Skocz do zawartości

Lidjij

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lidjij

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Lidjij

0

Reputacja

  1. Audi A4B5 1.9 Tdi 116KM 2000r Tiptronic 5 – biegowy Skrzynia szarpie czasami biegi, najczęściej z 2 na 3, na co dzień po prostu dłużej go ciągnie, ale zdarza się że czuć mocne szarpnięcie, bieg 3 nie wskakuje, i zamiast wrócić do biegu 2, skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Pomaga zgaszenie i odpalenie na nowo. Przy ponownym uruchomieniu samochodu obroty skaczą do 2000+, po czym się uspokaja i skrzynia przez jakiś czas chodzi w porządku. (te obroty przy uruchamianiu samochodu zdarzają się też losowo, nawet jak skrzynia działa dobrze.) Wymieniony cały olej i filtr w skrzyni. Skrzynia potrafi przez tydzień jeździć normalnie, po czym nagle „obrazić się” na cały dzień. Czy ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie? Z góry dziękuję Zakupiłem kabel OBD2 i wykonałem Auto Skan , i skan sekcji 02 Skrzynia aut w programie VAG. Chętnie dowiem się również czy logi wskazują na uszkodzenie innych części samochodu. Postaram się dołączyć pełne logi. Auto Skan 17664 - Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód 16955 - Pedał / włącznik lampy STOP - złe działanie 17964 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie 17552 - Przepływomierz MAF, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do masy Sekcja Skrzyni aut. 18258 - Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika 18158 Zasilanie - napięcie zbyt niskie 17114 Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje log 2.txt
  2. Audi A4B5 1.9 Tdi 116KM 2000r Tiptronic 5 – biegowy Skrzynia szarpie czasami biegi, najczęściej z 2 na 3, na co dzień po prostu dłużej go ciągnie, ale zdarza się że czuć mocne szarpnięcie, bieg 3 nie wskakuje, i zamiast wrócić do biegu 2, skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Pomaga zgaszenie i odpalenie na nowo. Przy ponownym uruchomieniu samochodu obroty skaczą do 2000+, po czym się uspokaja i skrzynia przez jakiś czas chodzi w porządku. (te obroty przy uruchamianiu samochodu zdarzają się też losowo, nawet jak skrzynia działa dobrze.) Wymieniony cały olej i filtr w skrzyni. Skrzynia potrafi przez tydzień jeździć normalnie, po czym nagle „obrazić się” na cały dzień. Czy ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie? Z góry dziękuję Zakupiłem kabel OBD2 i wykonałem Auto Skan , i skan sekcji 02 Skrzynia aut w programie VAG. Chętnie dowiem się również czy logi wskazują na uszkodzenie innych części samochodu. Postaram się dołączyć pełne logi. Auto Skan 17664 - Czujnik temp.silnika ECT - zwarcie do plusa, otwarty obwód 16955 - Pedał / włącznik lampy STOP - złe działanie 17964 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie 17552 - Przepływomierz MAF, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do masy Sekcja Skrzyni aut. 18258 - Przesył magistrali danych - brak informacji z silnika 18158 Zasilanie - napięcie zbyt niskie 17114 Monitorowanie sprzęgła / proporcje - złe proporcje log 2.txt
  3. Mam nadzieję że miło spędzimy razem czas przy wymianie doświadczeń o samochodach. Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...