Skocz do zawartości

radekmichalczyk

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radekmichalczyk

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CBAB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radekmichalczyk

0

Reputacja

  1. Możliwe że pompa się zawiesiła .
  2. A kto Ci da 20 tys za auto warte 30 tys , z uszkodzonym układem paliwowym który jak wiadomo jest drogi w naprawie. Wiadomo że ten co by go kupił to chce żeby wyszło go taniej niż cena rynkowa i żeby trochę kasy zostało w portfelu .
  3. Widziałem takie opiłki na forum facebooka , ni to plastik ni teflon , ale człowiekowi auto odmówiło posłuszeństwa. Niestety właściciel auta nie napisał jak zakończył cały temat.
  4. Witajcie. Problem rozwiązany. Uszkodzony był czujnik ciśnienia klimatyzacji. Wskazywał 40 bar, po wymianie, wentylatory i klima wróciła do normy. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  5. Tak tylko czy zbyt wysokie ciśnienie może być bez włączonej klimy?
  6. Wcześniej wentylatory nie pracowały. To znaczy pracowały normalnie. Wydaje mi się że zaczęło się tak dziać po dobiciu klimy. Nie wiem który czujnik płynu podaje sygnał do załączenia wentylatora bo bym go po prostu wymienił. We wtorek podjadę do gościa od klimy i może coś się wyjaśni. Oczywiście również podjadę na kompa bo może któryś czujnik się wysypał. Co do czujnika klimy to wyczytałem na forum że zbyt duże ciśnienie nawet przy wyłączonej klimie uruchamiało człowiekowi wentylatory. Nie wiem jak to możliwe.
  7. Panowie przecież nie po to nabijałem żeby teraz wypuścić. Ważne żeby problem rozwiązać bez narażania środowiska naturalnego. Dziś musiałem przejechać około 100km i z tego co zaobserwowałem mimo pracujących wentylatorów temperatura oscylowała w przedziale 88-91 stopni. Podpiętego miałem elma i apke na telefon.
  8. Czy czujnik ciśnienia klimatyzacji można wymienić bez odciągania czynnika?
  9. Była sprawdzana szczelność. Dlaczego brakowało nie wiem bo auto było sprowadzane. A pracę wentylatorów dostrzegłem dopiero dziś. Natomiast po załaczeniu klimy obroty wentylatorów wchodzą na jeszcze wyższe obroty. Pewnie skończy się tym że podjadę we wtorek na diagnostykę i może się wyjaśni. Nabite zostało 550 gram czynnika.
  10. Tak warsztat. Wiesz może który czujnik steruję pracą wentylatorów. Jest chyba 2 jeden nad skrzynią biegów, a drugi obok wstępnej pompy paliwa. (Passat cbab)
  11. Jak wiesz był problem z układem wtryskowym. Wydaje mi się że problem z wentylatorem pojawił się po uzupełnieniu czynnika w klimie. Zastanawia mnie czy może być uszkodzony czujnik ciśnienia klimatyzacji? Ewentualnie który z czujników steruję wentylatorem G62 czy G83. Czy jest jeszcze jakiś czujnik na chłodnicy? Ewentualnie może padł moduł wentylatora. Diagnostyka dopiero we wtorek, ale fajnie by było samemu rozwiązać problem.
  12. Witam. Po doprowadzeniu auta do stanu zadowalającego pojawił się problem z pracującymi wentylatorami na zimnym silniku. Ostatnio nabijałem klimę a dziś przy odpalaniu takie cuda. Błędów brak. Co może być przyczyną takiego zachowania?
  13. Witam ponownie , auto w końcu jeździ , a problemem okazały się wtryskiwacze . Dziwne że były sprawdzane na maszynie i parametry mieściły się w normie . Udało mi się dostać do człowieka który ma głowę na karku . Szkoda że to musiało zająć tyle czasu . Pozdrawiam
  14. Panowie kupował ktoś wtryski z allegro w cenie około 1 tys złotych , podobno są nowe nie regenerowane. W inter carsie takie wtryski około 1500 zł i trzeba zwrócić stare.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...