Jump to content

radekmichalczyk

Pasjonat
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About radekmichalczyk

Informacje

  • First name
    Radek
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CBAB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie. Problem rozwiązany. Uszkodzony był czujnik ciśnienia klimatyzacji. Wskazywał 40 bar, po wymianie, wentylatory i klima wróciła do normy. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Tak tylko czy zbyt wysokie ciśnienie może być bez włączonej klimy?
  3. Wcześniej wentylatory nie pracowały. To znaczy pracowały normalnie. Wydaje mi się że zaczęło się tak dziać po dobiciu klimy. Nie wiem który czujnik płynu podaje sygnał do załączenia wentylatora bo bym go po prostu wymienił. We wtorek podjadę do gościa od klimy i może coś się wyjaśni. Oczywiście również podjadę na kompa bo może któryś czujnik się wysypał. Co do czujnika klimy to wyczytałem na forum że zbyt duże ciśnienie nawet przy wyłączonej klimie uruchamiało człowiekowi wentylatory. Nie wiem jak to możliwe.
  4. Panowie przecież nie po to nabijałem żeby teraz wypuścić. Ważne żeby problem rozwiązać bez narażania środowiska naturalnego. Dziś musiałem przejechać około 100km i z tego co zaobserwowałem mimo pracujących wentylatorów temperatura oscylowała w przedziale 88-91 stopni. Podpiętego miałem elma i apke na telefon.
  5. Czy czujnik ciśnienia klimatyzacji można wymienić bez odciągania czynnika?
  6. Była sprawdzana szczelność. Dlaczego brakowało nie wiem bo auto było sprowadzane. A pracę wentylatorów dostrzegłem dopiero dziś. Natomiast po załaczeniu klimy obroty wentylatorów wchodzą na jeszcze wyższe obroty. Pewnie skończy się tym że podjadę we wtorek na diagnostykę i może się wyjaśni. Nabite zostało 550 gram czynnika.
  7. Tak warsztat. Wiesz może który czujnik steruję pracą wentylatorów. Jest chyba 2 jeden nad skrzynią biegów, a drugi obok wstępnej pompy paliwa. (Passat cbab)
  8. Jak wiesz był problem z układem wtryskowym. Wydaje mi się że problem z wentylatorem pojawił się po uzupełnieniu czynnika w klimie. Zastanawia mnie czy może być uszkodzony czujnik ciśnienia klimatyzacji? Ewentualnie który z czujników steruję wentylatorem G62 czy G83. Czy jest jeszcze jakiś czujnik na chłodnicy? Ewentualnie może padł moduł wentylatora. Diagnostyka dopiero we wtorek, ale fajnie by było samemu rozwiązać problem.
  9. Witam. Po doprowadzeniu auta do stanu zadowalającego pojawił się problem z pracującymi wentylatorami na zimnym silniku. Ostatnio nabijałem klimę a dziś przy odpalaniu takie cuda. Błędów brak. Co może być przyczyną takiego zachowania?
  10. Witam ponownie , auto w końcu jeździ , a problemem okazały się wtryskiwacze . Dziwne że były sprawdzane na maszynie i parametry mieściły się w normie . Udało mi się dostać do człowieka który ma głowę na karku . Szkoda że to musiało zająć tyle czasu . Pozdrawiam
  11. Panowie kupował ktoś wtryski z allegro w cenie około 1 tys złotych , podobno są nowe nie regenerowane. W inter carsie takie wtryski około 1500 zł i trzeba zwrócić stare.
  12. Kolego podziel się info gdzie regenerowałe# wtryskiwacze? Pozdrawiam.
  13. Auto trafi we wtorek do warsztatu zajmującego się w większości grupą Vag . Jedyny plus dzisiejszego dnia to że fachura skasował mnie tylko 200 , w sumie auta nie naprawił to bardziej traktuję to jako cena za parking niż naprawę .
  14. w vw też jest ochrona komponentu ?
×
×
  • Create New...