Skocz do zawartości

spalski1

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spalski1

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Spała

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spalski1

0

Reputacja

  1. Opiłki były tylko w pompie ale oczywiście też przyczyniły się do uszkodzenia wtryskiwaczy W zbiorniku paliwa nie był szukałem dokładnie magnesem neodymowym A ta czarna maź nie wiem ale to raczej ona przyczyniła się do uszkodzenia pompy Filtr paliwa też dość mocno był zaklejony tym brązowym (rozciąłem go żeby sprawdzić)
  2. tak były zwykłe żarówki Ale zobacz co robią w ASO
  3. Witam Kierunki działają Okazało się że fachowcy w ASO wyłączyli parametryzację w tych kierunkach z ledów na zwykłe żarówki. Podjechałem do gościa i zmienił z powrotem na ledy Zajęło mu to raptem 1 min (ale twierdził że nie da rady VCDS- em tylko VCP) Pozdrawiam wszystkich
  4. Nie wiem czy to ważne ale fizycznie moduł komfortu ma oznaczenia 8W0907064AA A VCDS czyta że to moduł 8W0907064CA Czy to normalne?
  5. w klapie kierunki nie działają ale działają pozostałe czyli wsteczne i te na noc
  6. działają dynamicznie tylko w lampie w błotniku
  7. Sprawdzałem ale nic nie widać było Jeszcze raz sprawdzę
  8. Tak Ale właśnie dlatego że nie działały kierunki w klapie
  9. Log-EEE-WAUZZZF47GA072455-118184km.txt
  10. Wszystko nowe Po pierwszym uruchomieniu pracował idealnie ale wtryski zostały zakodowane. Wydałem prawie 9k (nie licząc robocizny:) Ale nie wiedzieć czemu pokazał się inny problem. Kierunkowskazy dynamiczne w tylnej klapie przestały działać Wyświetla się komunikat awaria świateł lewy/prawy tył Światłą w klapie działają poprawnie brak tylko kierunków Jest też komunikat ze scanu VCDS: 46 Maduł komfortu USTERKA 0010 Kolego Muskel1 może coś podpowiesz?
  11. Witam Podjąłem się sam naprawy auta. 3 Dni czyszczenia instalacji paliwowej (za pomocą wody, nafty, rozpuszczalnika) wyczyściłem każdą rurkę i oczywiście zbiornik paliwa. Wymieniona pompa w zbiorniku, filtr paliwa, pompa wysokiego, listwa z zaworem i czujnikiem i wszystkie wtryski a i przy okazji wymieniłem kpl. rozrząd razem z pompą wody. Auto przed uruchomieniem zostało odpowietrzone w układzie paliwowym i odpaliło szybko. Panowie żeby dobrze wyczyścić układ paliwowy potrzebne jest na to kilka dni (mnie zajęło 3) Znajomy przypisał mi wtryski i auto pracuje bardzo dobrze
  12. Witam ponownie Auto odebrane z ASO Postanowiłem że sam spróbuję ogarnąć temat (okres wakacyjny mechanicy na urlopach najbliższy termin wrzesień) Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny. U nich zakupiłem tylko pompę w ''baku'' koszt 2158 pln brutto nie mogłem nigdzie znaleźć nowej tylko ASO Reszta gratów czyli pompa wysokiego wtryskiwacze i listwa filtr paliwa mnie kosztowało prawie 7k czyli w sumie ponad 9K Jak tylko ściągnąłem auto do domu wymontowałem zbiornik paliwa i o dziwo nie było w nim opiłek ale za to dość sporo ciemno-brązowej mazi która była w z zbiorniku i ciężko było to umyć!! nie rozpuszcza się to w ON Próbowałem też naftą ale też nie chciało się rozpuszczać jedynie tylko rozpuszczalnik nitro dawał radę.(trzeba liczyć 1 cały dzień żeby umyć dobrze) Powoli będę czyścił cały układ paliwowy. Zaraz wrzucę fotki z tego co było w zbiorniku. W zaworze na pompie wysokiego po wykręceniu rzeczywiście sporo metalowych trocin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...