LukiTuki
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O LukiTuki
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Augustów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia LukiTuki
0
Reputacja
-
A widzisz skoro wyszło że tłok powinien być taki, a siedział inny to ciekawe czy ktoś nie zepsuł tego na produkcji i możnaby audi pozwać za niewłaściwe spasowanie silnika trzeba by było dowiedzieć się dokładnie gdzie był złożony i tyle... Ale pamiętać że nie przez niemiecki sąd bo oni tam gorzej skorumpowani niż u nas ...
-
LukiTuki obserwuje zawartość Relacja z remontu silnika- A4 B6 2.0 ALT , Relacja z reanimacji silnika - A4 B6 2.0 ALT , Wariator i 2 innych
-
-
Dzięki Panowie za szczere opinie... ogólnie to wymieniłem rozrząd z całym osprzętem plus wszystkie rolki napinacze itp. Wariator przy zimnych dniach a takich było to nawet i 3 sek. zagadał, a teraz przy cieplejszych dniach to nawet sekundę to nie trwa.
-
Przepraszam oczywiście 5w30
-
Skan sterowników w vcds? Uczę się dopiero wiec proszę o jakąś podpowiedź...
-
Jeżeli wymiana łańcucha i napinacza nic nie zmieni to bez sensu ... ogólnie robiłem testy na silniku dynamiczny i statyczny i wyszło wszystko luks trochę mnie niepokoją uszczelniacze niby nie kopci ale na jednym wyszedł chwilowo dziwny pomiar
-
Auto przebieg 211000 km olej co 10000 km 3w30 valvoline. No i jest to dosłownie 2 sek na zimnym, mój znajomy mówi że wystarczy tylko łańcuch i napinacz wymienić... Ja po prostu chce jeździć i dbać ...
-
Kolega mówił że wystarczy sam łańcuch i napinacz ... ale może ludzie nie chcieli tyle wydawać ... może znasz numer części katalogowej
-
Witam czy ma ktoś numer części katalogowej to koła rozrządu fazator (wariator) łańcuch i napinacz mam tylko brakuje mi tego jednego elementu. Z góry dziękuje ...
-
Witam jestem świeży w temacie wiec proszę o wyrozumiałość. Czy wystarczy dołożyć manetkę i zakodować żeby mieć tempomat czy potrzebne dodatkowe elementy i jeżeli tak to jak sprawdzić czy są? Kolega z roboty mówił ze np. W BMW wszystko jest pociągnięte tylko nie podłączone elementy końcowe... widziałem ze fis pełny po prostu dokłada się manetkę z przyciskami góra dół koduje w vcds i wystarczy ale wydaje mi się ze tempomat to dodatkowe elementy w silniku itp.
-
Chodziło mi o łańcuch z napinaczom do wałków. Spotkałem się z różnymi opiniami niektórzy wymieniają sam napinacz inni łańcuch z napinaczom jeszcze inni z wariatorem. Czy jak przy odpaleniu na zimnym przez dwie sekundy zaterkocze to trzeba od razu wszystko czy wystarczy łańcuch napinacz. Dodam że auto ma 211000 tys.
-
A czy możesz podać numery części do tak zwanego wariatora ...? Kolejne pytanie potrzebuje numerów do drugiego rozrządu pasek napinacz rolka itp. Czy to nie problem ?
-
Widzę że pisaliście kiedyś na temat ALT obecnie posiadam taki samochód i żadne 5W40 tylko producent zaleca 5W30. Po zakupie zrobiłem płukankę zalałem oraz 5W30 Valvoline zobaczymy co się stanie. Może jeszcze ktoś czyta to forum bo widzę wypowiedzi z dawnych czasów. Pozdrawiam