Skocz do zawartości

tohn

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tohn

Informacje

  • Imię
    Torres
  • Miasto
    Drawsko Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tohn

0

Reputacja

  1. Sprzeglo albo kolo dwumasowe do wymiany. w takim razie muszę się rozejrzeć w necie za kompletem sprzęgło z dwumasem, dzięki za info
  2. Witam Niedawno podczas ruszania na światłach samochód ruszył z oporami dopiero jak pedał sprzęgła był bardzo wysoko,innym razem ruszając z ostrzejszego wzniesienia musiałem ruszyć na półsprzęgle z dużymi obrotami lekko telepało budą.Auto ma nalatane 420 tys km i z tego co się orientuje to sprzęgło nigdy nie było wymieniane. Po tych zdarzeniach nie było już takiej sytuacji, czy to może koniec sprzęgła czy to tylko odosbniony przypadek? Pytam bo w sierpniu chciałbym wybrać się w dłuższą podróż i zastanawiam się czy warto ryzykować Pozdrawiam
  3. Witam Problem polega na tym, że przy uruchomieniu klimatyzacji przy rozgrzanym silniku słychać dobiegający hałas (tyk,tyk,tyk itp) od strony silnika oraz pojawiają się lekkie wibracje budy, jest to najbardziej odczuwalne na postoju, natomiast przy zimnym silniku tego nie ma, wszystko jest w porządku do momentu aż silnik nabiera właściwej dla siebie temperatury. Klima chłodzi prawidłowo,w kilka sekund w aucie jest jak w chłodziarce. Czy problem może leżeć po stronie napinacza paska klimatyzacji, podobną sytuację miałem 3 lata temu, tylko napinacz wymieniłem na firmę "no name" bo innego nie mieli w sklepie, czyżby to samo ?Ewentualnie jakiej firmy napinacz. Pozdrawiam
  4. tohn

    [B5 AFN] Wyje na wstecznym

    problem rozwiązany, trzymał hamulec ręczny na jednym kole
  5. W moim również był problem ze wskaźnikiem paliwa,otóż przy stanie paliwa 1/3 i mniej wskazówka "szalała" raz pokazywała normalnie za sekundę rezerwę po chwili 1/4 i tak non stop, zrobiłem wszystko zgodnie z powyższą instrukcją tylko zamiast papieru wodnego użyłem zwykły papier ścierny. Przed ponownym zmontowaniem zrobiłem test ręcznie poruszając prętem obserwowałem wskaźnik paliwa,teraz jest wszystko w porządku,dzięki
  6. Witam Od jakiegoś czasu wyje mi coś z tyłu auta tylko podczas cofania przy kołach skręconych i nieskręconych, musi to być coś związane z hamulcem ręcznym ponieważ jak uniosę lekko hamulec do góry na odpowiedni stopień buczenie znika. Podobnie jest gdy hamulec uniosę np. na 3 "ząbki" żeby sąsiadów nie podnieść na równe nogi, to po ruszeniu do tyłu jest cisza.Zaznaczę, że jest to tylko przy jeździe na wstecznym. Jest to podobny dźwięk do tego, który występuje przy słabo zaciągniętym ręcznym na wzniesieniu gdy auto zjeżdża, tylko o wiele głośniejszy. Miał ktoś z Was taki problem, może to być problem tylko z hamulcem? Pozdrawiam
  7. Zakładam nowy wątek, bo nie mam pojęcia co się dzieje z przegubami w moim aucie. W ciągu 10 miesięcy wymieniłem 2 razy przeguby (komplet) na Lobro. Od 2 tygodni ponownie słyszę stuki z lewej strony koła, występują zarówno przy skręcie w lewo oraz w prawo. Częstotliwość oraz poziom hałasu jest wyższy im mocniej wcisnę pedał gazu, natomiast jeżeli jadę na luzie lub ze stałą prędkością stukania nie ma, lekkie wciśnięcie gazu i stukanie pojawia się. Zauważyłem jeszcze, że najmocniejsze stuki występują przy niewielkim skręcie, a najsłabsze przy maksymalnym skręcie. Nadmienię, że stuki zaczęły się w zbliżonym czasie z wymianą kół oraz po diagnostyce, na której oczywiście wszystko było w porządku. Bardzo proszę o pomoc czy znowu mam wymienić przegub? Pozdrawiam
  8. Już wszystko podłączyłem tylko, że teraz radio rozładowuje mi akumulator. Po pozostawieniu auta na cały dzień mam praktycznie rozładowany akumulator, wczoraj jeszcze udało mi się odpalić ale dzisiaj już nie. Dodam, że separator oraz wzmacniacz mam podłączone pod niebieski kabelek, a z 12V kombinowałem na różne sposoby otóż czerwony i żółty do jednego, wówczas radio można było słuchać bez kluczyka oraz czerwony do żółtego i żółty do czerwonego, wówczas radio gra po przekręceniu kluczyka, obecnie tak mam. Próbowałem również dać na wprost czerwony do czerwonego oraz żółty do żółtego niestety wówczas radio nie trzyma pamięci. Poradźcie proszę co to może być. Chyba, że to zbieg okoliczności że akumulator mi siada... Kiedyż radio miałem wstawione do innego auta i nie było żadnego problemu.
  9. byłem u mechanika, stwierdział, że dwumas do wymiany ...
  10. wymieniłem już na LOBRO, jest już cisza
  11. zgadza się, tylko że separator antenowy trzeba podłączyć pod remote control, skoro niebieski kabelek z czerwonej kostki idzie na remote control a separator wg producenta radia też ma być podłączony pod remote control, to jakby nie patrzeć separator oraz wzmacniacz będzie podłączony do tego samego kabelka remote control tak czy nie?
  12. widziałem ten opis, tylko wg Twojego opisu na pierwszej stronie pod ten niebieski kabelek ma być podłączone również sterowanie wzmacniaczem, mogę do jednego kabelka podłączyć separator oraz wzmacniacz?
  13. zakupiłem już sprzęt, z czym połączyć niebieski kabelek od separatora, spiąć razem z niebieskim kabelkiem sterującym wzmacniaczem?
  14. Nie mam Bose, ale gościu z allegro napisał mi, że jak mam system aktywny to musze mieć ten sam kabelek co do Bose ...
  15. Jak zakupie adapter to powinno być wszystko OK ? z kodu 8RN wynika, że mam 8 aktywnych głośnków, wybrać pod Bose?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...