Skocz do zawartości

Wojteka4b6 2.0 alt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wojteka4b6 2.0 alt

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Parczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Konkretna i szybka odpowiedź dziękuję bardzo
  2. Panowie pytanie. A4 b6 2.0 alt gdzie znajduje się przekaznik od pompy paliwa bo chyba w bezynie jest inaczej niż w dislu i jakie ma oznaczenie. Oraz czy to przekaznik bo samochód nie odpala na bezynie na gazie działa jedynie jak podpiąłem pompę na krótko to odpalił później przez chwilę też odpalał sam i znów przestał. Brak jakichkolwiek błędów. Każdy obstawia ten przekaznik tylko który to. Bezpieczniki sprawne
  3. Panowie jeszcze raz ja mam nadzieję że już ostatni raz. Zmieniłem radio wszystko pasuje tylko pozostaje temat podlaczenia anteny jakich przejściówek użyć w lokalnych sklepach brak.
  4. A czy jak założę radio RNS-E to będzie wszystko działać bez żadnego tunera? Chodzi mi że biorę podłączam kostki can na swoje miejsce koduje i chodzi. Nie zależy mi na nawigacji tylko na samym radiu bez większych przeróbek
  5. Plus po stacyjce to w który pin w radiu się wpiąć? Po zmianie przodów can nic się nie zmieniło próbowałem zrobić adaptacje ale też bez rezultatu co może być nie tak jeszcze?
  6. Witam kolegów. Chciałbym odnowić temat. Wyrzuciłem swoje stare orginale radio connect II i wstawiłem navigation plus niby jakoś działa ale nie wyświetla mi na fisie radia nie działa sterwoanie z kierownicy nie ma podświetlenia nie włącza się z kluczykiem i tak samo nie wyłącza się po każdym odpaleniu radia trzeba wpisywać kod. Wiem że trzeba się połączyć z licznikiem ale nie wiem który pin do którego ma iść mógłby ktoś podpowiedzieć? Dodaje zdjęcia jak to mam podłączone.
  7. Dobra problem rozwiązany grzeje. Teraz mam problem bo zobaczyłem że mam mokro pod dywanikiem po stronie pasażera. Płyn chlodnicy. Nagrzewnica nowa płynu nie ubywa. Czy jest możliwość że podczas odpowietrzania (całe podszybie miałem zalane płynem bo nie chciał się odpowietrzyc) mógł dostać się płyn do środka?
  8. A czy może być tak że nigdzie nic nie cieknie ale zapowietrza się układ przez jakąś nieszczelność mimo że wszędzie jest sucho?
  9. Witam. Chciałbym odnowić temat. Dziś rano jak jechałem do pracy wszytsko było ok ale na powrocie samochód szybko osiągnął temperaturę 90° Ale nie grzał wogule wnętrza dopiero po jakiś 20km poleciało ciepłe powietrze. Na postoju wgl nie grzeje ale temperatura jest 90. Samochod zaczyna grzać powyżej 2tyś obrotów. Po odkeceniu korka od zbiorniczka wyrownawczego wywaliło płyn do góry A po zgaszeniu słychać było jak idą bombelki powietrza i obniża się płyn ten co został w zbiorniczku. Przewody od chlodnicy górny gorący dolny zimny od nagrzewnicy lekko ciepłe. Test na upg zrobiony nic nie wykazał. Po zdjęciu przewodów z nagrzewnicy na wolnych obrotach nic nie leci jak się doda gazu do 2tys zaczyna lecieć płyn. W zbiorniczku widać robi się ciśnienie bo podnosi płyn pod korek ale tylko na wyższych obrotach na niskich nic się nie dzieje. Wentylatory chodzą. Mechanik stwierdził że to pompa wody ale termin ma dopiero za 2 tyg. Myślicie że to może być to? Ostatnio pompa była wymienia 50tyś km temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...