Skocz do zawartości

Dudus001

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dudus001

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Ubiad

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dudus001

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki za informacje
  2. Silnik pali po całej nocy na mrozie od strzała nie ma żadnych problemów z odpalaniem, spalanie w mieście 8 litrów w trasie no to gdzieś ponad 6 litrów
  3. Czyli mówisz żeby się tym nie przejmować? Myślałem nad zmiana pokrywy zaworów bo możliwe ze odma jest zj***na i przez to te pary się wydobywają
  4. Silnik dogrzany, zgaszony IMG_0307.MOV
  5. Na wyłączonym silniku z pod bagnetu bez wyciągania go nie wydobywa się żadna para, jeszcze sprawdzę dokładniej za kilka h czy po wyciągnięciu bagnetu na wyłączonym silniku zjawisko będzie takie same
  6. Może to wyglada na znacząca ilość oparów przez różnice temperatur akurat nagrywałem na polu przy temperaturze -5 a silnik dogrzany do 90 stopni
  7. Witam, jest się czym martwić taka para spod bagnetu ? Wiem, ze niektóre zdania są podzielone. Pacjent A4 B7 1.9 TDI 116km. Dodam, ze zmieniona uszczelka pod pokrywa zaworów. IMG_0306.MOV
  8. No taki miałem plan, narazie pogoda nie sprzyja. Dzięki za odpowiedz
  9. Wiem, mój błąd. Prostując , chodziło mi ze jeżeli stoję na przeciw auta to lewa strona silnika, czyli strona pasażera
  10. Na początku pisałem ze z lewej strony jak stoję na przeciw auta czyli od strony pasażera jeżeli jestem pod samochodem to po prawej stronie
  11. Auto na kanale, widać było ze z lewej strony
  12. Witam, borykam się z problemem cieknącego oleju, gdyż po całej nocy postoju auta spadnie kropla oleju na płytki w garażu, wymieniłem uszczelkę pod pokrywa zaworów gdyż było widać ze lewy blok silnika jest z nagaru oleju oraz spod tam gdzie osłony wiec ewidentnie ciekło z góry, i teraz pytanie czy jest t możliwe ze wyciek został usunięty lecz nagar zgromadzony na bloku silnika pod wpływem temperatury w końcu zacznie się skraplac ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...