Nie ma sprawy ??
Ponoć przy mojej różnicy ciśnień zapełnienie jest już takie, że trzeba robić na cito inaczej paliwo w oleju i turbina się sypnie. Ktoś potwierdzi ?
Sprawdziłem jak wygląda u mnie sytuacja z DPF - VCDS i logi.
Na rozgrzanym na postoju różnica ciśnień 11-14 hPa. Dużo. 3 bieg i 4000 obrotów 231 hPa.
Lokalna firma mówi tak: dobierają się od spodu, rozbierają zawieszenie. Auto zostawiam im na 3 dni.
Obczaj czy ta instrukcja podana przez mat1234 będzie dobra i do nas. Na telefonie nie będę rozpakowywał pliki.
[CNHA 2.0 190 KM] filtr dpf - Strona 2 - Forum Audi A6 / A7 Klub Polska
A6KLUB.PL
witam właśnie dzisiaj wywalił mi błąd filtra dpf jak zrobić wypalanie czy to tylko przez kompa można? dzięki za...
I jak tam Panowie ? U mnie akurat pomogła wymiana płynu hamulcowego na poszarpywanie. Mechanik odsłuchiwał dwumase i nic niepokojącego nie słyszał. Same sprzęgło w sumie LUKa w razie wu jest takie same jak od CGLC (177km) i dwumasa z kompletu ponoć też podchodzi bez problemu.
Mieliśmy trochę opóźnień z mechanikiem, ale wczoraj już u niego byłem. Nic niepokojącego nie słyszy. Ciśnienia paliwa tez mówi, że ok a takie drgania jakie mam ponoć w normie i kolejny głos na to, że szukam dziury w całym.