Skocz do zawartości

Vkamil

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vkamil

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ruda Śląska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vkamil

0

Reputacja

  1. Nie mam pompowtrysków tylko zwykłą pompę.
  2. Siema. Problem pojawił się po odlączeniu i podłączeniu akumulatora. Znikło podswietlenie przycisków w radiu concert 2. Jeżeli ma to znaczenie to rocznik 96, motor 1.9 tdi (1Z).
  3. Siemano. Pacjent to a4 b5 1.9 TDI (1Z) 1996r. Problem polega na tym, że podczas rusznia z jedynki na samym sprzęgle i przy jeździe na wstecznym szarpie buda i mocno wibruje drążek zmiany biegów. Jeżeli dam mu tak 1500 obr/min i będę popuszczał sprzęgło to problem znika. Tak samo problem występuje na prostych jak i skręconych kołach. Silnik pracuje równo. Na zimnym jak i rozgrzanym problem wygląda tak samo. Skrzynia wymieniona na używkę (nie pamiętam czy identycznie było na starej skrzyni ale podobnie się to zachowywało), sprzęgło nowe (ma około 4 miesiące), poduszki silnika i skrzyni nowe, przeguby wewnętrzne nowe. Dzisiaj wymieniłem te przeguby wewnętrzne i minimalnie mniej szarpie buda ale dalej nie powinno to tak wyglądać. Dodam też, że podczas postoju na biegu jałowym buda lekko wibruje a po dodaniu lekko gazu przestaje. Co to może być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...