Skocz do zawartości

LukiTuki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O LukiTuki

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Augustów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A widzisz skoro wyszło że tłok powinien być taki, a siedział inny to ciekawe czy ktoś nie zepsuł tego na produkcji i możnaby audi pozwać za niewłaściwe spasowanie silnika trzeba by było dowiedzieć się dokładnie gdzie był złożony i tyle... Ale pamiętać że nie przez niemiecki sąd bo oni tam gorzej skorumpowani niż u nas ...
  2. Dzięki Panowie za szczere opinie... ogólnie to wymieniłem rozrząd z całym osprzętem plus wszystkie rolki napinacze itp. Wariator przy zimnych dniach a takich było to nawet i 3 sek. zagadał, a teraz przy cieplejszych dniach to nawet sekundę to nie trwa.
  3. Przepraszam oczywiście 5w30
  4. Skan sterowników w vcds? Uczę się dopiero wiec proszę o jakąś podpowiedź...
  5. Jeżeli wymiana łańcucha i napinacza nic nie zmieni to bez sensu ... ogólnie robiłem testy na silniku dynamiczny i statyczny i wyszło wszystko luks trochę mnie niepokoją uszczelniacze niby nie kopci ale na jednym wyszedł chwilowo dziwny pomiar
  6. Auto przebieg 211000 km olej co 10000 km 3w30 valvoline. No i jest to dosłownie 2 sek na zimnym, mój znajomy mówi że wystarczy tylko łańcuch i napinacz wymienić... Ja po prostu chce jeździć i dbać ...
  7. Kolega mówił że wystarczy sam łańcuch i napinacz ... ale może ludzie nie chcieli tyle wydawać ... może znasz numer części katalogowej
  8. LukiTuki

    Wariator

    Witam czy ma ktoś numer części katalogowej to koła rozrządu fazator (wariator) łańcuch i napinacz mam tylko brakuje mi tego jednego elementu. Z góry dziękuje ...
  9. Witam jestem świeży w temacie wiec proszę o wyrozumiałość. Czy wystarczy dołożyć manetkę i zakodować żeby mieć tempomat czy potrzebne dodatkowe elementy i jeżeli tak to jak sprawdzić czy są? Kolega z roboty mówił ze np. W BMW wszystko jest pociągnięte tylko nie podłączone elementy końcowe... widziałem ze fis pełny po prostu dokłada się manetkę z przyciskami góra dół koduje w vcds i wystarczy ale wydaje mi się ze tempomat to dodatkowe elementy w silniku itp.
  10. Chodziło mi o łańcuch z napinaczom do wałków. Spotkałem się z różnymi opiniami niektórzy wymieniają sam napinacz inni łańcuch z napinaczom jeszcze inni z wariatorem. Czy jak przy odpaleniu na zimnym przez dwie sekundy zaterkocze to trzeba od razu wszystko czy wystarczy łańcuch napinacz. Dodam że auto ma 211000 tys.
  11. A czy możesz podać numery części do tak zwanego wariatora ...? Kolejne pytanie potrzebuje numerów do drugiego rozrządu pasek napinacz rolka itp. Czy to nie problem ?
  12. Widzę że pisaliście kiedyś na temat ALT obecnie posiadam taki samochód i żadne 5W40 tylko producent zaleca 5W30. Po zakupie zrobiłem płukankę zalałem oraz 5W30 Valvoline zobaczymy co się stanie. Może jeszcze ktoś czyta to forum bo widzę wypowiedzi z dawnych czasów. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...