Skocz do zawartości

Pawellbl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawellbl

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Bilgoraj

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawellbl

0

Reputacja

  1. 1.8t quattro 220 km u mnie były to przeguby wewnętrzne po 130 zł firmy gsp problem ustal, cisza jak makiem zasiał.
  2. Dzięki wielkie o taką odpowiedź mi chodziło. Konkretną i na temat. Pozdrawiam.
  3. Witam, jestem tu nowy i może był już gdzieś taki temat ale dokopac się na internetach takiego tematu w prostym języku to jakaś masakra. Do sedna. Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b6 1,8t quattro bex z 2003 roku. Dopiero zaczynam powolne modyfikacje związane z podniesieniem mocy. Narazie auto służy mi na trasy około 1 tys tygodniowo i tu pojawia się mój problem, przeguby wewnętrzne wołają o wymianę ale zastanawiam się nad wymiana skrzyni gdyż jak jadę z prędkością 140 km/h mam 4150 obr/min i jest to dość uciążliwe przy jeździe około 9 h non stop. Było by super jakby ktoś znał temat i podpowiedział jaka skrzynie z diesla założyć czy będzie plug&play czy raczej dookoła masa innych rzeczy do wymiany. Mniej więcej jakie koszty. Z racji tego że przeguby do wymiany kupię całe półosie chyba że się okaże że przy zmianie skrzyni pójdą inne półosie to się wstrzymam i zrobię wszystko by zminimalizować koszty. Proszę o poważne odpowiedzi bez zbędnych docinek. Z góry dziękuję za odpowiedzi z racji pracy jako kierowca nie zawsze posiadam internet i moje uczęszczanie na forum może być utrudnione pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...