Skocz do zawartości

adziu90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adziu90

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Ostrów wlkp

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Mam problem z częstym wypalaniem DPF. Podczas jazdy po mieście (odcinki do pracy 5 km) DPF wypala się co ok 50km. Na trasie około 100-110km. Przebieg oryginalny 250 000 km. Zabiegi, które przeprowadziłem we własnym zakresie: -Demontaż DPF i czyszczenie hydrodynamiczne w firmie z bardzo dobrymi opiniami, -Czyszczenie EGR i dosłownie całego układu EGR (rurki, chłodnica EGR, która miała praktycznie zerowy prześwit, nawet kanał w bloku silnika przez który wracają spaliny do kolektora ssącego, -Czyszczenie układu dolotowego (przepustnica, kolektor dolotowy i na tyle na ile się dało kanały dolotowe w bloku), -Czyszczenie przepływomierza, -Wymiana termostatów - silnik ładnie się nagrzewa i trzyma temperaturę, -Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami + oringi, śruby itp. wszystko ORI, -Wymiana pokrywy zaworów (NOWA ORI razem z odmą, uszczelkami itp itd), -Wymiana czujnika różnicy ciśnień na oryginalny, -DPF zresetowany w VCDS oraz zaadaptowany czujnik różnicy ciśnień. Ponoć w DPF nie było śladów oleju (tak twierdzi osoba wykonująca czyszczenie). Na dniach chcę jeszcze wykonać test przelewowy wtryskiwaczy. Zmierzona masa sadzy rośnie dużo szybciej od kalkulowanej. DPF dopala się w ok 7km przy jeździe 80 km/h. Co jeszcze mogę sprawdzić bo powoli opadają mi ręce? Czy odczyty z sondy są brane pod uwagę przy kalkulowanej ilości sadzy?
  2. Rurkę ściskasz po bokach i dla wygody zacznij wypinać ją od dołu, a później góra. Wyjdzie na pewno, jest na oringu i dość ciasno siedzi. Odmy nie miałem popękanej, ale przy wymianie podkladek pod wtryskami dałem nową ORI pokrywę. Różnica w kosztach przy wymianie uszczelek wtrysków w pokrywie, uszczelki pod pokrywą i nieoryginalna odmą ok - 400 zł. Więc wymieniłem całą pokrywę. Odma w nowej działa tak samo przy dmuchaniu i ciągnięciu powietrza przez zaznaczony otwór, ale zeby sprawdzić jej działanie myslę, ze musi się wytworzyć podciśnienie pod pokrywą zaworów co zassa membranę w odmie, ktorą w normalnym stanie i nadciśnieniu odpycha sprężyna. Miałem nadzieję, że problemem z czestym dopalaniem będą podkładki albo odma, ale dalej się ciagle dopala 🤣
  3. Witam. Stoję przed dylematem wymiany pokrywy zaworów wraz z odmą w 2.0 CGLC. Odma po wyjęciu z pokrywy nie jest popękana, ale zastanawia mnie jej działanie. Czy powinna puszczać swobodnie oraz zasysac powietrze przez zaznaczony na zdjeciu otwór? Do tej pory wydawało mi się, że powinna wypuszczać powietrze z pokrywy zaworów, ale w drugą stronę (dmuchając w zaznaczony otwór) membrana w odmie powinna blokować powietrze. Wymieniam podkładki pod wtryskami i jeśli dzialanie odmy jest nieprawidłowe to kupię całą pokrywę, a jesli jest prawidłowe to tylko 4 uszczelki wtryskiwaczy w pokrywie. Proszę o wyjaśnienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...