Skocz do zawartości

Gapinski

Pasjonat
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gapinski

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Kołobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witaj wykonałem wszystkie czynności i zginął mi błąd Transformatora Impedancji radio mam czyste ale mikrofony zostały w 5f wcześniej były w radiu mikrofony to faktyczną przerwa w obwodzie i gdybym wyjął Radio bo pewnie tam są podczepione bo nie świadomie zrobiłem zwarcie grzebiąc w podświetleniu podsufitki one są tam wczepione słyszałem jakby zwarcie było w okolicy radia i pewnie tam się coś sfajczyło , boję się w nim grzebać bo tam jest cały układ MMI choć telefon łączy się za pomocą Blututa I tu jest pytanie gdzie szukać
  2. Sprawdź szczelność układu od zbiornika po katalizator
  3. Dziwna sprawa nie wiem co się tak naprawdę dzieje bo nic nie zrobiłem tamten błąd zniknął w jego miejsce wskoczył bład przerwy w obwodzie wzmacniacza antenowego, a przerwa w mikrofonach lewy i prawy są w radiu
  4. Zrobiłem jeszcze to
  5. Napisz mi krok po kroku jak dojść do tej funkcji
  6. Nie nic z tych rzeczy kodowałem akumulator kilkakrotnie gdyż montowałem nowy Varty ale nie miał kodu gdyż osiągnął niskie wartości nie działa mi Start Stop i to mnie irytuje i wkurza bo zawsze działał
  7. Nic nie robiłem to dziwne sorry zaraz po zakupie auta w 2021 kupiłem mapy wraz aktywatorem od Polaka z Niemiec , był błąd jak prześadzisz nasza korespondencje . Ale w sobotę byłem na naprawie klimy bo miałem błąd czujnika temperatury i chyba po tej operacji wskoczył ten błąd
  8. Witaj dawno mnie tu nie było ale jak zwykle problem.bład 01043 Nie prawidłowa wersja oprogramowania sterownika na forach naszych i zagranicznych nie ma szczegółowych opisów jak to usunąć - jak zwykle POMÓŻ
  9. Ok tak zrobię jednak sprawdziłem swój prostownik niby mikroprocesorowy Ale w opisie nie ma nic o AGM niby uniwersalny .
  10. Na prostowniku chodził 24 godz i był podłączany bezpośrednio do punku ładowania i nic ..na którymś z forum doczytałem że system BEM Start Stop ogranicza to ładowanie do wartości z jaką nowy Aku był adaptowany w aucie ... a mi od pierwszego założenia pokazuje tyle samo co przed ładowaniem w aucie...Ale po ładowaniu miałem dziwny objaw na wolnych i podczas jazdy miałem 12.00 V nawet spadało poniżej jak hamowałem to pokazywało się ładowanie za każdym razem kiedy użyłem hamulca tzw odzysk energii i to też mi gdzieś przemkneło na forum. Moduł sterujący Akumulatora tak działa . Mam prostownik do AGM ów i myślę żeby zmienić Aku na stary a nowy podpiąć bezpośrednio pod Aku i przeładować.
  11. Witam wymieniłem akumulator Varta AGM 95 ah 850 A czytając wszystkie posty zmieniłem ostatnie dwie liczby przyjał kodowanie nam ciągle 66A i nie doładowuje go zaznaczam że nie ładowałem nowego Aku od razu po zakupie ale dopiero w aucie i nie doładował się ciągle jest 66 Ah myślę że tyle miał po zakupie i takie wartości przyjał podczas kodowania a że moduł START STOP BMA steruje układem więc ładowanie w aucie nie powiodło się , nie wiem czy dobrze robię ale chcę wymontować Aku z auta i ładować bezpośrednio do słupków w Aku i na nowo wkodowac nowo naładowany aku. Podsyłam logi z ładowania w aucie.
  12. Ok dzieki
  13. Ok dzięki jak sprawdzić przewody w przelotkach? Między drzwiami a karoserią?
  14. Ostatnie pytanie padły mi głośniki średnio wysoko tonowy w tylnych drzwiach najpierw był jeden teraz mam informacje że też drugi powiedz mi jakie tam siedzą i jakimi można je zastapić bez przeróbek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...