Dudus001
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Dudus001
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Ubiad
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Dudus001
0
Reputacja
-
-
Ok, dzięki za informacje
-
Silnik pali po całej nocy na mrozie od strzała nie ma żadnych problemów z odpalaniem, spalanie w mieście 8 litrów w trasie no to gdzieś ponad 6 litrów
-
Czyli mówisz żeby się tym nie przejmować? Myślałem nad zmiana pokrywy zaworów bo możliwe ze odma jest zj***na i przez to te pary się wydobywają
-
Silnik dogrzany, zgaszony IMG_0307.MOV
-
Na wyłączonym silniku z pod bagnetu bez wyciągania go nie wydobywa się żadna para, jeszcze sprawdzę dokładniej za kilka h czy po wyciągnięciu bagnetu na wyłączonym silniku zjawisko będzie takie same
-
Może to wyglada na znacząca ilość oparów przez różnice temperatur akurat nagrywałem na polu przy temperaturze -5 a silnik dogrzany do 90 stopni
-
242tys
-
Dudus001 obserwuje zawartość [B7 TDI PD] Cieknie olej i [B7 BKE] Para z rurki bagnetu
-
Witam, jest się czym martwić taka para spod bagnetu ? Wiem, ze niektóre zdania są podzielone. Pacjent A4 B7 1.9 TDI 116km. Dodam, ze zmieniona uszczelka pod pokrywa zaworów. IMG_0306.MOV
-
No taki miałem plan, narazie pogoda nie sprzyja. Dzięki za odpowiedz
-
Wiem, mój błąd. Prostując , chodziło mi ze jeżeli stoję na przeciw auta to lewa strona silnika, czyli strona pasażera
-
Na początku pisałem ze z lewej strony jak stoję na przeciw auta czyli od strony pasażera jeżeli jestem pod samochodem to po prawej stronie
-
Auto na kanale, widać było ze z lewej strony
-
Witam, borykam się z problemem cieknącego oleju, gdyż po całej nocy postoju auta spadnie kropla oleju na płytki w garażu, wymieniłem uszczelkę pod pokrywa zaworów gdyż było widać ze lewy blok silnika jest z nagaru oleju oraz spod tam gdzie osłony wiec ewidentnie ciekło z góry, i teraz pytanie czy jest t możliwe ze wyciek został usunięty lecz nagar zgromadzony na bloku silnika pod wpływem temperatury w końcu zacznie się skraplac ?