Skocz do zawartości

adziu90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adziu90

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AUM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rurkę ściskasz po bokach i dla wygody zacznij wypinać ją od dołu, a później góra. Wyjdzie na pewno, jest na oringu i dość ciasno siedzi. Odmy nie miałem popękanej, ale przy wymianie podkladek pod wtryskami dałem nową ORI pokrywę. Różnica w kosztach przy wymianie uszczelek wtrysków w pokrywie, uszczelki pod pokrywą i nieoryginalna odmą ok - 400 zł. Więc wymieniłem całą pokrywę. Odma w nowej działa tak samo przy dmuchaniu i ciągnięciu powietrza przez zaznaczony otwór, ale zeby sprawdzić jej działanie myslę, ze musi się wytworzyć podciśnienie pod pokrywą zaworów co zassa membranę w odmie, ktorą w normalnym stanie i nadciśnieniu odpycha sprężyna. Miałem nadzieję, że problemem z czestym dopalaniem będą podkładki albo odma, ale dalej się ciagle dopala 🤣
  2. Witam. Stoję przed dylematem wymiany pokrywy zaworów wraz z odmą w 2.0 CGLC. Odma po wyjęciu z pokrywy nie jest popękana, ale zastanawia mnie jej działanie. Czy powinna puszczać swobodnie oraz zasysac powietrze przez zaznaczony na zdjeciu otwór? Do tej pory wydawało mi się, że powinna wypuszczać powietrze z pokrywy zaworów, ale w drugą stronę (dmuchając w zaznaczony otwór) membrana w odmie powinna blokować powietrze. Wymieniam podkładki pod wtryskami i jeśli dzialanie odmy jest nieprawidłowe to kupię całą pokrywę, a jesli jest prawidłowe to tylko 4 uszczelki wtryskiwaczy w pokrywie. Proszę o wyjaśnienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...