-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O d3moDinho

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
zawieszenie wydaje się sztywne
-
d3moDinho obserwuje zawartość Wysokie spalanie i dziwne odczyty z VAGA , Metaliczne stukanie , Audi A5 metaliczne stukanie i 3 innych
-
Witam pisze tutaj bo nie znalazłem działającego forum Audi A5, a modele są dosyć podobne. Posiadam Audi a5 8t fl 3.0TDI quattro sportback i mam problem z metalicznym stukaniem. Pasażer mówi że słuchać je z prawego koła, ja siedząc na miejscu kierowcy słyszę jakby to było pod spodem. Stukanie jest zarowno na biegu jak i na luzie ale na luzie jest głośniejsze, robi się głośne przy skręcaniu w lewo. Nie ustaje po wciśnięciu hamulca. Występuje zarówno na prostej drodze jak i na nierównościach. Przy przyspieszaniu lub jeździe na gazie nic nie słychać. Słychać tylko przy wolniejszej jeździe. Sprawdziłem zaciski czy są sztywne i osłony tarcz hamulcowych, wszystko w porządku. Brak mi pomysłu co to może być i proszę o pomoc, pozdrawiam
-
Witam, mam problem z Audi a5 3.0tdi 240km quattro sportback. Podczas zwalniania na luzie lub na sprzęgle, rzadziej na biegu słychać metaliczne stukanie jakby pod samochodem lub gdzieś w okolicach prawego koła. Nic nie stuka podczas postoju ani przy przyspieszaniu. Stukot jest w rytmie obracającego się koła tj. im wolniej jadę tym wolniej stuka. Sprawdziłem już osłony tarcz hamulcowych i są sztywne i nie dotykają tarczy. Nie mam pomysłów co to może być, może macie jakieś pomysły.
-
Dla każdego kto chciałby wiedzieć: dostałem informację zwrotną od właściciela a5klub, że po zmianie wersji PHP serwera strona przestała działać i jest ona w trakcie naprawy. Miejmy nadzieje, że strona szybko wróci
-
Witam, ktoś wie co się dzieje z forum A5 KLUB? Jest tam dużo przydatnych wątków, a strona nie działa. Pozdrawiam
-
podbijam temat
-
Witam, posiadam Audi A4 B7 1.9TDI BRB. Od ostatniego czasu silnik dziwnie pracuje, slychac glosne terkotanie/chrobotanie tylko na wolnych obrotach zarówno podczas jazdy jak i podczas postoju, oraz przy przyspieszaniu od niskich obrotów. Gdy wysiądę z samochodu dźwięk słychać jakby z okolic lewego przedniego koła. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
-
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie ciężko z tym, bo słychać go tylko jak jadę na wolnych obrotach. Wczoraj zmieniłem prowadnice i wydaje mi się, że jest lepiej. -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
A klocek ciasno siedzi -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Tarczę kotwiczną sprawdziłem i siedzi dobrze i nic nie stuka jak kręcę kołem "na sucho" na podnośniku, tylko jak jadę to tłucze -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Zmieniłem prowadnice, śruby i gumy i dalej tłucze, tylko że ciszej i nie cały czas -
Odgłos blachy ucicha, jak wcisnę hamulec w A4 B7
d3moDinho odpowiedział(a) na d3moDinho temat w Audi A4 B6/B7
Stukałem w nią i nie wydawało mi się, żeby o coś zaczepiała, mogę je wcale ściągnąć czy jest to niewskazane? -
Witam, z mojej A4 B7 1.9TDI BRB wydobywa się dziwny dźwięk, (pasażer twierdzi, że z tyłu spod spodu/w kole), jakby blacha i ucicha nawet jak leciutko wcisnę hamulec, zmieniane były klocki z tyłu i od tamtej pory to się zaczęło, wszystko w okolicach hamulca wydaje się w porządku, jakieś pomysły co to może być? Prowadnice wyjmowałem i smarowałem.
-
Witam, ostatnio mój samochód zaczął dużo palić (1.9TDI kod silnika BRB po chipie na 150km), z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami prądu 1,2 do 1,4l/h wg. vaga. Sprawdzałem grupy 013, 018 oraz 023. W grupie 018 po całkowitym odpuszczeniu gazu pojawia się wartość 128, czasami 4. Natomiast w grupie 023 wszystko jest na minusie, w dwóch polach w okolicach -40/-50 a w dwóch w okolicach -60. Kąt synchronizacji rozrządu -1 w wahaniach do -1,5/-0,5. Silnik pracuje równo i nie dymi, co może być powodem takich odczytów? Wcześniej odczyty były podobne i samochód palił mniej, wg. vaga na postoju miał do 0.2l/h.
-
Kąt synchronizacji ustawiony na 0, zmienić go na minus?