Kxd353
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kxd353
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Elbląg
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kxd353
0
Reputacja
-
Kxd353 obserwuje zawartość Problem z chiptuning , Półoś a4 b7 1.8t quattro i Półoś a4 b7 1.8t quattro
-
Witam mam do wymiany przegub wewnętrzny w swojej b7 tylko jest pewien problem bo nigdzie nie sa dostępne przeguby wewnetrzne na 24 zęby juz czytałem chyba wszystko na forum i ktoś dopasował z b8 quattro a ja chciałbym zmienić całe półoś które maja wewnętrzne na 34 zęby i czy z każdego rodzaju silnika b7 będą pasować półosie do 1.8t quattro ?
-
Witam mam do wymiany przegub wewnętrzny w swojej b7 tylko jest pewien problem bo nigdzie nie sa dostępne przeguby wewnetrzne na 24 zęby juz czytałem chyba wszystko na forum i ktoś dopasował z b8 quattro a ja chciałbym zmienić całe półoś które maja wewnętrzne na 34 zęby i czy z każdego rodzaju silnika b7 będą pasować półosie do 1.8t quattro ?
-
Tuner to d*pa a nie tuner
-
Zostawił mi serie jest wszystko ok . Tuner to byl jakas pomyłka a nie tuner
-
Nie mam vcds
-
Witam moze miał ktoś podobny problem bylem jakis czas temu zrobic chipa w mojej b7 1.8t quattro tuner po zmianie mapy stwierdzil ze nie da sie nic zrobić bo po zwiekszeniu wtrysku czy zmianie konta wtrysku teraz juz nie pamietam stwierdził ze jest wypadanie zapłonu a na seri wszystko gra nic sie nie dzieje. Zrobil bym logi dynamiczne ale mam dość daleko do hamowni na 4 koła i moj czas pracy nie pozwala mi zeby sie tam wybrać. Moze ktos mial taki problem ?