Kierownica przy skręcaniu zaczeła wydawać taki dzwięk jakby szorowania, po 2 dniach pojawiła się kontrolka "Awaria układu kierowniczego. Można jechać dalej." to było jakoś w piątek. Przez weekend auto nie było ruszane do mechanika tez podjechać nie miałem jak. W poniedziałek na trasie wyskoczyła "Awaria układu kierowniczego. Zatrzymaj pojazd." kierownice mi zablokowało całkowicie, auto odstawiłem do sprawdzonego mechanika, który dał mi diagnoze taką, że elektronika cała padła. Nie mam pojęcia co dokładnie to spowodowało. A szukam całego magla wraz ze sterownikami. Byłem tez w InterCarsie gdzie mi podali numer katalogowy maglownicy, ale jest dostępność tylko w ASO. I właśnie byłem ciekawy czy po numerze VIN jestem w stanie się dowiedzieć jakie dokładnie oznaczenia powinny być elektryki magla, chodzi mi o te 2 zestawy numerów zaczynających sie od 8K0, 8K1