Skocz do zawartości

Damian98

Pasjonat
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian98

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Damian98

0

Reputacja

  1. Damian98

    Brak paliwa w pompie.

    Witam, to znów ja i znów z tym kochanym 2.5tdi Potrzebuje pomocy a mianowicie, samochód jechał i zgasł, w przewodzie paliwowym do pompy wtryskowej tylko połowa była wypelniona paliwem. Po całej procedurze odpowietrzania pompy, potem wtryskow samochód zagadał, przejechal 5km i powtórka. Powie mi ktoś jaki numerek ma przekaźnik od pompy paliwa? Czy to 202? Jeśli tak to już mówię co sprawdzone. -pompa wtryskowa podłączona do zewnętrznego zbiornika z paliwem, zasysa normalnie - pompka spietrzajaca podłączona pod prawą nożkę bezpiecznika 28- działa, bulgocze, tłoczy paliwko -wymieniony przekaźnik 202, tak powiedział Pan w sklepie, że to on jest odpowiedzialny za działanie pompki -po podłączeniu pod kompa wywala błąd "wtrysk wstępny wyłączony" Samochód zachował się tak jakby jakoś elektronicznie odcięło dopływ paliwa (nie wiem czy to możliwe) poza tym, dzień przed zauważyłem na podłożu kolorową plame jakby od ropy. Pytanie czy może być to przypchany filtr paliwa i robić takie rzeczy? Czy moze macie jakieś inne pomysły. W samochodzie była wymieniana pompa w zbiorniku na inna, używana dotychczas bez żadnych problemów, auto paliło od strzała, miało moc, nie dymilo itp. Jutro jak bedzie chwila postaram sie pominąć filtr i zobaczyć czy to coś da. Wyczytałem jeszcze, że jest coś takiego jak "czujnik niskiego poziomu paliwa" ale pytanie czy jest coś takiego i czy jego awaria może blokować dopływ paliwa, żeby pompa nie jechała na sucho? Za każda sugestię dziękuję.
  2. Tak jak mówiłem dam znać, winna była przepływka. Wleciała ori używka i auto śmiga. Dzięki wszystkim zainteresowanym, pozdrawiam.
  3. @pelonek1 ok, będę szukał i działał. Dzięki
  4. Jakbyś miał chwile, to mógłbyś dokładniej opisać mi to na priv bądź tu? Byłbym wdzięczny. Gdzie sie logować i jakie logi? jak może wrócę to cos pogrzebie.
  5. A jeszcze jak masz wiedzę, to jakie parametry powinien mierzyć? Z góry thx.
  6. Sorry ale nie, za duzo włożone w auto, żeby sobie jeździć z czymś odpiętym. Sprawdzić jest czym, ale nie ma kto na tym meteorze jeździło, aż do teraz więc no jakoś jeździło. Nie bylo problemu, samochód rwał jak burza. No ale chyba na dana chwile pozostaje wymiana, jak nie pomoże to przynajmniej będzie ori a nie jakieś rzeźby himalajskie. Jak już coś będę wiedział, oczywiście dam znać dla potomnych, chyba, że uda mi sie jakoś zjechać na dniach i podiagnozowac. Na daną chwilę dziękuję, no chyba, że znajdzie sie ktoś co jeszcze dołoży info na co warto zwrócić uwagę.
  7. No i podobno na odłączonej jedzie normalnie, w sensie normalnie ciągnie i sie zbiera, wiadomo, że nie bedzie jechał jak z podłączona. Ale z podłączona nie idzie tym jechać, nie idzie sie rozpędzić, pedal w podłodze, a do 2tys nie chce dojść.
  8. Od siebie dodam tyle, że nieszczelność wykluczam, bo sam nie aż tak dawno caly przód zwalalem, wszystko sprawdzałem. N75 niby wyczyszczony(nie ja czyściłem, dlatego "niby") na samym początku wyrzucalo błąd pedału przyśpieszenia( oczywiście wymieniony) mechanik powiedział, że bez sensu bo to nie od tego, ale dziwnym trafem po wymianie błąd znikł bezpowrotnie. No i teraz zostałby przepływomierz. Jakieś porady czy da sie go sprawdzić w 100% bez kompa(osoba która jest nie ogarnie) a na podmiane średnio, jedynie ze szrotu może ale no nie pasujący oznaczeniem..
  9. Tak juz dzwoniłem, masz racje pełna profeska polecam. Pany a tak przy okazji, czy to możliwe, żeby przy padnietym przepływomierzu turbo nie wstawało? Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny i kaput nie jedzie. Na odpietej przeplywce wsio normalnie. Samochodu nie moge podłączyć pod kompa, bo jeździ nim ktoś inny a jestem ponad 400km od domu. Pobliski mechanik postawił diagnoze na zawór n75, zapiekajace kierownice turbo, bądź nieszczelność. Jednak bez przeplywki podobno jedzie normalnie.
  10. A pytanko, normalnie to ogarnie tam, czy mówić, że dostałem nr z forum?
  11. No a czy te ostatnie literowe oznaczenia mają jakieś znaczenie?
  12. Z góry dzięki, no ale poczekam jeszcze na jakies potwierdzenie. W aso oczywiście nie podaja nr części tylko cene.
  13. Witam, Po długiej nieobecności na forum, przychodzę z prośbą o pomóc. Czy jest ktoś wstanie na podstawie nr vin badz kodu silnika powiedzieć mi jaki przepływomierz konkretnie powinien być w aucie? Mam jakiś meteor, który nie do końca mi się podoba, bo nie pasuje do reszty obudowy (ktoś rzeźbił) i chciałbym by było wszystko tak jak powinno. Nr tego przepływomierza metor F028-0009 Nr vin WAUZZZ8EZ1A064212 Silnik 2.5 tdi q AKE. Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie, albo słabo szukam. Będę wdzięczny za pomoc.
  14. No dziś rano mile zaskoczenie, odpalil od, że tak powiem kopa. Ale wciąż czuć w trakcie jazdy w okolicach hmm wyższych obrotów tak 2800 około, że się dusi ale jedzie dalej i ma moc, występuje podobne coś na zimnym silniku ale to w przedziale 1800. Nie wiem czym to może być spowodowane.. Może ktoś podpowie co sprawdzić, moze jakieś logi hm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...