Skocz do zawartości

Twardy 8890

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Twardy 8890

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Twardy 8890

0

Reputacja

  1. Zeby była jasność bo nie wspomniałem. Od remontu uszczelki zrobione bylo około 1000km. Po dzisiejszej podróży okolo80km zrobił się syf i wychlal olej. Żalić się będę w poniedziałek mechanikowi
  2. Witam wszystkich. Mam problem z silnikiem i już mi ręce i cyce opadają... 2000km temu zrobiona uszczelka pod głowicą - objawy byly takie.. Silnik się gotowal, w ukladzie chłodzenia maslo gęste jak kefir i znikający olej z silnika. Kupiłem gotowa głowice, sprawdzona na szczelność, szlifowane Zawory itd itd kapitalna regeneracja,dalem za nią 1500. I poszla do mechanika, rozrzad jeden i drugi. Pompa wody, termostat, wsystko jak książka pisze, żadnych zamienników chinskich. Wyplukany z 7razy układ chłodzenia. Odebrałem auto i wszystko chodziło jak trzeba. Zaczęła się palić Kontrolka od płynu, w wodzie zaczęło się pokazywac resztki syfu z poprzedniej awarii. Nie było tego co dzisiaj... Zrobiłem 80km i jeb W zbiorniczku znowu maslo, temperatura ponad 100st na wskaźniku, olej zniknął co rzecz oczywista bo skąd się wziął w ukl chłodzenia i d*pa. Identyczna sytuacja co sprzed remontu. Chlodniczka oleju była spr na szczelność. Dajcie mi siłę żebym pakował w tego ch#ja kolejne tysiące bo miałem ochotę go dzisiaj zostawić w rowie i iść do lasu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...