Skocz do zawartości

0000pawel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 0000pawel

Informacje

  • Imię
    Fabian
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

179 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 0000pawel

1

Reputacja

  1. Witam, być może brakuje mi któregoś bezpiecznika? Ktoś wie czy jest taki który jest odpowiedzialny za kolumnę kierownicza?
  2. Witajcie, przymierzam się do wymiany tylnych lamp w mojej b8 lift. Jest ona na zwykłych żarówkowych lampach z tyłu, a chciałbym założyć te poliftowe neon z ledem. Moje pytanie co mnie czeka przy takiej wymianie? Wiem, że trzeba zakodowac, a złe kodowanie może uwalić sterownik. Może ktoś wymieniał i chce podzielić się co trzeba zrobić. ?
  3. Wracając do tematu po przerwie, czy da się wymienić sam czujnik kąta skrętu? Pytanie kolejne czy tak powinien działać czujnik kąta skrętu nagrałem filmik jak on działa, startując od 0.00° kręcąc do końca w prawo, a następnie wracając do punktu 0.00° i kręcę w lewą stronę też do końca po czym wracam do 0.00°. Jakieś porady, jestem w stanie wymienić jeszcze raz na inny czujnik kąta, tylko czy warto, bo może problem leży w czym innym... Screen_Recording_20220328-192351_OBDeleven.mp4
  4. Dev wszystko jest tutaj na tym temacie, cofnij sobie stronki I zobacz tam dałem wpis co prawda nie z vcds, ale z OBD11.Udostepnilem tam dokument tekstowy zerknij sobie
  5. Niestety, narazie tak śmigam, byłem u mechanika który ma KTS boscha I też nie mógł włączyć procedury kalibracji, coś blokuje...
  6. Niestety nie podziałało, ABS nie zgasł te same błędy, przy probie kalibracji ten sam błąd "warunki brzegowe nie zostały spełnione"
  7. 03 Brakes Opis sytemu: ESP8 front Numer oprogramowania: 8K0907379CN Wersja oprogramowania: 0020 Numer sterownika: 8K0907379CN Wersja sterownika: H09 Numer seryjny: -------------- Długie kodowanie: 179DC401 Kody błędów: 01486 - System function test activated static 00778 - Steering angle sensor Please read DTC static
  8. Test drogowy zakończy się jak kierownica czyta kąt skrętu, trzeba pojezdzic i samo gaśnie, ale jak nie mam skalibrowanego czujnika kątu to się pali przez to i w abs mam też błąd czujnika kąta skrętu-brak nastaw podstawowych, póki nie włączyłem tego testu przypadkiem to ABS mi się nie palił.Być może najpierw trzeba to położenie krańcowe wyuczyć, ale z tego co wiem to też musi być skalibrowany czujnik kąta skrętu... Jakiś warunek nie jest spełniony próbowałem włączyć na zgaszonym silniku, na odpalonym na P, N, D i nie idzie. Może jakaś głupota. Jak odłączę sterownik ABS to nie wiem czy czytać będzie prędkość kół i wtedy kalibracja nie pójdzie :/
  9. Tak automatycznie jak wchodzę w nastawy pokazuje się 40168, albo dostęp upoważniony I ten kod też się wklepuje. Wsyztsko się zatwierdza tylko nie mogę włączyć tej kalibracji
  10. Więc tak, na prostych kołach mam trochę więcej niż 0° koło 0.5-1, mam tą kalibracje czujnika g85 w nastawach podstawowych, ale nie mogę uruchomić jej pisze mi, że warunki brzegowe nie zostały spełnione być może muszę zrobić coś istotnego żeby to poszło. Kalibracje zaczynam włączać jak mam kąt 0° I nie idzie wyskakuje mi ten błąd
  11. ABS się pali, bo włączyłem przypadkiem test drogowy, a nie można skończyć tego testu póki nie będzie działać mi kierownica.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...