Skocz do zawartości

iven909

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O iven909

Informacje

  • Imię
    -
  • Miasto
    -

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia iven909

0

Reputacja

  1. Zapomniałem dodać, że przecież mam po prostu zestaw listwa paliwowa + wtryski ( jednak zestaw pochodzi z BEXa aniżeli BAM, dałem się zrobić w bambuko...) Czy taka listwa z wtryskami pod blok 06A, podejdzie pod kolektor z 058 ?
  2. Jednak zostane przy dwumasie, czy kompletny zestaw razem z dwumasą podejdzie pod moje autko? Zestaw sprzęgła SACHS 2290 601 032 (Skoda, VW, Audi) - Sklep Inter Cars M.INTERCARS.PL Zestaw sprzęgła SACHS 2290 601 032 (Skoda, VW, Audi) - w sklepie internetowym Sklep Inter Cars. 3...
  3. No właśnie problem jest tutaj z konkretnym wyborem części. Nie znam się na mechanice ni w ząb zaś bardzo bym chciał jakoś podbić moc i przygotować pod nią auto. Problem z tym, że właśnie jedne zestawy są pod 228mm np ten Zestaw sprzęgła SACHS 2290 601 032 (Skoda, VW, Audi) - Sklep Inter Cars INTERCARS.PL Zestaw sprzęgła SACHS 2290 601 032 (Skoda, VW, Audi) - w sklepie internetowym Sklep Inter Cars. 3 lata gwarancji! Wysyłka w 24h! 1000 warsztatów w całej Polsce! a inne pod 240mm Zestaw sprzęgła VALEO 837019 Audi, VW - Sklep Inter Cars INTERCARS.PL Zestaw sprzęgła VALEO 837019 Audi, VW - w sklepie internetowym Sklep Inter Cars. 3 lata gwarancji! Wysyłka w 24h! 1000 warsztatów w całej Polsce! i już np ten drugi niby nie pasuje. Szukam po prostu osoby która mi powie, że "tak ten zestaw X jest dobry i na pewno wejdzie" żebym nie zastanawiał się w nocy czy dobrze wybrałem czy nie. Jak to bywa za niewiedze się płaci i już wsadziłem ponad 10k w a4b5 które kupiłem za 8k i po prostu teraz najzwyczajniej na świecie proszę o pomoc znacznie bardziej doświadczone osoby ode mnie.
  4. Cześć, mam dylemat co do sprzęgła. Skrzynia 5b quattro z AJL 99r (2lift). Chciałem wybrać mocniejsze sprzęgło ponieważ planuje podbicie mocy do ok 250KM+ Czytałem wiele wątków na temat sprzęgła ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi definitywnie co do zestawu sprzęgła. Auto jedzie na wymiane sprzęgła za 2tyg na 1 dzień a, że jest to nasze jedyne auto w domu, w ciągłym użytku, musi być to wymiana PnP, bez żadnych udziwnień. Na obecną chwile wybrałem zestaw konwersji na jednomas z valeo (https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-kolo-sztywne-valeo-835040-10132983201 ) ale z tego co widze to max co podchodzi pod nie to 1.9TDI 115km Czy jest jakiś kompletny zestaw które podejdzie bez żadnych wariacji i każdy mechanik by go włożył od ręki ? Niestety ale nie moge pozwolić na to by był nawet 1 dzień obsuwy z wymianą bo : coś niepasuje / brakuje części itp itd. Z tego co czytałem to zestaw do 1.9TDI AWX bryluje lecz on ma 240mm zamiast 228mm. Szukam głównie kompletnego zestawu do przejscia na jednomas.
  5. Witam szanownych. Zabieram się za swap ECU na nowsze, dawca to BAM z Seata Leon Cupra zaś mój model to A4 B5 AJL Quattro 1999 . Opisze po krótce stan auta. Silnik po kapitalnym remoncie, nowy intercooler ,pełna seria, turbina była przerobiona na hybryde ( poszła na regeneacje po nieudanym tuningu) W planach było założenie wtrysków z S3 BAM ale wystąpił problem opisany poniżej. W skrócie jest plan, żeby je założyć lecz póki co są standardowe. Sprzęt już zamówiony. Nasuwa mi się kilka pytań. 1 ) W ogłoszeniu zostały wylistowane poniższe elementy ( przeklejam oryginalną treść) , czy to już komplet czy jednak czegoś brakuje ? : - komputer z immo off - kompletna wiązka - cewki - szerokopasmowa sonda - przepustnica - el gaz - mapsensor - czujnik temp - stukowce 2) Czy ktoś jest w posiadaniu schematów lub poradników jak podłączać cały zestaw? 3) Czy wystarczy sam pedał gazu z potencjometrem czy jednak trzeba będzie coś jeszcze? Zastanawiam się jak podłączyć elektroniczny w miejsce starego. 4) Czy ABS ( mam tylko ABS, bez ESP) będzie dalej działał czy jednak trzeba się będzie gimnastykować ? 5) Czy trzeba coś dłubać przy samym OBD ? 6) Klimatyzacja i moduł komfortu, czy swap ECU powoduje dodatkową potrzebe podłubania przy tym ? 7) Zakładając, że podłącze wszystko dobrze, czy jak odpale auto z nowym sterownikiem to nie "wybuchnie" mi coś pod maską ? W sensie czy musze podjąć jakieś kroki przed odpaleniem w związku z tym, że ECU jest od mocniejszej wersji ? 8) Planuje zakup VCDS i interfejsu do komputera, czy jest jakaś ogólnie polecana wersja ? Na koniec dodam, że dopiero zaczynam swoją przygode z mechaniką samochodową, póki co było wszystko robione u mechanika. Dziekuje za każdą odpowiedz, chętnie posłucham każdej rady
  6. Witam, Ostatnio został zrobiony u mnie remont kapitalny silnika, turbo zostało zregenerowane i przerobione na hybryde po czym zabrałem się za kolejne przeróbki by móc wgrać nowy soft. Chciałem wymienić wtryski na większe, konkretnie na te z S3 ( BAM ), przyszły do mechanika i na miejscu był mały zonk. Okazuje się, że wtryski nie pasują. Załączam zdjęcie wtrysków. Po lewej nowe z S3, zaś po prawej obecne które mam. Czy wie ktoś może jaki kolektor ssący z jakiej wersji pasowałby P&P do mojego silnika ? PS. Jeżeli istnieją wydajniejsze wtryski w kształcie tego po prawej to prosiłbym o informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...