spalski1
Pasjonat-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O spalski1
Informacje
-
Imię
Sylwester
-
Miasto
Spała
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
spalski1 obserwuje zawartość Uszczelnienie sterownika AdBlue w Audi A4 B9 2.0 TDI i 3.0 TDI
-
Witam Posiadasz może jeszcze taką membranę ?
-
Opiłki były tylko w pompie ale oczywiście też przyczyniły się do uszkodzenia wtryskiwaczy W zbiorniku paliwa nie był szukałem dokładnie magnesem neodymowym A ta czarna maź nie wiem ale to raczej ona przyczyniła się do uszkodzenia pompy Filtr paliwa też dość mocno był zaklejony tym brązowym (rozciąłem go żeby sprawdzić)
-
tak były zwykłe żarówki Ale zobacz co robią w ASO
-
Witam Kierunki działają Okazało się że fachowcy w ASO wyłączyli parametryzację w tych kierunkach z ledów na zwykłe żarówki. Podjechałem do gościa i zmienił z powrotem na ledy Zajęło mu to raptem 1 min (ale twierdził że nie da rady VCDS- em tylko VCP) Pozdrawiam wszystkich
-
Nie wiem czy to ważne ale fizycznie moduł komfortu ma oznaczenia 8W0907064AA A VCDS czyta że to moduł 8W0907064CA Czy to normalne?
-
w klapie kierunki nie działają ale działają pozostałe czyli wsteczne i te na noc
-
działają dynamicznie tylko w lampie w błotniku
-
mam dynamiczne
-
Sprawdzałem ale nic nie widać było Jeszcze raz sprawdzę
-
Tak Ale właśnie dlatego że nie działały kierunki w klapie
-
Log-EEE-WAUZZZF47GA072455-118184km.txt
-
Wszystko nowe Po pierwszym uruchomieniu pracował idealnie ale wtryski zostały zakodowane. Wydałem prawie 9k (nie licząc robocizny:) Ale nie wiedzieć czemu pokazał się inny problem. Kierunkowskazy dynamiczne w tylnej klapie przestały działać Wyświetla się komunikat awaria świateł lewy/prawy tył Światłą w klapie działają poprawnie brak tylko kierunków Jest też komunikat ze scanu VCDS: 46 Maduł komfortu USTERKA 0010 Kolego Muskel1 może coś podpowiesz?
-
Witam Podjąłem się sam naprawy auta. 3 Dni czyszczenia instalacji paliwowej (za pomocą wody, nafty, rozpuszczalnika) wyczyściłem każdą rurkę i oczywiście zbiornik paliwa. Wymieniona pompa w zbiorniku, filtr paliwa, pompa wysokiego, listwa z zaworem i czujnikiem i wszystkie wtryski a i przy okazji wymieniłem kpl. rozrząd razem z pompą wody. Auto przed uruchomieniem zostało odpowietrzone w układzie paliwowym i odpaliło szybko. Panowie żeby dobrze wyczyścić układ paliwowy potrzebne jest na to kilka dni (mnie zajęło 3) Znajomy przypisał mi wtryski i auto pracuje bardzo dobrze
-
-
Witam ponownie Auto odebrane z ASO Postanowiłem że sam spróbuję ogarnąć temat (okres wakacyjny mechanicy na urlopach najbliższy termin wrzesień) Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny. U nich zakupiłem tylko pompę w ''baku'' koszt 2158 pln brutto nie mogłem nigdzie znaleźć nowej tylko ASO Reszta gratów czyli pompa wysokiego wtryskiwacze i listwa filtr paliwa mnie kosztowało prawie 7k czyli w sumie ponad 9K Jak tylko ściągnąłem auto do domu wymontowałem zbiornik paliwa i o dziwo nie było w nim opiłek ale za to dość sporo ciemno-brązowej mazi która była w z zbiorniku i ciężko było to umyć!! nie rozpuszcza się to w ON Próbowałem też naftą ale też nie chciało się rozpuszczać jedynie tylko rozpuszczalnik nitro dawał radę.(trzeba liczyć 1 cały dzień żeby umyć dobrze) Powoli będę czyścił cały układ paliwowy. Zaraz wrzucę fotki z tego co było w zbiorniku. W zaworze na pompie wysokiego po wykręceniu rzeczywiście sporo metalowych trocin.