Jump to content
IGNORED

A4 B6 1.8T Quattro wibracje przy przyspieszaniu


Recommended Posts

Posted

witam ,

mam następujący problem : 

podczas przyspieszania w konfiguracji : prędkość ok 70-90 , 5 bieg , but w podłogę  , auto zaczyna wibrować - najbardziej odczuwalne jakby tył ,środek  , po osiągnięciu  ok 120 km/h wibracje odpuszczają , brak wibracji również przy przyspieszaniu na niższym biegu - przy większych obrotach a prędkości jak powyżej

Silnik po programie ok 190 KM 300 NM , przed programem nie było tych objawów

ma ktoś pomysł co to może być ?

 

 

 

pozdrawiam

 

Posted

Ja bym się przyjrzał podporze wału napędowego, jak jest za miękka to mogą być takie objawy :hi:

Posted

mam to samo... albo wał albo dwumasa (zmniejszyłem moc i problem ustał), wymieniłem przeguby wew. na tyle i nic nie pomogło.

Posted

Raczej podpora :decayed:

  • 6 months later...
Posted

a hm.. czy taka podpore mona jakos zdiagnozowac odkrecajac macając, krecąc cokolwiek ???

  • 8 months later...
Posted

Mam podobny problem. Program na 230km. 1.8t manual quattro. Na cieplym silniku mam drgania w zakresie obrotow 2200-3000 wtedy kiedy turbo zaczyna ladowac . Podpora wyglada na sprawna

Posted

Przeguby (nie tylko wewnętrzne) mogą to powodować. Jest ich dużo więc zdiagnozować będzie ciężko.

  • 1 month later...
Posted

Odswierzam temat. Mam to samo. Macie rozwiazanie ?

Zrobilem male mody i przez jakies 200 km bylo ok. Teraz wystepuja drgania przy okolo 3 tys obrotow.

  • Upvote 1
  • 1 year later...
Posted

Czy ktoś znalazł rozwiązanie tematu? U mnie nadal wibracje jak byly tak są.

  • 1 month later...
Posted

Ja mam to samo i stawiam na dwumas, bo mam AVJ z 150 KM na 225 KM i już tuner powiedział że więcej nie można bo dwumas się trzęsie, a właśnie jak się okaże ta dwumasa to dam znać 

Posted (edited)

Ja też mam bardzo delikatne wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3000 obr/min. Program na około 200KM, przed programem nic takiego nie występowało. Można zmniejszyć trochę doładowanie w zakresie tych obrotów i będzie ok, jednak nie chciałem tego robić bo w zakresie tych prędkości nie pałuję auta na wyższych biegach, na niskich jest to niezauważalne nawet przy wciśnięciu gazu w podłogę.

EDIT: z tego co słyszałem to wibracje pojawiają się po programie najczęściej w quattro, w ośce coś takiego nie występuje.

Edited by pelonek1
Posted

Dwumas za słaby.
Wymienić i można dalej podnosić moc.
U mnie 240KM i nie ma żadnych wibracji w żadnym przedziale obrotów (pomijam standardowe mrowienia na jałowym).

Posted

1.8t quattro 220 km u mnie były to przeguby wewnętrzne po 130 zł firmy gsp problem ustal, cisza jak makiem zasiał. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...