Skocz do zawartości

ArekT1991

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArekT1991

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ArekT1991

0

Reputacja

  1. ArekT1991

    2.0 TFSI bierze olej

    Witaj Ja z czystym sumieniem mogę polecić chłopaka, który robił u mnie w 2.0tfsi remont silnika. Pobór był ok 1,5l/1000 dziś po remoncie 200-300ml/12tys zrobiłem już prawie 30tys i zero problemów, ale też nie robiłem po kosztach. Całość wyszła 13,400 ale wiem za co płaciłem. Tłoki nowe a nie przetaczane, wszystkie uszczelnienia itd, nowa pompa oleju. Będziesz zainteresowany zadzwoń i zapytaj poza tym wiem, że już nie jeden z tych silników przerabiał. Czajka serwis 791 770 882
  2. No właśnie teraz po filmiku Chrisa, każdy ten problem uznaje jako pierścienie, dlatego zrezygnowałem z BBS'ow i kupiłem oryginały na 66.6 i nowe opony. Nic to nie pomogło. A tak jak napisałem na górze sprawdzony byly 3 komplety felg z oponami i nie było różnicy. Jedynie jak wrzucę zimowe 16 na grubych balonach to czuć mniej.
  3. przerabiałem ten temat aż w końcu kupiłem i założyłem oryginalne 66.6- nie pomogło
  4. w i t a m Od długiego czasu zmagam się z wibrującym autem.. Nadal nikt nie potrafi znaleźć przyczyny, dlatego zwracam się do was o pomoc. Na początku wydawało się to przy magicznych 120km/h ale wyczuwam juz bujanie auta powyżej 60km/h a przy tych 110-140km/h cała kierownica i buda chodzi. Niestety pomimo wszystkich tematów w których przeczytałem gdzie należy szukać, co sprawdzać i wymienić, efektów brak. wypiszę co zostało już zrobione i wymienione: - generalna regeneracja S-tronica - regeneracja i wywarzenie całego wału - wymienione półosie, piasty z łożyskami, tarcze, klocki - sprawdzone 3 różne komplety felg z oponami (obecnie założone 18 bez pierścieni centrujących na nowych oponach po teście HUNTER) - geometria zrobiona w 2 różnych miejscach - zawieszenie sprawdzone przez 4 osoby - nie stwierdzono luzów i uszkodzeń na gumach Teraz mam pytanie czy taki luz jak na filmikach od dyfra i skrzyni jest normalny? Zastanawiam się czy nie wymienić dyferencjału bo to chyba ostatni mój pomysł. video000000-1.mp4 video000000.mp4
  5. Powracam i nadal walczę.. Po ostatnich wizytach u "Specjalistów" wymieniłem - nowe piasty - nowe tarcze - nowe felgi + opony (ori na 66.6 bez pierscieni) - generalny remont skrzyni I c**j. Jak biło tak bije. Co wiecej oprócz bicia zacząłem dokładnie sprawdzać i przyglądać się zachowaniu auta. Po pierwsze jak go odpalę na zimnym to przez jakąś minute czuć czasem szarpnięcia jak by całego auta/silnika, takie przerwy 0,5s. Po drugie podczas dodawania i puszczania gazu czy to w trakcie jazdy czy delikatnego ruszania czuję takie metaliczne uderzenie przód/tył i to jest stałe, najlepiej wyczuwalne przy 10-20km/h. Następna wizyta w środę..
  6. Witam Mogę trochę podzielić się swoją wiedzą bo walczę już 1,5 roku. co wymieniłem: -felgi -opony -pierścienie + śruby -półosie przód -łożyska przód na piastach -na koniec poszedł wał do generalnej regeneracji przez specjalistyczną firmę I po tym zabiegu jak by problem zniknął do 99% Kilka dni temu zmieniłem klocki na nowe i od razu przerzuciłem sie na letnie felgi z oponami. Jak młotem w łeb, wróciłem do pkt wyjścia i mam wrażenie, że z większą mocą. Już przy 60-80 czuć, że auto faluje a od 120-140 to całe wibrują włącznie z latającą kierownicą lewo prawo. W środę oddaje do mechanika i będzie szukana kolejny raz przyczyna. Wstępnie nastawiam się na krzywe tarcze, ewentualnie zryte pierścienie. Będę informował
  7. ArekT1991

    2.0 TFSI bierze olej

    Ja mam CDNC 2.0tfsi z 2009r i już przy 130tys łykał 1,5-2l na 1000km. Po remoncie przejechałem już 9tys i ubyło mi może 200-300 ml.
  8. Witam Panowie, również walczę z tym problemem, czytając wątek zacząłem od najpopularniejszych rozwiązań. Mam nowe felgi, opony i wszystko po teście drogowym. Nowe łożyska i półosie. Skrzynie wymieniona. Teraz myślę o tych wahaczach. Czy ktoś może podać link lub kod jakie powinno się zamówić te z b7 ??
  9. Witam Można wiedzieć gdzie masz warsztat? Poszukuję kogoś, kto podejmie się naprawy usterki opisanej wyżej przez kolegów.
  10. Witam Panowie proszę o polecenie godnego serwisu zajmującego się naprawy znanego problemu pobierania oleju w 2.0tfsi. Obecnie spalanie jest na poziomie 1l/500km mierzone prze komputer. autko ma zaledwie 130 tys. wszystko do 200km od kato.
  11. Witam Panowie proszę o polecenie godnego serwisu zajmującego się naprawy znanego problemu pobierania oleju w 2.0tfsi. Obecnie spalanie jest na poziomie 1l/500km mierzone prze komputer. autko ma zaledwie 130 tys. wszystko do 200km od krk.
  12. ArekT1991

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam Czy to możliwe, że przez tłoki i pierścienie ubywa mi 1l na 500km czy szukać raczej przyczyny w turbo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...