
kamil8372
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kamil8372

Informacje
-
Imię
kamil
-
Miasto
warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kamil8372 obserwuje zawartość SWAP hamulców w Audi A4 B8 , Niska skuteczność katalizatora w Audi A4 B8 1.8 TFSI , Wymiana filtra paliwa w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB i 4 innych
-
Cześć, ostatnio miałem problem w 1.8 cjeb z lejącym wtryskiem paliwa. Po wymianie silnik pracuje bardzo dobrze, jednak wyświetla mi się błąd o niskiej sprawności katalizatora. Dodatkowo czuć zapach benzyny z rury wydechowej. Czy lejący wtrysk mógł stopić wkład katalizatora? Czy wystarczy przegonić go na autostradzie żeby pozbyć się resztek paliwa z układu wydechowego? Miał ktoś podobny problem, z góry dzięki za pomoc.
-
Cześć, zmieniał ktoś filtr paliwa w 1.8 CJEB (polift)? Z tego co widziałem to do przedlifta występują w zamienniku, a w polifcie trzeba wymienić cały kosz czy również występuje sam filtr?
-
Mocowanie osłony aluminiowej pod silnikiem w A4 B8
kamil8372 odpowiedział(a) na kamil8372 temat w Audi A4 B8
Po ostatnich ulewach pół tych wkrętów pogubiłem, wolałbym jakieś śruby żeby to mocno dokręcić. Może masz pomysł co mógłbym dać? -
Cześć, będę zmieniać osłonę pod silnikiem na taką https://allegro.pl/oferta/oslona-silnika-aluminiowa-alu-audi-a4-b8-a4b8-a5-16281183482 Podpowie ktoś czym można zastąpić oryginalne wkręty mocujące tak aby pewnie przymocować tą osłonę.
-
Cześć, jak w temacie mógłby ktoś podrzucić momenty dokręcania śrub odmy i cewek zapłonowych dla 1.8 TFSI CJEB. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Nie dmucha ze środkowych nawiewów w Audi A5
kamil8372 odpowiedział(a) na kamil8372 temat w Audi A5 8T
Ok rozumiem, dziękuję za pomoc. -
Cześć, mam problem w Audi a5 z 2012 roku model po lifcie, klimatyzacja 3 strefowa. W trybie automatycznym nie dmucha z środkowych kratek dzieje się to tylko w momencie nagrzewania wnętrza, kiedy temperatura we wnętrzu jest zmniejszana to powietrze zaczyna lecieć. Vcds zrobiłem nastawy podstawowe które zostały wykonane poprawnie, błędów brak. W trybie ręcznym klapy normalnie się przestawiają i ciepłe powietrze zaczyna lecieć. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
-
Mechanik przez pomyłkę założył mi amory z 1be i prócz tego że jest twardo mogą występować jeszcze jakieś skutki uboczne? Zmieniłem na zimówki z wysokim profilem i nie jest to aż tak bardzo odczuwalne jak na letnich, można się wstrzymać z wymianą do lata czy zniszczy mi to resztę zawieszenia?
-
Cześć czy można jeździć na amortyzatorach z 1be (zawieszenie sportowe) na zawieszeniu 1ba (standardowe)
-
Dev ile sobie cenisz za kompletny zestaw na swap 345/30 i 330/25 (zaciski po regeneracji) + tarcze, klocki
-
Dla potomnych Just a moment... WWW.A5OC.COM W ostatnim poście jest dokładna instrukcja jak to zrobić. Temat do zamknięcia.
-
Tylko po lifcie nie ma modułu ksenonów osobno tylko sterownik bodajże 09 centralna elektronika czy coś takiego
-
Kolegio muskel1 dlatego spytałem o to w jaki sposób to się robi tak aby wspólnie z diagnostą ustawić to poprawnie, jeżeli dla Ciebie problem jest udostępnić procedurę to proszę nie wypowiadaj się w moim temacie. Tak jak wspomnieli inni w większości przypadków na skp nie robią nic innego prócz zwykłej mechanicznej regulacji i tak jest również w moim przypadku.
-
Zdaje sobie z tego sprawę dlatego chciałem jechać z vcds na skp tak abym mógł zapisać ustawienia w sterowniku po poprawnym ustawieniu świateł przez diagnostę.
-
A mógłby ktoś podrzucić jakąś instrukcje jak to zrobić krok po kroku, bo wątpię żeby na skp zrobili mi to wraz z adaptacja komputerowa.