Skocz do zawartości

Władcapierścionkuf

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Władcapierścionkuf

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Władcapierścionkuf

0

Reputacja

  1. Ludzie, czarna magia. Auto się obraziło chyba na mnie bo go dawno porządnie nie umyłem. Byłem dziś na bp, kupiłem złoty pakiet na myjnie z myciem podwozia i wydarzyło się coś czego bym się nigdy nie spodziewał. Umycie auta spowodowało usunięcie problemu szarpania. Tak, po wyjechaniu z myjni auto nie szarpie kręciłem audiczke na wszystkich biegach do czterech tysięcy obrotów i nawet nie zadrżała. O co chodzi? Ma ktoś wytłumaczenie na taką sytuacje? Dodam że niemam w chwili obecnej osłony pod silnikiem, czy możliwe jest żeby jakiś czujnik był zabrudzony i go wymyło? Jestem w szoku
  2. Starego problemu nie rozwiązałem, tzn być może jest już rozwiązany. Przy wymianie turbiny wymieniłem też sprężyny i amorki z przodu. Stare seryjne po sprawdzeniu na stole w ogóle już nie odbijały i dwoma palcami je można było wcisnąć, dziwne bo na aucie i na przegladzie nic nie było widać. Mam nadzieję że to one powodowały problem szarpania podczas ruszania, ale niemam jak tego sprawdzić bo auto uziemione. Dodam że wtedy mi budą rzucało, a nie silnikiem jak teraz. Jak tylko uda się naprawić obecny problem to będę obserwował, czy nadal to szarpanie przy ruszaniu występuje. Oczywiście wtedy się wypowiem w starym temacie jeżeli okaże się że to była wina amorków. W tej chwili co mi przychodzi do głowy to być może uszkodzone pompki, czekam do środy. Mam nadzieję że się czegoś dowiem
  3. A więc byłem w zakładzie który zajmuje się chipowaniem, jestem umówiony na środę. Będą sprawdzać ciśnienie sprężania, gość powiedział że nie powinno telepać silnikiem po wymianie turbiny na tego awx. Mówił że poprostu auto nie wykorzystało by jedynie potencjału wiekszego turbo. Ściągałem wtyczke od map sensora i auto przekraczało już te obroty, żadnego ograniczenia nie było. Wymieniłem mapsensor, ale dalej rzuca tym silnikiem. Jest ktoś chętny zerknąć na te logi? Może coś tam wyjdzie w nich? Proszę o pomoc bo auto 3 tygodnie stało do czasu wymiany turbo, a teraz znowu stoi
  4. Hej, jakiś czas temu padła mi turbina, wymieniłem turbo na awx i od tego czasu auto jest nie do użytku. Przy dodawaniu gazu strasznie szarpie na każdym biegu, podczas próby zrobienia logów dynamicznych auto nie przekroczyło więcej jak 3200 obrotów. Nie wiem co się dzieje, pod kompem zero błędów. Może trzeba oddać do tunera po wymianie turbiny na mocniejszą? Niżej podaję logi które udało mi się zrobić. LOG-01-003-008-011.CSV
  5. Bardzo dziękuję za pomoc Wcześniej od momentu zapalenia sie kontrolki rezerwy do baku wchodziło 48 litrów, teraz już jest ok. Dodam jeszcze że mam komputer bez immo i po zmianie wsadu trzeba było zrobić adaptacje kluczyków. Na tym komputerze mam chipa zrobionego, całe szczęście że oryginalny komputer też mam bo był problem z zakodowaniem kluczy i immo migało(auto paliło). Podmieniłem na chwile komputer i poszło, zakodowałem kluczyki po czym zamieniłem komputer na ten z chipem bez immo i juz kontrolka nie miga. Dziękuję jeszcze raz za pomoc
  6. Wrzuciłem go ale nic sie nie zmieniło. Dobry wsad udostępniłeś? Edytowałem ten wsad i zmieniłem wartości z jeszcze jednej kolumny, działa.Poziom paliwa jest już ok
  7. Tak dobrze pokazuje, wskazówka nie wychodzi poza zakres. Ostatnio od zaświecenia sie rezerwy chciałem zrobić próbę, chciałem zobaczyć ile na rezerwie przejadę. Zrobiłem 130km i pewnie bylo by więcej, musiałem niestety zatankować bo w trase jechałem.
  8. Pobrałem na innej przeglądarce. Wrzuciłem wsad i zrobiłem test wskazówek. Wszystkie są prawidłowo ustawione na dwunastej godzinie. Pozostał problem poziomu paliwa, na vagu pokazuje 10 litrów, a jest dobre 17 litrów zalane. Na tym wsadzie 4B920900J poziom paliwa prawidłowo pokazuje, vag pokazuje 18 litrów
  9. Nie mogę pobrać, załącznik niedostępny
  10. na naklejce jest taki sam numer, może to jakaś pomyłka była ze strony sprzedającego. Najwidoczniej licznik z a4 w takim razie
  11. Więc przepraszam, gość od którego kupowałem licznik twierdził że jest z a6. wsad oryginalny to ten o numerze 8D0920980J anglik. Chcę żeby był przerobiony na europe i żeby poprawnie wskazywał poziom paliwa bo go zaniża
  12. Cześć, wymieniałem licznik z jaegera 1/2 fis na full fis z a6. Licznik(anglik 8D0920980J ) zakodowałem na Europe i podmieniłem tarcze. Wszystko hula, problem mam jedynie ze wsadem. Wgrałem wsad 8D0920932FX natomiast mam kłopot ze wskazaniem paliwa, znacznie zaniża poziom. Dziś wrzuciłem mu wsad o numerze 4B0920900J, ściągnąłem go z jakiegoś forum. Ten wsad przerabiali bo był taki sam problem jak u mnie. Po wgraniu go wskazówka się podniosła i wszystko było by cacy gdyby nie to że jest on do 1/2 fis, fis świeci do połowy. Czy jest ktoś w stanie podesłać mi poprawny wsad, ewentualnie jest ktoś kto go przerobi? Jeżdżę już długo tak i mnie strasznie to denerwuje. Wszystkie te wsady zamieszczam poniżej 8D0920980J.BIN 8D0_920_932_FX.bin 4B0 920 900 J.bin
  13. Trzeba tą gruszke od klapy gaszącej wymienić skoro mam zaślepiony egr? byłem zaobserwować obrotomierz i faktycznie, podczas ruszania wzkazówka tak jakby sie cofała milimetr może dwa do tylu
  14. logi grupy 013, 023 poniżej Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Czujnik temperatury sprawdzony
  15. egr jest zaślepiony blaszką przy kolektorze wydechowym logi zrobię jutro (skoro muszą być rano) bo już w pracy jestem. Wzkazania czujnika gdzie zobacze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...