Cześć wszystkim,
Kupiłem audi a4 b7 2.0 tdi - po zakupie pojechałem do mechanika wymienić rozrząd (10tys zostało do wymiany) więc uznałem, że lepiej dmuchać na zimne i wymienić.
I po wymianie pojechałem w pierwsza trasę - trochę chciałem sprawdzić auto etc. 3,5k obrotów a tu moc silnika spadła. Pedał gazu reagował, ale auto jakby straciło moc.
wyłączyłem silnik, włączyłem - problem zniknął. Jedyny błąd po podłączeniu auta u mechanika jaki się pokazał to błąd o kodzie 05697 - mechanik wytłumaczył, że to od klimy i nie ma możliwości, że przeszedł przez to w tryb serwisowy (tak uważa)
Co jakis czas problem wraca przy wysokich obrotach i wyższej prędkości - ktoś mi mówił, że to łopatki na turbinie - ktoś, że DPF. Do dzisiaj nie wiem co o tym myśleć
.
Ale w temacie układu elektrycznego - bo o to chciałem spytać.
Zobaczyłem dzisiaj, że miałem te kable nie są spięte - (był schowany nad lampa po stronie kierowcy) - i teraz zasadnicze pytanie. Nie wiem co to jest xd
Wydaje mi się, z tego co szukałem, że od pozycji świateł - mylę się ?
Miałbym jeszcze jedną prośbę, żebym dobrze zrozumiał - przy wymianie rozrządu zderzak należy ściągnąć i jakie kable się odłącza ?
Jakby ktoś mógł się wypowiedzieć co o tym sądzi to proszę o radę.