Skocz do zawartości

Kxd353

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kxd353

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kxd353

0

Reputacja

  1. Witam mam do wymiany przegub wewnętrzny w swojej b7 tylko jest pewien problem bo nigdzie nie sa dostępne przeguby wewnetrzne na 24 zęby juz czytałem chyba wszystko na forum i ktoś dopasował z b8 quattro a ja chciałbym zmienić całe półoś które maja wewnętrzne na 34 zęby i czy z każdego rodzaju silnika b7 będą pasować półosie do 1.8t quattro ?
  2. Witam mam do wymiany przegub wewnętrzny w swojej b7 tylko jest pewien problem bo nigdzie nie sa dostępne przeguby wewnetrzne na 24 zęby juz czytałem chyba wszystko na forum i ktoś dopasował z b8 quattro a ja chciałbym zmienić całe półoś które maja wewnętrzne na 34 zęby i czy z każdego rodzaju silnika b7 będą pasować półosie do 1.8t quattro ?
  3. Tuner to d*pa a nie tuner
  4. Zostawił mi serie jest wszystko ok . Tuner to byl jakas pomyłka a nie tuner
  5. Witam moze miał ktoś podobny problem bylem jakis czas temu zrobic chipa w mojej b7 1.8t quattro tuner po zmianie mapy stwierdzil ze nie da sie nic zrobić bo po zwiekszeniu wtrysku czy zmianie konta wtrysku teraz juz nie pamietam stwierdził ze jest wypadanie zapłonu a na seri wszystko gra nic sie nie dzieje. Zrobil bym logi dynamiczne ale mam dość daleko do hamowni na 4 koła i moj czas pracy nie pozwala mi zeby sie tam wybrać. Moze ktos mial taki problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...