Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi AJM analiza logów


Władcapierścionkuf

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analize logów dynamicznych, logi robione na 3 biegu. Mam taki problem, autem telepie podczas ruszania dodatkowo spalanie jest za wysokie 8l na trasie, auto jest bardzo mocne i chyba za mocne jak na 115km . Myślę że to przepływomierz i logi podaję z grupy 003.

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś to wrzucił normanlnie np. na vaglogi.pl to może ktoś by zerknął, a nie pretensje do garbatego, że proste dzieci ma. Poza tym cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę wrzucić tych logów na tą stronę, nie wiem dlaczego. Natomiast mam świeże logi które wrzuciłem do programu vaglogdecoder. Bardzo proszę o analize. Męczy mnie już to szarpanie :/

turbo było wyciągane i nie jest zapieczone bo aż dzwoni, gruszka też sprawdzana

003,008,011.jpg

003,011,013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wczoraj zrobilem trase 75km i strasznie szarpało na 1 biegu przy ruszaniu, takie wrażenie jakby miał silnik wyskoczyć, dodam że po około 4 godzinach jak wracałem to już delikatnie tylko szarpało.  Może to pompowtryski? listwa zasilająca?

Proszę zerknijcie na powyżej zamieszczone logi, nie chce pół silnika wymieniać :(

zobaczcie na grupe 013

cyl 1 (-0.82)

cyl 2 (-0.16)

cyl 3 (0.12)

cyl 4 (0.82)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz opcje podmienić przepływomierz na testa do kogoś ? 

jeśli nie to odepnij wtyczkę od przepływomierza i sprawdź czy szarpanie nadal jest :)

egr zaślepiony?

co do 013 możliwe ze luźne są piny na pompo,..

 

Edytowane przez matixd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywomierz podmienialem z zamiennikiem nowym, wtyczke wyciagalem i dalej szarpie ale mniej, dzis zaloze nowy zawor ogrzewania bo padl. Ale to raczej nie jest wina tego, wezyk zaslepiony poki co od tego zaworka. Co do egr to wiem ze jest zaslepiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz musi być niestety Boscha inne nie dają rady , 

bo po logach widać ze przepływka świruje ,

szarpie na niskich obrotach ledwo ruszysz i dęba staje ? 

ogrzewania ? 

jaki wężyk zaślepiony od jakiego zaworka ? 

po logach widać ze egr stoi ściągnij rurę przy kolektorze ssącym takie kolanko gumowe  zobaczysz wtedy egr klapę gaszącą najlepiej zdj zrób i podeślij :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór ogrzewania, już wymieniony na nowy. Uszkodzony powodował przeładowanie turbo i tryb awaryjny się uruchamiał. Jeździłem tak z uszkodzonym i wężyk od niego zaślepiłem śrubką żeby trybu awaryjnego nie włączało.

222468984_552065122647275_6042116152275775524_n.jpg

zdjęcie z egr

222550722_1178652249271250_8101384029132446176_n.jpg

gruszka od egr też mi padła, wężyk zaślepiony jak poniżej na zdjęciach221725214_182333587284501_7749224547572162567_n.jpg223357747_1218911751898083_3243088492831125157_n.jpgZa przepływomierz boscha powiedzieli mi w sklepie 430zł(sporo).

Mój przepływomierz i numery

inbound7891710727125849116.jpg

Czy ten z linku poniżej jest oryginalny i się nada? pytam bo to spora różnica jeśli chodzi o cene

ALLEGRO.PL

 

Edytowane przez Władcapierścionkuf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz dobrze pokazuje...

Zrób log rano na zimnym 013+023 i poczekaj z 5 min tak logując...

Sprawdź też wskazania czujnika temperatury na zimnym i na rozgrzanym...

Na próbę daj kawałek jakiejś blaszki pod EGR, też może powodować szarpanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr jest zaślepiony blaszką przy kolektorze wydechowyminbound2856830272664438570.jpg

logi zrobię jutro (skoro muszą być rano) bo już w pracy jestem. Wzkazania czujnika gdzie zobacze? 

Edytowane przez Władcapierścionkuf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi grupy 013, 023 poniżej

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Czujnik temperatury sprawdzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka czarna to klapa gasząca ,

egr to od góry element..

szarpie na każdym biegu ? 

czy tylko na pierwszym ? 

delikatnie dodając gazu ? 

podasz szarpnięcia rzuca obrotomierzem ? 

czarna chmura przy szarpnięciu? 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tą gruszke od klapy gaszącej wymienić skoro mam zaślepiony egr?

byłem zaobserwować obrotomierz i faktycznie, podczas ruszania wzkazówka tak jakby sie cofała milimetr może dwa do tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam audi a4 b7 1.9tdi podczas szybszej jazdy auto tak jak by wpada w tryb awaryjny szarpie i brak mocy mam pytanie jakie logi dynamiczne zrobić żeby to sprawdzić? Dziękuję za odpowiedź;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...