
Gapinski
Pasjonat-
Postów
139 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Gapinski

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Kołobrzeg
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CNHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witaj wykonałem wszystkie czynności i zginął mi błąd Transformatora Impedancji radio mam czyste ale mikrofony zostały w 5f wcześniej były w radiu mikrofony to faktyczną przerwa w obwodzie i gdybym wyjął Radio bo pewnie tam są podczepione bo nie świadomie zrobiłem zwarcie grzebiąc w podświetleniu podsufitki one są tam wczepione słyszałem jakby zwarcie było w okolicy radia i pewnie tam się coś sfajczyło , boję się w nim grzebać bo tam jest cały układ MMI choć telefon łączy się za pomocą Blututa I tu jest pytanie gdzie szukać
-
Sprawdź szczelność układu od zbiornika po katalizator
-
Dziwna sprawa nie wiem co się tak naprawdę dzieje bo nic nie zrobiłem tamten błąd zniknął w jego miejsce wskoczył bład przerwy w obwodzie wzmacniacza antenowego, a przerwa w mikrofonach lewy i prawy są w radiu
-
-
-
Napisz mi krok po kroku jak dojść do tej funkcji
-
Nie nic z tych rzeczy kodowałem akumulator kilkakrotnie gdyż montowałem nowy Varty ale nie miał kodu gdyż osiągnął niskie wartości nie działa mi Start Stop i to mnie irytuje i wkurza bo zawsze działał
-
Nic nie robiłem to dziwne sorry zaraz po zakupie auta w 2021 kupiłem mapy wraz aktywatorem od Polaka z Niemiec , był błąd jak prześadzisz nasza korespondencje . Ale w sobotę byłem na naprawie klimy bo miałem błąd czujnika temperatury i chyba po tej operacji wskoczył ten błąd
-
Witaj dawno mnie tu nie było ale jak zwykle problem.bład 01043 Nie prawidłowa wersja oprogramowania sterownika na forach naszych i zagranicznych nie ma szczegółowych opisów jak to usunąć - jak zwykle POMÓŻ
-
Ok tak zrobię jednak sprawdziłem swój prostownik niby mikroprocesorowy Ale w opisie nie ma nic o AGM niby uniwersalny .
-
Na prostowniku chodził 24 godz i był podłączany bezpośrednio do punku ładowania i nic ..na którymś z forum doczytałem że system BEM Start Stop ogranicza to ładowanie do wartości z jaką nowy Aku był adaptowany w aucie ... a mi od pierwszego założenia pokazuje tyle samo co przed ładowaniem w aucie...Ale po ładowaniu miałem dziwny objaw na wolnych i podczas jazdy miałem 12.00 V nawet spadało poniżej jak hamowałem to pokazywało się ładowanie za każdym razem kiedy użyłem hamulca tzw odzysk energii i to też mi gdzieś przemkneło na forum. Moduł sterujący Akumulatora tak działa . Mam prostownik do AGM ów i myślę żeby zmienić Aku na stary a nowy podpiąć bezpośrednio pod Aku i przeładować.
-
Gapinski obserwuje zawartość Wymiana i kodowanie akumulatora w Audi A4 B8
-
Witam wymieniłem akumulator Varta AGM 95 ah 850 A czytając wszystkie posty zmieniłem ostatnie dwie liczby przyjał kodowanie nam ciągle 66A i nie doładowuje go zaznaczam że nie ładowałem nowego Aku od razu po zakupie ale dopiero w aucie i nie doładował się ciągle jest 66 Ah myślę że tyle miał po zakupie i takie wartości przyjał podczas kodowania a że moduł START STOP BMA steruje układem więc ładowanie w aucie nie powiodło się , nie wiem czy dobrze robię ale chcę wymontować Aku z auta i ładować bezpośrednio do słupków w Aku i na nowo wkodowac nowo naładowany aku. Podsyłam logi z ładowania w aucie.
-
Ok dzieki
-
Ok dzięki jak sprawdzić przewody w przelotkach? Między drzwiami a karoserią?
-
Ostatnie pytanie padły mi głośniki średnio wysoko tonowy w tylnych drzwiach najpierw był jeden teraz mam informacje że też drugi powiedz mi jakie tam siedzą i jakimi można je zastapić bez przeróbek.