Skocz do zawartości

Gunsakimbo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gunsakimbo

Ostatnie wizyty

69 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gunsakimbo

0

Reputacja

  1. Panowie mam taki problem. Wyjąłem aku z mojej b6 i auto przestało się zamykać i otwierać z kluczyka. Muszę kodować kluczyk od nowa czy samo się naprawi lub czy istnieje jakiś sposób na to zeby znów pilot działał bez kodowania?
  2. Lu-Gi w audi były ar z płaskimi popychaczami a w passacie nie pamiętam już ale inne na 100% bo się ruznily delikatnie i miały podłużne wąskie popychacze. I to raczej ori w passacie były. Bo przed wyjeciem silnika z paska odpalałem go i chodził jak zegarek.
  3. Dodam jeszcze że na sterowniku od passata komputer nie pokazuje błędów oprocz chłodzenia paliwa bo w passacie była chłodnica paliwa a w audi nie ma. Ponadto dawkowanie wtrysków pokazuje w normie a znów na sterowniku od audi pokazuje dawkowanie na trzech cylindrach w normie a na pierwszym cylindrze tak jakby pompowtrysk nie dostawał paliwa.
  4. Panowie pomóżcie jeszcze raz. Silnik z passata już siedzi w audi ale są kolejne problemy. Po odpaleniu rzuca nim strasznie na wolnych obrotach. Po sprawdzeniu wszystkiego po kolei okazało się że pompowtryski od passata też są inne niż te w audi i nie współpracują że sterownikiem silnika. Sterownik miał nieodpowiednia dawkę paliwa. A sterownik został oryginał od audi. Po wyrzuceniu immobilizera włożyliśmy sterownik od paska i na wolnych obrotach pracuje idealnie ale wentylator od chłodzenia pracuje przez cały czas na najwyższym biegu i auto podczas jazdy nie przyspiesza tak jak powinno. Są przerwy przy przyspieszaniu tak jagby zalanczal się limiter obrotów na pół sekundy i to na każdym biegu co chwilę. Auto poprostu nie przyspiesza płynnie. I teraz pytanie czy modzić coś ze sterownikiem od passata czy od audi? Drugie pytanie to czy da się zaprogramować sterownik od audi pod wtryski z passata? A wolałbym zostawić oryginał bo nie musiałbym się martwić obrotami i wentylatorem
  5. Tak panowie wygląda mój silnik po regeneracji wtrysków. Pewien "autoryzowany" Diesel serwis. Mi tak go poskładał ze nie dokręcili śruby mocującej wtrysk i przez to stukało o wal korbowy aż silnik się zatarl. Blok głowica i turbo na śmieci. Ręce mi opadają. Cztery razy pod rząd mi wtryski robili a efekt to jedynie zatarty silnik i koszty które już przekroczyły 10000 zł jeśli doliczę wymianę silnika.
  6. Dzięki panowie poprostu zmienię mechanika. Moje a4 jest z 2004 a Passat to nie wiem ale był w manualu. O misce olejowej to wiedziałem że trzeba zmienić bo sanki by nie dały włożyć na tej od passata. Nie bylem pewny bo mechanik mi strachu narobił powiedział że to nie ten silnik. Faktycznie o sprzętem się trochę różni ale i tak chciałem go poskładać na moim. Wielkie dzięki.
  7. Witam. Mam zatarty silnik w swoim a4. Jednostka to 1.9 tdi 131 KM AFV a skrzynia to 6 biegowy manual. Zakupiłem identyczny silnik tyle że z passata b5. Mechanik stwierdził że nie będzie pasował. To prawda? Czy jednak wejdzie do audi? Jeśli tak to co trzeba przerobić? Dodam tylko ze wszystko zostaje seria. Wydaje mi się że po przełożeniu miski olejowej, kompletnego osprzętu i mocowania z mojego silnika powinno podejść. Pomóżcie panowie bo ja jestem zielony i pierwszy raz w życiu muszę silnik wymieniać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...