT jest kilka podobnych filmów typu "how clean is your oil". To porównanie nic nie wnosi jak podgrzejesz olej do 1000'C czy podobnie, olej jako całość w silniku (nie punktowo i nie czepiać się tego - obieg ma cały czas ciśnienie) przy normalnym użytkowaniu ma max trochę ponad 100'C. BTW, moim zdaniem choć zaraz będą mega gromy ten Wasz cudowny Motul jest po prostu przereklamowany
  12. Jakoob

    Składanie lusterek

    Dzięki, będę próbował z większą siłą.
  13. Jakoob

    Ubytek oleju w 1.8T BFB

    Zdemontuj i wyczyść porządnie odme. Mułowatość wskazuje na możliwy problem z tym elementem a koszt zabiegu zerowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...