Skocz do zawartości

audi1.8tbfb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audi1.8tbfb

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kuj-Pom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia audi1.8tbfb

0

Reputacja

  1. Dzięki, to konkretny trop Super działa okazało się że kabel za tani na ingerencję w airbag
  2. Nie jestem pewien, wydaje mi się że rozlaczylem akumulator. Zasadniczo jak auto zalało to robiłem szybko żeby minimalizować straty, więc pewności nie mam.
  3. Jestem po wymianie BN na CB (dzięki za info Mateo) po wstępnej adaptacji wszystko działa jak należy, poza tym że świeci się kontrolka Airbag, i stąd pytanie czy to się adaptuje, czy coś się uwaliło? ? Dodam że nie mogę nawiązać połączenia z airbagiem przez vaga
  4. Hej, podczas jesiennej aury, zalało mi autko i moduł odmówił posłuszeństwa, co podejdzie pod 8E0959433 BN
  5. Podeślę Tylko muszę kabelek kkl zamówić. Narazie jestem w posiadaniu Elma i mpps
  6. Problem rozwiązany Dzięki pomocy morelo, nie musiałem wgrywać stockowego wsadu, podesłał mi pliczek z prawidłową sumą kontrolną. Dla potomnych co i jak Jeżeli pech trafi że podczas majstrowania z kompem samochodu; ECU nie jest wykrywane przez OBD, czy MPPS Podczas próby komunikacji wyskakuje błąd "brak ECU, nie odnaleziono ECU" itp... W przypadku przekręcenia zapłonu włącza się wentylator chłodnicy Po przekręceniu zapłonu znikła ci ikona ECU na zegarach, i palą się tylko te serwisowe tak jakbyś wgrywał wsad Auto nie odpala **Rozwiązanie; Odłącz bezpiecznik od wentylatora chłodnicy (nr 4) żeby nie obciążać aku Przekręć zapłon tak jakbyś robił wsad (musi być cały czas włączony) Odłącz akumulator (zacznij od -, później +) Podłącz wymęczony próbami komunikacji akumulator do prostownika min. na 1h Odłącz prostownik, podłącz akumulator (zacznij od +, później -) Wsiadaj do auta, twoim oczom powinien ukazać się symbol ECU na zegarach co zwiastuje możliwość komunikacji z ECU Wgraj oryginalny plik, lub jeżeli będziesz miał szczęście od takiego dobrodzieja jak ->morelo (mistrzu) Odpal go, jak wszystko przebiegło pomyślnie włóż bezpiecznik od wentylatora, i zaprogramuj sobie centralny z pilota przez włożenie go do stacyjki, przekręcenie kluczyka, i wciśnięcie przycisków na pilocie **Słowem wyjaśnienia ww procedurę znalazłem na jednym z zagranicznych forów, podchodziłem do niej dość sceptycznie jednak udało się. Sam fakt odłączania i podłączania akumulatora na włączonym zapłonie może być niebezpieczny dla podzespołów samochodu, więc rób to na własną odpowiedzialność. Dziękuje wszystkim za udzielanie się w temacie, temat do zamknięcia - pozdrawiam
  7. Właśnie skończyłem się dokształcać w MPPSie I rozumiem że trzeba to zrobić w ten sposób? Dobrać się do ECU, namierzyć PIN 24 w EPROM tzw Bootpin Zmasować PIN, przekręcić zapłon, odczekać 5-10sec i zerwać połączenie pinu Wgrać oryginalny wsadzik w zakładce Generic
  8. Taa, mogło mnie zastanowić czemu nikt w wątku na zagranicznym forum z tym wsadem, nie dał nawet odpowiedzi czy podziękowań hahaha Jutro podłubie z bootmode, rozumiem że programik ktag, i podmianka na moją seryjną mapkę wystarczy, by autko ożyło?
  9. Właśnie przed minutą próbowałem połączyć zwykłym OBD, no i tak jak zawsze się łączyłem, tak wywala komunikat że nie znaleziono ECU Coraz bardziej wydaje mi się że uwalił się komp, tylko zastanawia mnie fakt, na którym etapie, bo wszystkie czynności z wgrywaniem wsadów przebiegły pomyślnie, jazda próbna zaliczona. Przy okazji załączam wsadzik który wgrałem, może ktoś powie czy on mógł tak namieszać 8E0909518AQ.BIN stage1
  10. Witam Dziś dotarł do mnie kabelek MPPS V13, więc od razu po zainstalowaniu sterowników brałem się za modowanie. Zgrałem seryjny wsad, i namierzyłem nowy zmodowany. Auto bez problemu przyjęło nowy wsad, udało mi się zrobić jazdę próbną, niestety drugi raz autko nie odpaliło, przy próbie wgrania seryjnego wsadu, nie może połączyć się z ECU. Ponadto jak kabelek MPPS V13 jest wpięty to załącza się wentylator chłodnicy. Z tego co wyczytałem mogłem zablokować ECU. Jakieś pomysły jak ożywić autko, najlepiej na modzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...