Jump to content
IGNORED

Przepływomierz 2.5Tdi a4 b6


Damian98
 Share

Recommended Posts

Witam, 

Po długiej nieobecności na forum, przychodzę z prośbą o pomóc. Czy jest ktoś wstanie na podstawie nr vin badz kodu silnika powiedzieć mi jaki przepływomierz konkretnie powinien być w aucie? Mam jakiś meteor, który nie do końca mi się podoba, bo nie pasuje do reszty obudowy (ktoś rzeźbił) i chciałbym by było wszystko tak jak powinno. Nr tego przepływomierza metor F028-0009 

Nr vin WAUZZZ8EZ1A064212

Silnik 2.5 tdi q AKE.

Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie, albo słabo szukam.

Będę wdzięczny za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Tam chyba fabrycznie był z hitachi, niech ktoś jeszcze potwierdzi, i takiego bym szukał.

Link to comment
Share on other sites

Z góry dzięki, no ale poczekam jeszcze na jakies potwierdzenie. W aso oczywiście nie podaja nr części tylko cene.

Link to comment
Share on other sites

Dla silnika AKE widzę w katalogu 2 numery:
059 906 461 D
059 906 461 M

Meteor który masz teraz zamontowany w pokrywa się z innymi zamiennikami dla powyższych numerów (pierburg, bremi) więc teoretycznie pasuje. Inna sprawa, że MAFy w zamienniku różnie sie (nie)sprawdzają ;)  

Link to comment
Share on other sites

tel. 796 553 835

Zadzwoń do sklepu, naszego kolegi z forum ja tam wszystko kupuję to po vin ci od razu dobierze.

Link to comment
Share on other sites

No a czy te ostatnie literowe oznaczenia mają jakieś znaczenie?

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, morelo napisał:

tel. 796 553 835

Zadzwoń do sklepu, naszego kolegi z forum ja tam wszystko kupuję to po vin ci od razu dobierze.

A pytanko, normalnie to ogarnie tam, czy mówić, że dostałem nr z forum? :D

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz tu nie ma żadnej tajemnicy po prostu lubię ten sklep bo co bym  nie potrzebował to mają do mojej audicy i z dnia na dzień jest u mnie w domu.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 29.10.2021 o 14:52, morelo napisał:

Jak chcesz tu nie ma żadnej tajemnicy po prostu lubię ten sklep bo co bym  nie potrzebował to mają do mojej audicy i z dnia na dzień jest u mnie w domu.

Tak juz dzwoniłem, masz racje pełna profeska polecam. 

Pany a tak przy okazji, czy to możliwe, żeby przy padnietym przepływomierzu turbo nie wstawało? Samochód wchodzi jakby w tryb awaryjny i kaput nie jedzie. Na odpietej przeplywce wsio normalnie. Samochodu nie moge podłączyć pod kompa, bo jeździ nim ktoś inny a jestem ponad 400km od domu. Pobliski mechanik postawił diagnoze na zawór n75, zapiekajace kierownice turbo, bądź nieszczelność. Jednak bez przeplywki podobno jedzie normalnie. 

Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, Damian98 napisał:

eby przy padnietym przepływomierzu turbo nie wstawało?

Możliwe i bardzo prawdopodobne.

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, przem8 napisał:

Możliwe i bardzo prawdopodobne.

Od siebie dodam tyle, że nieszczelność wykluczam, bo sam nie aż tak dawno caly przód zwalalem, wszystko sprawdzałem. N75 niby wyczyszczony(nie ja czyściłem, dlatego "niby") na samym początku wyrzucalo błąd pedału przyśpieszenia( oczywiście wymieniony) mechanik powiedział, że bez sensu bo to nie od tego, ale dziwnym trafem po wymianie błąd znikł bezpowrotnie. No i teraz zostałby przepływomierz. Jakieś porady czy da sie go sprawdzić w 100% bez kompa(osoba która jest nie ogarnie) a na podmiane średnio, jedynie ze szrotu może ale no nie pasujący oznaczeniem..

Link to comment
Share on other sites

No i podobno na odłączonej jedzie normalnie, w sensie normalnie ciągnie i sie zbiera, wiadomo, że nie bedzie jechał jak z podłączona. Ale z podłączona nie idzie tym jechać, nie idzie sie rozpędzić, pedal w podłodze, a do 2tys nie chce dojść. 

Link to comment
Share on other sites

Jak to ma jeździć na jakimś meteorze? Ogarnij ori przeplywke, a jak nie macie czym sprawdzić parametrów to może wróżka podpowie albo ten mechanik, bo widać, że ma predyspozycje albo dostęp do szklanej kuli, która nie za bardzo prawdę mówi :lol: 

Ja bym jeździł póki co na odpiętej skoro da się w miarę normalnie jeździć. 

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

Sorry ale nie, za duzo włożone w auto, żeby sobie jeździć z czymś odpiętym. Sprawdzić jest czym, ale nie ma kto :D

na tym meteorze jeździło, aż do teraz więc no jakoś jeździło. Nie bylo problemu, samochód rwał jak burza. No ale chyba na dana chwile pozostaje wymiana, jak nie pomoże to przynajmniej będzie ori a nie jakieś rzeźby himalajskie.

Jak już coś będę wiedział, oczywiście dam znać dla potomnych, chyba, że uda mi sie jakoś zjechać na dniach i podiagnozowac. Na daną chwilę dziękuję, no chyba, że znajdzie sie ktoś co jeszcze dołoży info na co warto zwrócić uwagę. 

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, przem8 napisał:

Jak to ma jeździć na jakimś meteorze? Ogarnij ori przeplywke, a jak nie macie czym sprawdzić parametrów to może wróżka podpowie albo ten mechanik, bo widać, że ma predyspozycje albo dostęp do szklanej kuli, która nie za bardzo prawdę mówi :lol: 

Ja bym jeździł póki co na odpiętej skoro da się w miarę normalnie jeździć. 

A jeszcze jak masz wiedzę, to jakie parametry powinien mierzyć? Z góry thx.

Link to comment
Share on other sites

W dieslach przeplyw ma podążać za zadanym więc wszystko widać jak na dłoni, porownujesz dwie wartości w kolumnach obok i tyle. 

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, przem8 napisał:

W dieslach przeplyw ma podążać za zadanym więc wszystko widać jak na dłoni, porownujesz dwie wartości w kolumnach obok i tyle. 

Jakbyś miał chwile, to mógłbyś dokładniej opisać mi to na priv bądź tu? Byłbym wdzięczny. 

Gdzie sie logować i jakie logi? jak może wrócę to cos pogrzebie. 

Link to comment
Share on other sites

@Damian98w 3,0 TDI V6 tylko że z 2011 roku to grupa 3, jak podłączysz się kablem to poszukaj która grupa będzie wyglądać tak jak poniżej u mnie albo poszukaj w necie, któraś z pierwszych grup raczej będzie. Grupa 3 to wskazania przepływomierza u mnie, link do mojego loga poniżej dla porównania.

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_tIr6604.html

 

Edited by pelonek1
Link to comment
Share on other sites

Tak jak mówiłem dam znać, winna była przepływka. Wleciała ori używka i auto śmiga. Dzięki wszystkim zainteresowanym, pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...