Jump to content

sanczo17

Pasjonat
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About sanczo17

Informacje

  • First name
    Daniel
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2017
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CYMC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sanczo17's Achievements

2

Reputation

  1. ale to nie jest problem pompy pompa to osobna rzecz tego kompletu którą powinniśmy wymienić przy wymianie tej obudowy problem jest po stronie tej obudowy odlew nie jest spójny i jednolity i się robi rozwarstwienie pokaże to na foto zaznaczyłem to kółkiem na czerwono
  2. Tak To moja już nie długo S3 grubsze mody jeżeli masz gwarancję to jedź na serwis z tym to nie jest mały koszt cała obudowa + pompa to 2k robocizna pewnie z 1000-1500 ASO ja to robiłem w A3 1.8TFSI 2015r i tu było robione 3x co rok wychodziła nowa obudowa z dalej wadą udało się to zrobić w 2020 2x w aso i raz po gwarancji już no i w A4 teraz w 2021 mimo wad nie zmienia to mojej opinii że to najlepsze są silniki na ten czas (2.0 gen3) dodam bawiłem się przez 2 lata z focusem ST mk3 zrobiłem najmocniejszego w PL koszt 5 silników uwalonych ( w tym jeden kuty) i 1 duża walizka pieniędzy dlatego przeszedłem na VAGA
  3. Wszyscy piszą tylko o spalaniu a nie o wadach i zaletach ja zawsze mówię jak ktoś pyta ile pali tyle ile wlejesz ( Polska mentalność ile pali ) wady są i to poważne tych silników na turbinach 1.8 jak i 2.0 1 to cieknący dystrybutor wody (wraz z pompą wody) wada konstrukcyjna ciągnąca się od 2014 chyba naprawiano dopiero w 2019 najnowszy model z oznaczeniem literką M rozwiązuje problem. Objawia się tym że wycieka płyn bardzo małych ilościach spływa po bloku silnika i wytwarza zapach słodki glikolu 2 nieszczęsna klapka turbiny IS20 i IS38 wyrabia się strasznie i lata na każdą stronę w niektórych przypadkach hałasuje przy gaszeniu silnika i to przy bardzo małych przebiegach ale podsumowując bardzo dobre silniki połączone z skrzynią DSG to najlepszy wybór duże możliwości tuningowe
  4. witam Proszę o rozkodowanie. Z góry dziękuję WAUFNAF48HN020777
  5. Witam Wszystkich Proszę o rozkodowanie WAUB1GFF8J1045657 Wielkie dzięki !!!
  6. sanczo17

    Witam

    Jestem tu nowy i na pewno nie raz będę potrzebował pomocy Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Create New...